WHEM Jacky, Ommen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij op Hookers goede verhalen over gelezen.
Sorry, mijn eerste post alhier, mijn vraag bij het vorige bericht is of iemand ervaring met haar heeft, ze lijkt me lekker ?
 
Ze lijkt sterk op een Jacky bij Coco in Duiven, toen nog in een gewoon woonhuis.
Ze was er al snel "uitgetrapt" volgens de gastdame. Ik zelf dacht dat het kwam omdat zij de enige mooie meid was en alle klanten wegtrok.
Deze Jacky zou het doen om te sparen om een garage te beginnen in Almere.

Maar als zij het idd is...woow, wat een kanjer!
 
Is dit niet die dame die heel goed in squirten is? Ontving in NH, kreeg een vriend en stopte ermee, en ontving later een tijdje in Ommen.
Daar doet ze mij ook erg aan denken inderdaad. Alleen daar stond het squirten volgens mij wel expliciet in de advertentie vermeld. (kan even niet meer op haar naam komen)
 
Nou squirten kan ze! Ik ben helaas meer een massageliefheber. Nou dat viel niet mee. Jacky gaat gelijk voor de jackpot. Niet geneukt, dat hoeft van mij niet, beffen vind ze niet zo, maar je mag haar met je vingers lekker laten spuiten. Voor tz en anaal gaat ze ook niet. Miste een beetje het gfe gevoel, dus herhalingsgevaar klein. Lieve dame met het hart op de tong.
 
Jacky is inderdaad Brenda, zij ontving een jaar of tien/twaalf geleden in Amsterdam, heb haar meerdere keren bezocht.
Ze had in Amerika in een bekend bordeel gewerkt en squirten kan/kon ze als de besten, niet normaal wat kon zij spuiten.
Behoorlijk natte bende daarna, zeker als je haar daarna nog mocht nemen, mijn penis was drijf nat en vond beheerlijk glibberig zijn weg, tot een hoogte punt. Jammer dat ze nu zover weg ontvangt.
 
Iemand onlangs nog bij Jacky in Ommen geweest? Overweeg een afspraak met haar te maken. Kloppen de foto's?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan