Recensie Jade Carpe Diem massage 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Doet volgensmij geen extra. Ze is volgensmij ongeveer 28, een mooi lichaam met mooie natuurlijke borsten, ze wrijft heel veel op je in en is wel sensueel. Houd ook van een babbeltje.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren afgesproken met Jade in Carpe Diem, puur op basis van de foto's eigenlijk
Maar jammer genoeg had ik het algemene topic van Carpe Diem niet gelezen, anders was ik zeker naar een ander gegaan

Persoonlijk ga ik naar een massagesalon voor het totaal plaatje:
-Even lekker een uur ontspannen zonder stress
- Lekker muziekje
- Mooie vrouwen
- Lekker teasen

Ik neem aan dat iedereen hier wel begrijp wat ik bedoel
En zo'n totaalplaatje begint al bij het douchen zeg maar.
Nou, vandaag begon er niets bij het douchen.

Jade kwam niet zoals anderen lekker bij de douche er bij staan
Nee, er kwam zelfs een opmerking in de trend van: "Ik moet nog iets halen, ga jij maar douchen dan is dat vast gedaan"
Lekker begin dacht ik toen al eigenlijk.

Na het douchen was de massage zelf wel echt ontzettend mager
Toen ik op mijn rug lag werden continu m'n enkels gemasseerd
Ik denk serieus dat ze meer aandacht aan alleen mijn enkels heeft gegeven dan aan de rest van mijn rug
Laat staan dat ze uberhaupt geen aandacht heeft geschonken aan het teasen van m'n jongeheer
Echt niets van dat alles.

Qua sfeer was het toen overigens ook al matig
Ze zat volgens mij op iets te kauwen, en ik verwacht dat het kauwgom was

Op m'n rug liggend heb ik denk ik 2 a 3 x een body to body gehad waar ze even met haar borsten over m'n borst heen ging, maar die waren snel voorbij
Bij gratie gods mocht ik even aan haar borsten voelen, maar voor de rest werden m'n handen, voeten, armen overal vandaan weg geduwd.

Afijn, de "massage" op m'n rug was dus met name een massage van m'n ballen, en een beetje aandacht voor m'n kleine vriend.
Pas op het einde van het uur kreeg het puntje de aandacht die het zo graag wilde hebben, dus toen maar afgemaakt terwijl ik naar haar mooie borsten aan het kijken was.

Het kan natuurlijk altijd dat iemand er geen zin in heeft op een dag
Of dat ze mij persoonlijk niets vond, kan ook altijd, maar geef dat dan aan
Dat heb ik liever dan dit, want nu vond ik het echt zonde van m'n geld en tijd.

Mij ziet ze niet meer terug in ieder geval. Was echt zonde zo.
 
Laatst bewerkt:
Exact wat mij ook is overkomen, Rob. Maar dan ook echt precies hetzelfde.

Het ligt dus echt niet aan jou; deze dame heeft gewoon totaal geen plezier (meer) in het geven van erotische massages. En eigenlijk moet ze er daarom ook gewoon mee stoppen...

Ik vraag me af of het management van Carpe Diem op de hoogte is ... het beschadigt de naam van Carpe Diem nogal namelijk, lijkt me.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan