Recensie Karina/Jade/Kim, Rosmalen (voorheen Drachten) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sergio

Newbie
14
04/01/23
12
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/drachten/4467099-jade
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag even snel op kinky.nl gekeken om ergens even snel voorbij te kunnen wippen. Ik zag dat Kim (heet nu weer Jade) beschikbaar was dus heb haar bericht. ik kon er meteen terecht. dus er staat dat ze ontvangt in Drachten maar dat moet dus Ureterp zijn. Bij binnenkomst even met tikkie bedrag overgemaakt, vervolgens kreeg ik de vraag of ik een trio wilde, voor hetzelfde bedrag prima zei ik, maar nee dan moest er 50€ bij, dat heb ik dus niet gedaan. vervolgens ontkleedde ik mij en zij ging even weg om een tasje op te halen met condooms en glijmiddel etc. kamer was donker (gordijnen dicht) kon haar gezicht niet super goed zien maar toen ze in de gang stond zag ik dat het wel ze wel een lekkere rond gezichtje had. ik kwam er voor een vluggie dus kreeg ik eerst een pijpbeurt mc ik staand zei zittend op bed . eerst rustig en toen telkens dieper en langere halen. ik gaf zelf aan dat ik haar doggy wilde ketsen aangezien ik ook weer aan het werk moest, zei prima pakte wat glijmiddel en deed dat op haar poesje. en dit is precies waarom ik haar gekozen heb, omdat bij het ketsen tegen die billen aan je die mooie bubble butt beweging ziet.....hemels...ik pakte haar bij haar middel beet en begon heftig haar te neuken, ze begon lekker te kreunen en liet zich lekker nemen. ik hield het niet meer lang vol in deze positie en spoot mijn rubber vol. lekkere geile ervaring, het was een quickie dus heb niet een uitgebreide belevenis die ik kan oppennen. maar lekker om effe stoom af te blazen, voor GFE zou ik haar denk ik niet nemen.
 
Gister deze dame ook bezocht, heet inmiddels karina en ontvangt in den bosch. Man man man… wat slecht. Op app de mogelijkheden besproken en ik kon gelijk komen. Na een korte rit gearriveerd in een nette wijk waar ik bij een klein appartementje moest zijn. Eenmaal bij de deur gekomen appte ik haar en maakte ze open.. kon haar niet heel goed zien bij binnenkomst.. enigste wat me wel opviel en waarvan ik schrok was dat ik de bewoner van het appartement tegenkwam in de gang.. verder niks bijzonder gegroet en weer verder gegaan. Eenmaal op de donkere kamer kon ik haar niet heel goed zien maar toen ze zich uitkleedde was het wel duidelijk dat het niet de dame van de foto is. Totaal niet zelfs, geen dikke reet zoals je verwacht van de foto's en toen ik haar goed aankeek ook totaal niet hetzelfde gezicht als op de foto's kortom hele andere dame. Toch besloten om voor 100 euro voor half uur mijn ding te doen na korte pijpsessie haar doggy genomen en na 15 minuten weer rap naar buiten toe. En nooit meer.

Let dus goed op als je naar deze dame gaat, ze bestaat, maar de foto's kloppen nog niet misschien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan