Recensie Jade, Lounge Massage, Erpe-Mere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nachtlampke

Vaste klant
Forumpionier
104
12/07/21
85
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vooreerst dit is mijn eerste keer in een massagesalon , dus geen referenties met wat normaal of gangbaar is !

Toegekomen op de prive parking en langs daar naar binnen .
De dame aan het onthaal legde mij in het kort de verschillende formules uit , gekozen voor de formule ; massage all in van 45 min. Voor 100€
Na het financiele afgehandeld te hebben nam ze mij mee naar de volgende ruime hall , waar ze de aanwezige vrije dames samenriep waaruit ik kon kiezen . Aangezien ik geen referenties had van een eerder bezoek was het kiezen op het zicht , en voor jade gekozen !
Samen naar de kamer waar ze me direct geruststelde na vernomen te hebben dat het mijn eerste massagebezoek was ! Ze moest de badkamer nog gaan opruimen en ging nog 5 min. Weg zijn en vertelde me dat de 45 min pas start vanaf ze eigenlijk op de kamer is , ondertussen kon ik me uitkleden ! Ze kwam me halen om een wasje te doen en daarna terug naar de kamer waar het eigenlijke werk kon starten .
Ze vroeg wat ik het liefst had eerst de massage öf eerst het intieme !
Gekozen voor de massage welke naar mijn mening redelijk stevig doch deugddoend was , van kop tot teen werd er gemaseerd , zalig !!
Daarna mocht ik omdraaien en stond er al wat paraat ! Ze is begonnen met pijpen en nadien is ze nog op mij komen zitten maar ik stond hitsig en het duurde niet lang of de cd was vol , dan is ze nog eventjes naast mij komen liggen om te knuffelen ! Daarna kleren aangedaan en heeft ze me naar buiten begeleid !
Een vriendelijke donkere dame ze heeft graag kusjes en knuffelt wel graag
Ik dacht dat ze rond de 30j was maar volgens ze zei was ze maar 25j en afkomstig van martinique
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan