Recensie Jade, Rotterdam (voorheen Den Haag) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CJ7

Wandelaar
31
29/04/22
37
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3869660-jade
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst een keer bij Jade geweest. Waren nog geen recensies, maar bij afspraak maken, zal ze je videobellen, en daar had ik wel haar gezicht (en lekkere borsten) gezien.

Date was gewoon prima. Pijpen was goed, en seks ook. Ben zelf meer een borstenman dan een billenman. Maar het was wel heerlijk om tijdens de reverse-cowgirl het typische latina twerken van die billen te voelen en tijdens dit standje ook lekker met haar billen te spelen.

Positieve kanten is dat ze gewoon een aardige dame is met een mooi/schattig gezichtje, grote borsten heeft en voor de liefhebbers ook een grote latina kont heeft. Ook doet ze niet moeilijk met meerdere keren klaarkomen en het pijpen en de seks was qua niveau ook gewoon ruim voldoende tot goed.

Minpunten zijn dat ze geen pzc doet (althans, het staat niet als mogelijkheid in haar advertentie, en heb er ook niet naar gevraagd), haar Engels niet zo goed is als haar Spaans, en dat bij de eerste keer afspreken en het juiste huisnummer vinden ze de 'staan op een plekje midden in de straat zodat ik je kan zien, daarna geef ik je verdere instructies om het nummer te vinden' methode hanteert.

Maar wat mij betreft is het opzich wel voor herhaling vatbaar.
 
@geile_pik Heb zelf niet met haar getongzoend, aangezien ik met DVP's niet zo van de GFE ben. Dus afgezien van wat zwoele zoenen op de wang (bij de kennismaking en afscheid) heb ik daar voor de rest niks mee gedaan.

Heb even terug in de app chat gelezen, en daar gaf ze aan dat zowel seks als pijpen met condoom was. Kans is dus klein dat ze pzc doet.

@Hornyjaap Ze pijpte me terwijl ik op bed lag. Toen ik bijna kwam het condoom eraf gehaald en op haar gezicht gericht. Helaas door dit standje kon ik het dus niet volop op haar gezicht lozen en kan dus ook niet echt beoordelen als mijn zaad volop haar gezicht zou komen hoe ze dan zou reageren.
Maar voor nu dook ze in ieder geval niet weg oid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan