Recensie Jade, Ukkel/Roeselare 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-new-jade-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dank voor de reviews, kan enkel beamen dat het een top dvp is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Heb haar vorige week in Moorsele bezocht. Het was haar laatste dag daar. Nu ontvangt ze in Brussel. Zeer vriendelijke dame. Zeer mooi lichaam en mooi gezicht. Van Venezuela afkomstig, maar woont nu in Spanje. Spreekt goed Engels. Al het positieve van vorige reviews kan ik bevestigen. Tongzoent voluit, pijpen zonder condoom, 69 en lijkt er zelf ook van te genieten. Sex met bescherming en stimuleerde tijdens de daad ook mijn prostaat. Top!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jade-697
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dame is terug in het land. Tijd voor mijn review denk ik dan.


Een eindje terug mijn stoute schoenen eens aangetrokken en voor de eerste keer ooit in Roeselare gaan wandelen. Had al eerder deze dame willen bezoeken maar nog nooit een gepast moment kunnen vinden. Nu ik eens tijd had zat ze toevallig in Roeselare en ik ben nooit vies van wat avontuur dus ging ik op weg naar Roeselare.

Ze ontvangt in een mooi appartement niet zo ver van het centrum. Voor 30 minuten gegaan aangezien dit mijn eerste keer was en douche genomen bij aankomst. Niets speciaals gevraagd.

Jade is zeer sociaal en spraakzaam: vertelde me over haar leven in Spanje en haar tijd hier in België. Na een aantal minuten begonnen met kussen en daarna overgegaan naar pijpen zonder condoom en allerlei standjes. Haar lichaam is echt wel zeer mooi: ze sport waarschijnlijk regelmatig want je ziet dat ze in goeie vorm is. Of haar borsten vals zijn weet ik niet maar als ze vals zijn valt er niets van te merken allesinds.

Uiteindelijk een hoogtepunt bereikt en nog wat nagebabbeld vooraleer ik terug naar mijn auto ging. Zeer positieve date en bevestigt wat eerdere wandelaars al over haar hadden geschreven. In de toekomst zal ik nog met haar afspreken.

Jan
 
The lady is making an appointment, communication is a bit difficult. I get there and there is no answer, I was exposed 🤣, I accept in Moorsele. I do not recommend, waste of valuable time.😡😡😡😡😡😡
Prześlij opinię
 
Vanmiddag ook een uurtje langsgeweest... Wat een prachtige, lieve, warme dame, met een fantastisch lichaam en die weet waar ze mee bezig is. Een gewillige slachtoffer van mijn bef-obsessie met als resultaat dat mijne flieter (met condoom) zonder gel of dergelijke z'n gang mocht gaan. Ze vertrekt voor even naar huis, maar is snel terug vertelde ze me... Herhalingsgevaar is hoog en zonder twijfel een aanrader!
 
Terug
Bovenaan Onderaan