WHEM Jaimy - Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kapitein81

Vaste klant
Forumpionier
168
03/07/21
144
8
Deze dame komt mij bekend voor, maar heeft iemand ervaring?

Sexy milfje Jaimy, nieuw
52 Jaar
Vrouw
Prive ontvangst
Almere

Hey ik ben Jaimy blond haar blauwe ogen en atletisch lijf , heb je zin om lekker en keer te vrijen of lekker te sexen ben je bij mij goed als je nieuwsgierig bent bel me op en kom gezellig langs.ik ontvang prive zo discretie staat op nummer 1 . Ik ontvang in wijk Oost. Zo ben je nieuwsgierig of heb je gewoon zin, app me of beter nog bel me , ik wacht op jou !! Geile kusjes waar jij ze wil hebben Jaimy. Via WhatsApp afspraak maken of even bellen. Voor pijpen zonder meer prijs zelfde als over gezicht spuiten en film opname in overleg .
"

 
1-5-23

Bij jaimy geweest het was een prima ervaring. Maar niks specials of spannends.

Kwa uiterlijk is ze voor der leeftijd prima tuurlijk heeft ze wat rimpels en is alles niet meer mega strak (der poesje is nog erg lekker hoor)

Huis is wat rommelig ruikt wat naar hond.

Voor half uurtje betaald na 20min stond ik op de stoep. Niet omdat ze me afwerkte maar er ook niks speciaals van maakte en voor 100 euro verwacht je wel wat meer.

Al met al een prima ervaring liefe vrouw seks en andere werkzaamheden waren goed.


Voor mij geen herhaling ivm er wel beter te krijgen is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan