Recensie Jaimy, House of Dreams, Amersfoort 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sixty9er

Vaste klant
143
13/08/21
336
63
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/4151254-jaimy
Totale kosten (in euro)
190,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had Jaimy echt al enkele jaren op mijn wish list staan en eindelijk is mijn wens in vervulling gegaan! Onlangs stond ze verrassenderwijs ineens op het zondagse rooster bij HOD dus gelijk een afspraak voor 1 uur gemaakt.

Zoals alle recensenten op diverse fora al geschreven hebben is Jaimy een in alle opzichten geweldige en heerlijke vrouw die je de tijd van je leven geeft. Ook voor mij gold dit, we hadden een zeer goede klik en konden uitstekend met elkaar overweg zodat we elkaar zonder belemmeringen heerlijk konden verwennen en enorm genieten. Jaimy is een uitstekende tongzoenster en na een staande en liggende opwarmronde en een genotvolle lange 69 heeft ze me in cowgirl naar de zalige finish gereden. Verrukkelijk van A tot Z!

Ondanks dat ze met € 190,00 per uur aanzienlijk duurder is dan mijn 'vaste' dame Sofie in Haarlem (€ 120,00 per uur voor hetzelfde complete pakket) zal ik zo nu en dan zeker terugkomen bij de fantastische topper Jaimy!

Dank je wel lieve Jaimy het was allemaal ge-wel-dig met jou! 100% zeker tot de volgende keer, XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Sixty9er
 
Klinkt allemaal super positief! Ik hou een beetje van het type nette, intelligente dame die op de ineens verandert in een enthousiaste stoeipoes. Is dat een beetje wat ik hier kan verwachten?
 
Klinkt allemaal super positief! Ik hou een beetje van het type nette, intelligente dame die op de ineens verandert in een enthousiaste stoeipoes. Is dat een beetje wat ik hier kan verwachten?
Jaimy is imho geen 'hockey meisje' maar zeker wel een type slimme gezellige leuke brandschone en lekkere 'girl next door' met een positieve heerlijke uitstraling. Had een uitstekende klik met haar en dat maakte onze date tot een onvergetelijke super date! Van A tot Z geil, gezellig, relaxed en toch passioneel met de 100% aanwezige 1+ 1 = 3 factor! Need I to say more? ;-)
 
Jaimy is imho geen 'hockey meisje' maar zeker wel een type slimme gezellige leuke brandschone en lekkere 'girl next door' met een positieve heerlijke uitstraling. Had een uitstekende klik met haar en dat maakte onze date tot een onvergetelijke super date! Van A tot Z geil, gezellig, relaxed en toch passioneel met de 100% aanwezige 1+ 1 = 3 factor! Need I to say more? ;-)
Dankjewel!! Dat klinkt heel goed, ik maak zeker een afspraak met haar binnenkort!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op aanraden van medewandelaars bij Jaimy gaan kijken in het Amersfoortse. Heel erg naar mijn zin gehad met deze elegante dame. Geen meisje meer dit, maar een echte vriendelijke, passievolle dame die er helemaal voor ging. Echt een aanrader wat mij betreft, zeker voor de liefhebbers van geil met stijl. Dank voor de tips!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag heb ik weer eens een bezoek gebracht aan HOD, ik werd ontvangen door een geweldig vriendelijke gastvrouw, altijd fijn als je op een normale rustige manier wordt ontvangen.
Ik had vooraf afgesproken voor Jaimy, bij aankomst vroeg de gastvrouw de standaard vragen en of ik al eens eerder bij Jaimy was geweest. Na het financiële gedeelte werd ik door Jaimy opgehaald om mee te gaan naar de kamer.

Mijn vorige bezoek aan Jaimy was bijna een jaar geleden maar ze wist nog erg veel van mij, erg leuk dat ze dit zo goed heeft onthouden. Gelijk begonnen we al een beetje met zoenen waarna we even snel gingen wassen. Tijdens het wassen was ze me een beetje aan pesten erg leuk. Daarna zijn we op het bed verder gegaan wat veelal bestond uit PZC, beffen en tongzoenen. Natuurlijk mocht intiem en het handwerk ook niet ontbreken. Ik had een date van 1,5h maar voor ik het wist was de tijd zo voorbij. Ondanks dat Jaimy iets ouder dan mij is heb ik het als een super date ervaren en is het herhalingsgevaar erg groot. Jaimy gaat mij dus zeker nog een keer zien (nu zeker sneller dan weer een jaar wachten). Ze weet namelijk erg goed wat ik leuk vind en vind het helemaal knap dat ze bepaalde dingen nog wist na bijna een jaar en vele andere bezoekers.

Jaimy bedankt voor deze geweldige date en tot snel weer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In juli 2021 had ik voor het eerst een date met Jaimy. Wat een beleving was dat.

Jaimy is een vriendelijke, sociale en mooie vrouw hierdoor voelde ik me heel snel op mijn gemak bij haar. Het spel beheerst ze uitstekend en tijdens het wasje begon ze me al lekker op te warmen. Hierbij controleerde ze op een speciale manier of alles wel echt zeepvrij was.

Nadat we de extra's hadden besproken begon Jaimy met een heerlijke pijp beurt, deze orale dienst heb ik ook aan Jaimy mogen geven. Daarna ben ik te weten gekomen wat er gebeurt als je stoute meisjes geil maakt. Deze dame weet heel goed hoe ze je kan teasen en gek kan maken :D

Na nogmaals onder handen genomen te zijn met de orale kunsten van deze vrouw klom ze behendig op me. Met het uitzicht en het fantastische gevoel wat ik had duurde het niet lang voordat ik het rubber vanuit mijn tenen vol spoot.

Jaimy ik hoop dat ik je nog vaak kan bezoeken
 
Is toevallig Jaimy de oude eigenaresse van huize Semeja in Amersfoort? Die afkorting stond voor Se(x)me(t )Ja(imy). Ik ben toen een paar keer bij haar thuis geweest waarbij ze een hele grote jacuzzi had. Wat een prachtige vrouw was dat met een prachtig lichaam. Ook haar diensten waren super. Als zij het wel is probeer ik haar toch nog wel een keer op te zoeken. Ook al heb ik niet heel veel ervaring met zomaar binnenstappen in een privéhuis
 
Is toevallig Jaimy de oude eigenaresse van huize Semeja in Amersfoort? Die afkorting stond voor Se(x)me(t )Ja(imy). Ik ben toen een paar keer bij haar thuis geweest waarbij ze een hele grote jacuzzi had. Wat een prachtige vrouw was dat met een prachtig lichaam. Ook haar diensten waren super. Als zij het wel is probeer ik haar toch nog wel een keer op te zoeken. Ook al heb ik niet heel veel ervaring met zomaar binnenstappen in een privéhuis
Nee, dat is ze absoluut niet!
 
Oke wel jammer. Maar weet jij toevallig wel de gene die ik bedoelde? Het was wel toevallig omdat die Jaimy die ik bedoelde net de club had gekocht voordat het huize Monique werd. Ik heb verder ook geen afbeeldingen meer van haar want is echt al lang terug.
 
Qua passie, inzet, gehele uur vullend met ondeugendheid op hoog niveau, is rijpere goed uitziende Jaimy 1 van betere ervaringen, ook vaak behoorlijk volgeboekt. Volle tongzoenster en vrijt heel naturel en gepassioneerd.

Heeft volgens mij de woensdagmiddagen en avonden tm vrijdag als vaste werktijden.
 
Ik zit te denken om haar eens een keer te bezoeken maar zie op de site staan dat ze ook tattoo's heeft. Nu heb ik er zelf niet zo veel problemen afhankelijk van hoe veel en hoe groot ze zijn natuurlijk. Kan iemand mij vertellen of ze er veel heeft/hoe groot deze zijn en waar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan