Afgelopen woensdag heb ik weer eens een bezoek gebracht aan HOD, ik werd ontvangen door een geweldig vriendelijke gastvrouw, altijd fijn als je op een normale rustige manier wordt ontvangen.
Ik had vooraf afgesproken voor Jaimy, bij aankomst vroeg de gastvrouw de standaard vragen en of ik al eens eerder bij Jaimy was geweest. Na het financiële gedeelte werd ik door Jaimy opgehaald om mee te gaan naar de kamer.
Mijn vorige bezoek aan Jaimy was bijna een jaar geleden maar ze wist nog erg veel van mij, erg leuk dat ze dit zo goed heeft onthouden. Gelijk begonnen we al een beetje met zoenen waarna we even snel gingen wassen. Tijdens het wassen was ze me een beetje aan pesten erg leuk. Daarna zijn we op het bed verder gegaan wat veelal bestond uit PZC, beffen en tongzoenen. Natuurlijk mocht intiem en het handwerk ook niet ontbreken. Ik had een date van 1,5h maar voor ik het wist was de tijd zo voorbij. Ondanks dat Jaimy iets ouder dan mij is heb ik het als een super date ervaren en is het herhalingsgevaar erg groot. Jaimy gaat mij dus zeker nog een keer zien (nu zeker sneller dan weer een jaar wachten). Ze weet namelijk erg goed wat ik leuk vind en vind het helemaal knap dat ze bepaalde dingen nog wist na bijna een jaar en vele andere bezoekers.
Jaimy bedankt voor deze geweldige date en tot snel weer.