Recensie Jaimy, Kerkrade 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickyrick2022

Newbie
9
07/03/22
3
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kerkrade/6177716-jaimy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden al 2x bij deze dame langs geweest, maar na het wegvallen van Hookers niet meer zo actief geweest op de forums.
Maar vandaag toch maar eens besloten om weer een account aan te maken en voor mijn mede wandelaars wat recensies te maken als ik ergens ben geweest.
Dame ontvangt op een nette locatie, niks over te klagen verder.

Gezellige dame waar je ook zo nog wat mee kunt praten.
Weet goed hoe ze je moet verwennen met haar handen en mondje.
De daad zelf ook niks over te klagen, was erg lekker en meerdere standjes gehad.
Ben zeker weer van plan om binnenkort nog een keer met haar af te spreken zodra ik de tijd ervoor heb.
 
Lastig om mee af te spreken. Is via WA wel aardig, maar als je probeert concreet te worden dan hoor je vaak niets meer. Of ze plant je in en als je naar adres vraagt, dan heeft ze ineens iemand anders ingepland. Reden: omdat je niet direct terug appte wat je wensen waren. Het spijt me maar als ik me ga douchen ter voorbereiding, dan ga ik niet met gsm aan mijn hand geplakt in de douche. De tijdsduur was immers besproken en de zgn wensen dat komt wel goed. Ik wil graag afspreken, maar ik ga niet bedelen. Daarbij is de spanning vooraf ook iets waard en dat doet ze zo teniet.
 
225 per uur, dan heb je een pan af als je dat durft te vragen.
En 125 euro voor een half uur en pzc kost dan ook nog eens 50 euro extra (oké je zou daarbij dan ook wel in haar mondje mogen spuiten maar dan nog) gelukkig zie je door die prachtige fotoreportage ook echt precies alvast wat je allemaal voor die berg poen krijgt. :poop:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan