WHEM Jamie, Huis ter Heide

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben denk ongeveer een jaar of 10 alweer geleden bij Jamie geweest. In die tijd ben ik dr in totaal 5 keer geweest. Ze was ook echt niet mijn ding maar ze deed alles zonder. En ze kon toch wel heerlijk pijpen vond ik. Maar haar kutje was toch wel gigantisch lekker om dr te neuken. Heerlijk nat en warm van binnen. Maar ik heb de nooit gelikt want ze stonk wel heel erg beneden, en de rest van dr lichaam stonk best naar zweet. Het was toen een mooi goedkoop adresje om dr kutje vol te spuiten. En na het volspuiten ging zo dr zwarte slipje weer omhoog. En je zag toen al in het slipje de opgedroogde witte sporen zitten van de vorige. Als dr ooit wat zou gebeuren met haar en de politie doet onderzoek naar DNA sporen , zouden ze dr denk ik niet wijs uit worden.
 
Wat ik op een ander fora zie is vooral dat ze heel onhygiënisch is, afspraken niet na komt (of je zelfs blokt als je onderweg bent of er bent).
Ik heb er ook al eens aan gedacht totdat ik daar van alles las en toen dacht ik laat maar.
 
Ik had eerder ook haar privé nummer gekregen. Dan kon ik haar altijd appen voor een afspraak. Maar zo op een ander moment geblokkeerd. Ik ben dr ook niet meer naar toe geweest. En ik vond dr ook niet echt hygiënisch en binnen was het een zooitje. Maar ik vond dat ze heerlijk pijpte en dr kutje was toch altijd wel lekker om te neuken.
 
Wilde haar lang geleden eens bezoeken. Kreeg uiteindelijk ooit het aanbod om haar vol te spuiten zodat een andere kerel na mij kon.
Die kerel die had gezicht en voorkant foto's van haar.. en ik heb er vanaf gezien.
Dit zou een leuke 50€ dump. zijn voor mensen, maar ik doe het niet.

Daarnaast vooral passief en geen interesse in de klant, tenzij je echt regelmatig komt.
Anaal wordt vaak aangeboden, maar zodra je meer dan een soepstengel hebt doet ze het niet.
 
Ik ken haar prive, een oud buurmeisje van mij geweest.
Ze is inderdaad niet fris en niet hygiënisch.
Ongezond (veel roken en drinken, was vaak in de kroeg te vinden), en te zwaar.
Maar het kan zijn dat iemand hier van houd.
Ik niet in ieder geval.
De jongens uit de oude wijk, konden er zo overheen als zij er zin in hadden, ze vond alles best. Ik heb die behoefte nooit gehad als ik haar zag lopen.
Dus dat zij nu op sexjobs adverteert verbaast mij niets.
Ik wil echt niemand in een kwaad daglicht zetten, maar dit vind ik niet een DVP waar ik geld voor zou willen betalen.
 
In de beginjaren dat ze net ontving, was het niet een heel knap meisje , maar gewoon normaal, ze had toen nog lang blond haar en was in een flatje in Zeist. En toen was ze ook wel aardig. Maar door de jaren heen is het denk ik helemaal zonder gevoel. En is ze aardig aangehard. In een adv ooit was zelfs een trio met haar moeder mogelijk. En die had ik weleens mee gechat op Chatgirl. Maar niet mijn type
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan