Recensie Jamie, Maison Monty, Rijswijk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Goldensiggie

Vaste klant
Forumpionier
112
04/07/21
103
12
Site
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/jamie/
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Heb een date gehad met Jamie. Ik vond haar erg mooi om te zien; jong, mooi gezicht en een perfect petite lichaam. Perfect gebit ook, viel me op.

De service daartegen vond ik onder de maat. Doet niet aan zoenen en was over het algemeen vrij passief. Pijpen en intiem was ok….maar niet "wow".

Op de site staat weinig informatie over haar, behalve dat ze 19 en Aziatisch is. Mijn beeld was een oost-Aziatisch meisje (wat er vaak mee wordt bedoeld)….maar Azië begint natuurlijk al meteen over de brug bij Istanbul. Denk dat ze Turkse of Iraanse roots heeft; voor de Thaise/Chinese verslaafden onder ons, dan zit je bij haar niet goed.

Verder is ze gezellig en praatgraag…maar voor mij iig geen herhaling.

Misschien zijn mijn eisen voor een DVP wat hoog, maar ik verwacht een actievere/intensere sex-ervaring. (En dat een DVP plezier-expert is). Chatten en effe neuken is niet m'n ding.

Kan net naast haar lengte en cupmaat zitten overigens; denk 160cm (ze was niet heel lang) en cupmaat C?
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/jamie/
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ben ook geweest tot m'n spijt. Zonde van het geld.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/jamie/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na twee succesvolle bezoeken bij Meryem en Mila, ook eens Jamie geprobeerd. Afspraak gemaakt zonder haar vooraf te zien. Ook op de website geen foto's. Wel staat er '19 jarige Aziatische'. Misschien waren mijn verwachtingen iets te hoog maar Jamie is een leuk uitziende meid met misschien ergens een Aziatische link in de familie maar ik vindt haar er niet Aziatisch uitzien en ik schat haar zo rond de 25-28. Wel leuke spontane meid en gesprek liep makkelijk. 50 euro extra betaald voor PZC en dat had ik beter niet kunnen doen. Blowjob was echt zeer matig en eigelijk gewoon onvoldoende. Weggegooid geld dus. Jamie is redelijk petite maar heeft een normaal slank en niet superslank postuur. Ze heeft wel een lekker klein kutje en ze stond beffen en vingeren toe wat ik altijd erg geil vind! Daarna in doggy positie geneukt waar ik vrij snel klaar kwam in dat kleine kutje van haar. Iets wat me maar zelden gebeurd met condoom. Al om al redelijke data, pijpen onvoldoende, intiem goed, algemene sfeer was leuk. Maar geen herhaling voor mij.
 
Na twee succesvolle bezoeken bij Meryem en Mila, ook eens Jamie geprobeerd. Afspraak gemaakt zonder haar vooraf te zien. Ook op de website geen foto's. Wel staat er '19 jarige Aziatische'. Misschien waren mijn verwachtingen iets te hoog maar Jamie is een leuk uitziende meid met misschien ergens een Aziatische link in de familie maar ik vindt haar er niet Aziatisch uitzien en ik schat haar zo rond de 25-28. Wel leuke spontane meid en gesprek liep makkelijk. 50 euro extra betaald voor PZC en dat had ik beter niet kunnen doen. Blowjob was echt zeer matig en eigelijk gewoon onvoldoende. Weggegooid geld dus. Jamie is redelijk petite maar heeft een normaal slank en niet superslank postuur. Ze heeft wel een lekker klein kutje en ze stond beffen en vingeren toe wat ik altijd erg geil vind! Daarna in doggy positie geneukt waar ik vrij snel klaar kwam in dat kleine kutje van haar. Iets wat me maar zelden gebeurd met condoom. Al om al redelijke data, pijpen onvoldoende, intiem goed, algemene sfeer was leuk. Maar geen herhaling voor mij.
Je geeft zoenen 4 sterren, deed ze dat wel bij jou? Tongzoenen bedoel ik dan
 
Ook opnieuw geprobeerd... ja ik voel me op me gemak, ze is aardig en niet arrogant, gwn down to earth. Gesprekken ging prima, voel ook de connectie, pijpen doet ze goed, maar intiem toch iets minder. Zoenen niet (alleen kus op de lippen wel maar dat is voor mij geen zoenen).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan