Recensie Jana, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jumpstreet

Meubelstuk
2.344
29/12/21
1.555
17
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/blowjob-amersfoort-centrum-car-nederlandse-dame_8272524
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woensdag moest ik weer in het midden van het land zijn, en had best wel zin maar weinig tijd.
Ik zag op SJ een advertentie van Jana voor een blowjob date, ik dacht mooi dat is perfect.

Al ben ik huiverig met mijn nummer zo over de mail geven appte Jana mij vrij snel na het het versturen van het mailtje en de date was zo gepland.
Ik kon haar nabij het centrum ophalen en vanuit daar zijn we naar een plek gereden.
Jana gaat voor de rest niet uit de kleren, het is echt alleen een pijpdate, maar zuigen kan ze zeker wel.

Na het klaarkomen (mag gewoon in haar mond, maar slikt niet) Jana netjes weer afgeleverd war ik had opgepikt.
Je kan gezellig met haar kletsen onderweg, en is een leuke vrouw om te zien.
Voor mij zeker een herhalingswaarde als ik weer eens in het midden van het land ben, tot dan Jana!
 
Woensdag moest ik weer in het midden van het land zijn, en had best wel zin maar weinig tijd.
Ik zag op SJ een advertentie van Jana voor een blowjob date, ik dacht mooi dat is perfect.

Al ben ik huiverig met mijn nummer zo over de mail geven appte Jana mij vrij snel na het het versturen van het mailtje en de date was zo gepland.
Ik kon haar nabij het centrum ophalen en vanuit daar zijn we naar een plek gereden.
Jana gaat voor de rest niet uit de kleren, het is echt alleen een pijpdate, maar zuigen kan ze zeker wel.

Na het klaarkomen (mag gewoon in haar mond, maar slikt niet) Jana netjes weer afgeleverd war ik had opgepikt.
Je kan gezellig met haar kletsen onderweg, en is een leuke vrouw om te zien.
Voor mij zeker een herhalingswaarde als ik weer eens in het midden van het land ben, tot dan Jana!
Hi, dank voor je recensie. Ben al langer benieuwd naar haar ook. Is de plek een beetje discreet?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan