Recensie Jana, Bilzen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

henk1974

Wandelaar
37
20/02/22
13
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jana-bilzen.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs afgesproken met Jana, eind 40, vele tatoo's, blond, lolita meisje. Dadelijk geil tongzoenen bij het binnenkomen en daarna naar boven, obligatoir wasje op de badkamer en dan naar de slaapkamer. Lekkere hevige sex waarbij alles aan bod komt. Pijpt lekker, tongzoent heerlijk en neukt in alle standjes. Heb haar ook mogen beffen tot ze duidelijk klaarkomt, haar hele lichaam trilt en ze schreeuwt het uit. Is een fijn meisje waarbij alle standjes in en uit bed mogelijk zijn. Pijpen tot het einde doet ze niet maar het neuken maakt alles goed. Ga ze zeker nog regelmatig bezoeken. Heeft nep borsten maar prachtig gedaan, niet het gevoel dat ze fake zijn. De klik was er en het voelde meer een geweldige vrijpartij dan een sexdate.
 
Bij Jana geweest en als de recensent hierboven een geweldige klik en al even geweldige seks met haar had, dan was dat bij mij niet het geval. Dat kan aan mij liggen, of aan haar, of aan een offday of aan een combinatie van al die dingen. Is dat erg? Neen, tenslotte ga ik precies voor het onbekende naar een dvp en dat het dan niet altijd bam erop is, moet je incalculeren. De vraag of ik nog terug zou gaan moet dan ook niet gesteld worden, dat doe ik nooit, zelfs niet bij Rebekka. Hoe dan ook, een recensie is een persoonlijke ervaring en dan nog is het een momentopname.
 
Ruim een jaar of twee geleden haar bezocht. Ik vond het een goede date. Misschien iets te 'afgeborsteld' maar wel een leuke dame. Ze staat nog steeds op mijn lijstje om terug te gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan