Recensie Janchai, St. Eloois Vijve 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
370
02/11/21
163
21
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/pim-23/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Aangezien ik in de buurt was, het al lang geleden was, niet direct iets anders vond en ook wel die Bee eens wou proberen bij Janchai Thai massage binnengewipt.

Mamasan, ondertussen op oma leeftijd deed open en Bee was beschikbaar. Ik begin me al om te kleden en ze komt binnen en vraagt hoe lang wil je blijven? Ik zeg één uur. Sorry gaat niet zegt ze, 30 of 40 minuten maximum wegens Covid...Ik zeg tja OK ik weet half uur is 50, hoeveel is 40min dan? 80 euro...zelfde als normaal een uur. Laat maar dan half uur is goed.
Eerst de rug zoals gewoonlijk en de benen, klassieke massage, niet slecht maar niks erotisch aan, ik voel ook dat ze nog aangekleed is. Dan hoor en voel ik ze iets losmaken en dacht aha nu de body to body...neen hoor, omdraaien.
Daar zat ze dan tussen mijn benen topless (grote borsten!) maar het kleedje onderaan nog vast en ook slipje aan.
En dat bleef zo, ik vriendelijk gevraagd kan dit uit? Ontwijkend antwoord. Hoe ga je dan body to body doen? oh neen dat gaat niet wegens Covid...WTF.
Werd beetje pissed maar hield me in en liet me klaartrekken. Daarna zei ik dat ze best hun advertentie aanpassen dan. Zij weg en dan komt na 2 minuten mamasan vragen en was het OK? ik schouderophalend hmm niet echt. En ze begint: sorry maar hier doen we geen body to body...wat? ik ben hier al geweest en toen wel, zelfs meer mogelijk mits bijbetalling. Zij geïrriteerd neen dat kan niet jij was hier nog nooit en ga maar ergens anders maar hier moet je niet meer komen.
Alsof ik dat nog zou doen haha. Mijn manieren gehouden en het afgebold. Gelukkig maar half uurtje.
 
Ik ben daar ook enkele maanden geleden een keer geweest. Toen werkte Pim nog alleen. 80 euro betaald voor een uur en stond na 25 min. al terug buiten. Geen BTB massage. Aftrekken met een vingertje in de kont en klaar. Zeker niet voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan