Recensie Jane, Harkema 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sergio

Newbie
14
04/01/23
12
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Speciale kleding verzoek
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/high-class-lady-_8154438
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor Sinterklaas mocht ik heerlijk van deze dame genieten. Zag haar advertentie op Sexjobs en kon mijn ogen niet afhouden van die geile borsten en tattoo's. Toen ik daar aankwam in de ochtend kon ik mijn auto gemakkelijk kwijt, voldoende discretie. Toen ze de deur opendeed was het ik diep onder de indruk wat een lekker wijf is dat zeg. eerst even de financiële verplichtingen afgehandeld wat opzich aan de hoge kant is maar soms moet je dingen uitproberen in het leven. vervolgens even op de bank gezeten ze had een prachtig setje aan en keek af en toe uitdagend mijn kant op, over koetjes en kalfjes gepraat, glaasje water gedronken en toen zei ze zelf van zullen we dan maar aan de slag gaan ?

We liepen naar de slaapkamer ze ontdeed zich van haar kleding, man man man, wat een prachtige vrouw is dit zeg! en wat een prachtige partij borsten heeft ze. we hebben eerst even lekker gezoend, vervolgens op het bed doorgegaan met zoenen en daarna heb ik haar even heerlijk gebefd, wat een heerlijk fris kutje heeft Jane zeg! denk dat ik haar wel 15 min heb lopen beffen waarnaar dit resulteerde in dat ze schokkend klaarkwam. vervolgens ging ik liggen en heeft ze mij heerlijk zc gepijpt (kostte 25€ extra) daarna heb ik haar missio genomen en zijkant lekker tegen de billen aan geketst maar kon me niet meer inhouden en ben ik lekker in het rubbertje klaargekomen. nadertijd nog lekker liggen knuffelen op bed en gezoend. en vervolgens mijn kleding aangetrokken en weer huiswaarts gegaan.

Het is wat aan de prijzige kant ik zou haar niet vaak kunnen bezoeken maar, als ik de mogelijkheid heb zou ik haar zeker weer bezoeken. Want bij haar krijg je werkelijk een GFE.
 
Laatst bewerkt:
Onlangs bezocht, maar vond haar een stuk voller dan de foto's deden vermoeden. Droeg ook gewoon jeans en een shirtje, daar raak ik nou niet echt opgewonden van. Ben maar weer vertrokken, voor zo'n prijs verwacht ik toch wat anders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan