Recensie Janet, Saitarn Pleinweg Rotterdam, tijdelijk bij Siwa Thai 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip

Wandelaar
82
12/07/22
212
25
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Saitarn is tijdelijk wegens verbouwing gesloten en de dames werken vanuit Siwa Thai, een paar straten verderop. De foto's op de site zijn vrij vaag en het is altijd maar gissen of ze echt wel zo slank is en echt 25 jaar lijkt.

Via de app een afspraak gemaakt en een half uur te vroeg op locatie. Op de eerste etage leek het wel een Thais restaurant met heerlijke curry's en een dikke knoflooklucht. De dames die ik zag waren niet mijn smaak. Ik was dan ook vol spanning om Janet te zien. Een heerlijk smal en goedlachs poppetje kwam mij ophalen. Ze overtrof al mijn verwachtingen. Wat een beauty en ook nog een oprecht aardig. Haar Nederlands is met een paar maanden hier erg beperkt en haar Engels mist hier en daar wat. De kamer was nog een etage hoger, verse lakens, brandschoon en zo te zien niet eerder gebruikt die dag. Ongelofelijk, zo'n pareltje en ik was deze middag haar eerste klant. Ze vertelde nog maar kort in Nederland te zijn. Ondanks dat begon ze met broekje en bh aan de massage. Deze was zacht en teder. Even werd de massage onderbroken en was ze plotseling geheel naakt. Ze bereed mij op mijn rug en het was jammer dat ik op mijn buik lag.
Aan sex doet ze niet, wel bj maar daar hou ik niet zo van. De kusjes bleven op afstand, want meer dan dat deed ze ook niet. Gelukkig was ze voor wat geld tot meer bereid en ging ze over tot tongzoenen zoals je alleen maar kunt dromen. Ik mocht overal aankomen zolang het maar niet binnendringen werd. Pussy sliden kan ze als de beste.
Dit alles werd afgerond met een happy end. Meestal is het dan gelijk douchen en wegwezen. Ze gaf aan dat ze mij verder zou masseren en zo begon het weer van voren af aan. Met een beetje geduld had er bij mij nog wel een tweede schot voor de boeg ingezeten!
Het douchen was voor mij alleen maar staan, want Janet waste mij van voor en achter volledig. Ze deed het wassen op zo'n manier dat er wederom leven in de brouwerij kwam.
Naast dat het een echt prachtige meid is, heeft ze een geweldige lach, heerlijke positieve uitstraling en een goed karakter. Zoiets ben ik niet veel vaker tegengekomen. Toppertje!

Standaard prijs voor een uur is €80. Voor de goede service en het heftige zoenen heb ik haar een paar tientjes extra gegund.

Geen gezeur om extra geld. Prima aan de tijd. Zag op de parkeerapp dat ik 64 minuten binnen ben geweest. Parkeren kon ik op 3 meter van de voordeur.
 
Laatst bewerkt:
@Klop leeftijd en realiteit loopt bij Thaise salon nogal eens uit elkaar. Kun je iets meer aangeven of ze nog meer diensten te bieden had en wat er in het pretpakket zat?
Haha ja maar ook of mensen zien of een Aziaat wel jonger is of wat ouder.

Het was alleen een massage met hoogtepunt, ze is hier maar 2 maanden, dus ze is nog beetje aan het zoeken naar wat ze wilt.

Ik gok wel dat je meer kunt krijgen maar dan moet je vaker komen (en dat zonder zekerheid).

Massage was wel okay. Weinig teasen, maar als je omdraait is het wel wat leuker. Mooie set echte boobies. Wel goed voor 1x iig te ervaren
 
Na een week nog maar een keer bij Janet binnengestapt om te ervaren of het nog beter kon. Nog twee weken is ze tijdelijk ondergebracht bij Siwa Thai en daarna weer te vinden bij Saitarn op de Pleinweg.
Bij de ontvangst herkende ze mij meteen en werd ik begroet met een blije en stevige omhelzing. Ik was ook blij weg te zijn bij de dames in de ontvangstruimte, allen voorzien van een leesbril en kilo's teveel.

Janet was gekleed in een heel kort geruit rokje met mooi opgestoken haar. Voordat het geboekte uur begon ging ze zelf minutieus douchen. Alles werd zeer goed schoongepoetst, kan niet beter. Ik mocht ondertussen op bed opdrogen en genieten van het uitzicht.

Op bed gelegen liet ze er geen gras over groeien en ging het teasen volop los. Met haar snelle handjes zit ze werkelijk overal. Binnen twee minuten greep ze mijn gereedschap op een manier die alle weerstand brak. De massage is lichtjes en meer insmerend opwindend dan een reguliere sportmassage. Drie minuten daarna hingen haar kittige borsten op mijn rug en werd ik hevig in de nek gekust. Pff...
Vervolg: met haar benen wijd werd ik zwaar bereden en begleden. Helaas lag ik op mijn buik.😉

Niet snel daarna was het sein omdraaien. Hier ging alle aandacht naar het deel van ruim boven de knie tot royaal onder de navel. Het berijden ging nu naar de voorzijde en het was een werkelijk wonder dat hij er niet inschoot. Ik heb nog drie pogingen gedaan dit met haar toestemming te laten lukken maar ze gaf aan dat niet te willen. Dat valt uiteraard te respecteren. Zoenen tegen betaling wilde ze wel en dat was voor mij helemaal prima.

Ik mocht overal aanzitten, waarbij zij aangaf tot hoever ik mocht gaan. Dat was tot een heel klein beetje naar binnen, daar waar het al aardig vochtig was.
Ze was ten opzichte van de vorige keer al vele malen losser in de omgang en kletste vrolijk mee. Ze vertelde dat ze 27 jaar is, overigens. Als ik naar haar gezicht en lichaam kijk dan geloof ik dat echt. Geen spoortje of rimpel te zien. Wel heel veel plezier in het werk dat ze doet en voortdurend naar mij lachen. Ze zit ernorm strak ik haar vel, geen rolletje of grammetje vet te veel, terwijl de prachtige boobs heeft.

Na het HE nog lekker na gemasseerd totdat de bazin kwam zeggen dat we moesten opschieten. Tijd is tijd. We hebben samen gedoucht en met haar grijpgrage graaihandjes stond de jonge heer direct weer in de actiestand. Helaas was de tijd om.

Denk dat herhalingsgevaar maximaal is.
 
Na mijn tweede goede ervaring met deze dame wil ik deze week voor een derde bezoek gaan. Ik ben erg benieuwd of er lezers zijn die bij Janet al meer voor elkaar hebben gekregen en tegen welke kosten. Tot nu toe is het bij prima zoenen gebleven en wat vies voelen. Lekker stekkeren was er beide keren niet bij. Wie wel ervaring heeft met meer, laat het weten!
 
Saitarn is tijdelijk wegens verbouwing gesloten en de dames werken vanuit Siwa Thai, een paar straten verderop. De foto's op de site zijn vrij vaag en het is altijd maar gissen of ze echt wel zo slank is en echt 25 jaar lijkt.

Via de app een afspraak gemaakt en een half uur te vroeg op locatie. Op de eerste etage leek het wel een Thais restaurant met heerlijke curry's en een dikke knoflooklucht. De dames die ik zag waren niet mijn smaak. Ik was dan ook vol spanning om Janet te zien. Een heerlijk smal en goedlachs poppetje kwam mij ophalen. Ze overtrof al mijn verwachtingen. Wat een beauty en ook nog een oprecht aardig. Haar Nederlands is met een paar maanden hier erg beperkt en haar Engels mist hier en daar wat. De kamer was nog een etage hoger, verse lakens, brandschoon en zo te zien niet eerder gebruikt die dag. Ongelofelijk, zo'n pareltje en ik was deze middag haar eerste klant. Ze vertelde nog maar kort in Nederland te zijn. Ondanks dat begon ze met broekje en bh aan de massage. Deze was zacht en teder. Even werd de massage onderbroken en was ze plotseling geheel naakt. Ze bereed mij op mijn rug en het was jammer dat ik op mijn buik lag.
Aan sex doet ze niet, wel bj maar daar hou ik niet zo van. De kusjes bleven op afstand, want meer dan dat deed ze ook niet. Gelukkig was ze voor wat geld tot meer bereid en ging ze over tot tongzoenen zoals je alleen maar kunt dromen. Ik mocht overal aankomen zolang het maar niet binnendringen werd. Pussy sliden kan ze als de beste.
Dit alles werd afgerond met een happy end. Meestal is het dan gelijk douchen en wegwezen. Ze gaf aan dat ze mij verder zou masseren en zo begon het weer van voren af aan. Met een beetje geduld had er bij mij nog wel een tweede schot voor de boeg ingezeten!
Het douchen was voor mij alleen maar staan, want Janet waste mij van voor en achter volledig. Ze deed het wassen op zo'n manier dat er wederom leven in de brouwerij kwam.
Naast dat het een echt prachtige meid is, heeft ze een geweldige lach, heerlijke positieve uitstraling en een goed karakter. Zoiets ben ik niet veel vaker tegengekomen. Toppertje!

Standaard prijs voor een uur is €80. Voor de goede service en het heftige zoenen heb ik haar een paar tientjes extra gegund.

Geen gezeur om extra geld. Prima aan de tijd. Zag op de parkeerapp dat ik 64 minuten binnen ben geweest. Parkeren kon ik op 3 meter van de voordeur.
Welke app heb je het over?
 
Ik heb gisteren Janet voor het eerst bezocht. Heb voor een anderhalf uur gekozen en ze begon met een massage die niet geweldig was, maar ook niet echt slecht. Geleerd van YouTube zei ze er lachend bij, maar voor zo'n tenger vrouwtje heeft ze best nog wat kracht in haar armen. Ik had wat last van mijn rug en dat is er in ieder geval uit, dus de massage heeft gewerkt.

Na de massage begon het teasen en Janet zendt toch wat tegenstrijdige berichten uit. Bij sommige dingen die ze doet denk je met één of ander geil beest te maken te hebben (kussen in je nek, tong in je oor enzo) en het andere moment lijkt ze zo preuts als maar kan. Ze is wel zo goed dat ze heel snel in de gaten hebt wat je lekker vindt. Bij het teasen had ze een erogeen plekje van mij te pakken en dat heeft ze niet meer met rust gelaten totdat ik -uit mijn tenen- kwam.

Het kan zijn dat ze eerst de kat een beetje uit de boom kijkt, dus ik ga binnenkort nog een keer naar haar toe. Of er meer mogelijk is of niet, het is een leuke, gezellige meid. En de tijd wordt mooi volgemaakt en dat is tegenwoordig ook wel een beetje bijzonder.
 
Een derde bezoek aan Janet gebracht. Ook vandaag zag ze er weer fantastisch uit. Haar tot op haar kont. Prachtig ultra kort glitterjurkje en een smile van oor tot oor. Dit meisje lacht werkelijk altijd. Ze vertelde behoorlijk druk te zijn waarbij ook het weekend erbij inschoot. Ze blijft het hele jaar nog in Nederland en leert erg snel de taal. Onze conversatie heb ik maar op Engels gehouden. Bij de start wilde ze dit keer uitgebreid knuffelen en kreeg ik heel wat zoentjes.
De massage is licht maar kan op verzoek verzwaard worden. Met haar lichtgewicht body weet ze toch aardig druk te zetten en haar hand, doordrenkt met olie, glijdt telkens naar het middelpunt van mijn belangstelling. Dit keer mocht mijn hand ook de vrije route kiezen en die trof al snel een vochtig plekje. Ze giechelde er daarbij op los.
Gelukkig hoefde ik niet lang op mijn buik te liggen, daar was er al eentje in vol ornaat. Omdat ze zelf met heftig tongzoenen begon heb ik maar gevraagd of er meer mogelijk was. Op de site van Siwa staat dat intiem €50 extra kost. Daar wist ze niet van en dat wilde ze ook niet doen. Geleidelijk heb ik mijn aanbod verhoogd met telkens een tientje. Toen ik uiteindelijk €100 bood leek ze te twijfelen. Helaas wonnen haar principes en dat valt te respecteren. Ze bood nog wel een BJ aan voor €40 maar ben ik geen groot liefhebber van.
Als tegenprestatie voor mijn respect, spreidde ze wijd haar benen en nam bovenop mij plaats. Mijn janus werd met beide schaamlippen superlekker bereden, waar ik genoot van haar mooie body. Met mijn handen kon ik bijna haar taille ronden. Superleuke boobs, mooi getrimd poesje, geen gram teveel, alles in proportie en alsmaar die lach. Zonder enige moeite had ik bij de glibberpartij zo naar binnen kunnen glijden. Vertrouwen geven is echter vertrouwen krijgen, dus ik heb mij als een heer gedragen.
Haar inspanningen hadden zoveel effect dat we samen we een drieling hadden kunnen veroorzaken.
Omdat bij haar een uur 60 minuten duurt, ging ze na deze ontlading er nog maar eens goed voor zitten.
Tegen het einde van het uur heeft ze me zeer gedetailleerd gewassen. Ik ben precies 60 minuten binnen geweest.

O ja, ik kwam nog een andere dame tegen die er leuk uitzag. Ze bleek Pooky te heten. Iemand ervaring mee?
 
Mijn ervaring is dat dames bij een meerprijs van 100-150 euro hun principes laten varen. Vroeger al bij 50,00 euro maar dat was voor de Rutte/Kaag deceptie.
 
Mijn ervaring is dat dames bij een meerprijs van 100-150 euro hun principes laten varen. Vroeger al bij 50,00 euro maar dat was voor de Rutte/Kaag deceptie.
Mijn poging haar principes te laten varen, zijn gestrand op €100 extra. Daarmee zou ik al op €180 uit zijn gekomen. Om in een uurtje €230 uit te geven, dat had ik er niet voor over.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week had ik aan het begin van week voor woensdag had ik een afspraak gemaakt met Kimberly, maar helaas stond ik aan een dichte deur. FF appen leerde dat ze niet in Rotterdam was, ik was niet vrolijk maar stond voor een voldongen feit. Maar ze zou het de volgende keer goed maken. Hierop Saitarn gebeld, om een afspraak met Janet te maken over 20-25 minuten, want het is wel een stukje lopen. Keurig werd het adres van Siwa door gestuurd. Eenmaal binnen zei dat ik een afspraak had met Janet, ik merkte dat er iets van paniek ontstond. Bleek dat er een dubbele afspraak te staan hoeveel pech kan ik hebben? Ik kon nog wel de keus uit drie andere dames maken maar zoals Flip al zei die dames hadden toch wel wat kilo's teveel, en heel veel zin had ik ook niet meer.

Vrijdag maar een nieuwe afspraak gemaakt, dit maal ging wel alles goed, en Janet is idd een leuk, slank meisje/dame met kleine tietjes. Eerst ff gedoucht, en daarna mocht ik op het bed gaan liggen, de massage vond ik goed. Tijdens het begin werd er vrij weinig geteast, is opzich niet zo erg, na het "normale massage" gedeelte was de overgang ineens vrij groot, maar ze begon mijn ballen wel heel lekker te masseren. Ook de zoentjes in mijn nek, en aan mijn oren vond ik super geil. Toen ik mocht omdraaien, ondanks ik vroeg om het ff rustig aan te doen kwam ik al "te snel" klaar. Daarna nog wel een massage van mijn benen en nek gehad, daarna hebben we nog ff gedoucht, haar poesje aanraken mocht niet. Ze had na mij meteen nog een afspraak dus ik ben met twee keer douchen (hoort dit nu wel of niet in de massage tijd, ik zeg aan het begin niet samen uiteraard wel) net geen uur binnen geweest Ik merkte wel dat ze dit nog niet heel lang doet, en als je vaker een bezoek brengt gaat over het algemeen de kwaliteit wel omhoog. Extra zijn niet aangeboden, en ik heb er ook niet naar gevraagd. Ze spreek wel een paar woordjes Nederlands, maar ik heb maar in het Engels gecommuniceerd, ze zei tegen mij dat Saitarn 3 weken dicht zou zijn.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
€80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke dame met een schitterend slank lichaam.
Verder zoals mijn voorgangers beschreven hebben. Massage is matig. Het teasen daarna doet ze leuk.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.siwathai.nl/janet
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kort geleden bij Janet op bezoek geweest. Vriendelijke dame met een mooi slank figuur en lekkere harde tepels. Ze begon met een gewone massage wat helaas eindeloos duurde. Daarvoor ga ik wel naar een gewone massage salon. Laatste kwartier ongeveer begon ze met een matige b2b over m'n rug met wat strelingen. Toen ik me mocht omdraaien ging ze verder met wat strelen, aan m'n tepels friemelen en wilde al snel naar een hoogtepunt toe werken waarop ik vroeg of er nog een b2b in zat. Ze ging toen weer wat met haar borsten over m'n boven lichaam en sloeg het belangrijkste gedeelte over. Geen enkele variatie verder. Op het einde ging ze met haar rug naar me toe zitten om me klaar te trekken waarbij ik in ieder geval nog wel haar lekkere borsten kon vastpakken. Al met al een matige ervaring waarbij ik het grootste deel van de tijd niet echt opgewonden was en de druk voelde om te moeten klaarkomen.
 
Bovenstaande herken ik inderdaad. Ben nu 3x bij Janet geweest en ze moet nog veel leren. Helaas lijkt ze geen snelle leerling. Als je aangeeft wat je wil dan luistert ze wel, maar communicatie is lastig omdat haar engels van laag niveau is.
Als je van lichte strelingen houdt en het lekker vind als er aan je tepels gelikt wordt, dan ben je aan het goede adres.
Eerste date deed ze lekker pussy sliding. Tweede date gevraagd of ze dat weer wilde doen, maar toen was ze ongesteld en hield haar slipje aan. Derde date gisteren weer gevraagd en na met wat moeite in de uitleg toch gekregen wat ik vroeg. Nu begrijpt ze ook eindelijk wat pussy sliding betekent, dus doe je voordeel er mee heren! 😉
Ik had gehoopt na meerdere dates haar wat meer losser te krijgen, maar dat is nog niet echt gelukt. Misshien niet een hele goed klik, ook al hebben we wel gelachen en een beetje geknuffeld.
Misschien was dit mijn laatste bezoek, ik weet het nog niet. Ik kan wel erg genieten van haar mooie lichaam.
 
Vorige week had ik aan het begin van week voor woensdag had ik een afspraak gemaakt met Kimberly, maar helaas stond ik aan een dichte deur. FF appen leerde dat ze niet in Rotterdam was, ik was niet vrolijk maar stond voor een voldongen feit. Maar ze zou het de volgende keer goed maken. Hierop Saitarn gebeld, om een afspraak met Janet te maken over 20-25 minuten, want het is wel een stukje lopen. Keurig werd het adres van Siwa door gestuurd. Eenmaal binnen zei dat ik een afspraak had met Janet, ik merkte dat er iets van paniek ontstond. Bleek dat er een dubbele afspraak te staan hoeveel pech kan ik hebben? Ik kon nog wel de keus uit drie andere dames maken maar zoals Flip al zei die dames hadden toch wel wat kilo's teveel, en heel veel zin had ik ook niet meer.

Vrijdag maar een nieuwe afspraak gemaakt, dit maal ging wel alles goed, en Janet is idd een leuk, slank meisje/dame met kleine tietjes. Eerst ff gedoucht, en daarna mocht ik op het bed gaan liggen, de massage vond ik goed. Tijdens het begin werd er vrij weinig geteast, is opzich niet zo erg, na het "normale massage" gedeelte was de overgang ineens vrij groot, maar ze begon mijn ballen wel heel lekker te masseren. Ook de zoentjes in mijn nek, en aan mijn oren vond ik super geil. Toen ik mocht omdraaien, ondanks ik vroeg om het ff rustig aan te doen kwam ik al "te snel" klaar. Daarna nog wel een massage van mijn benen en nek gehad, daarna hebben we nog ff gedoucht, haar poesje aanraken mocht niet. Ze had na mij meteen nog een afspraak dus ik ben met twee keer douchen (hoort dit nu wel of niet in de massage tijd, ik zeg aan het begin niet samen uiteraard wel) net geen uur binnen geweest Ik merkte wel dat ze dit nog niet heel lang doet, en als je vaker een bezoek brengt gaat over het algemeen de kwaliteit wel omhoog. Extra zijn niet aangeboden, en ik heb er ook niet naar gevraagd. Ze spreek wel een paar woordjes Nederlands, maar ik heb maar in het Engels gecommuniceerd, ze zei tegen mij dat Saitarn 3 weken dicht zou zijn.
Hi Piwy. Wil jij mij een PB sturen aub?
 
Saitarn is tijdelijk wegens verbouwing gesloten en de dames werken vanuit Siwa Thai, een paar straten verderop. De foto's op de site zijn vrij vaag en het is altijd maar gissen of ze echt wel zo slank is en echt 25 jaar lijkt.

Via de app een afspraak gemaakt en een half uur te vroeg op locatie. Op de eerste etage leek het wel een Thais restaurant met heerlijke curry's en een dikke knoflooklucht. De dames die ik zag waren niet mijn smaak. Ik was dan ook vol spanning om Janet te zien. Een heerlijk smal en goedlachs poppetje kwam mij ophalen. Ze overtrof al mijn verwachtingen. Wat een beauty en ook nog een oprecht aardig. Haar Nederlands is met een paar maanden hier erg beperkt en haar Engels mist hier en daar wat. De kamer was nog een etage hoger, verse lakens, brandschoon en zo te zien niet eerder gebruikt die dag. Ongelofelijk, zo'n pareltje en ik was deze middag haar eerste klant. Ze vertelde nog maar kort in Nederland te zijn. Ondanks dat begon ze met broekje en bh aan de massage. Deze was zacht en teder. Even werd de massage onderbroken en was ze plotseling geheel naakt. Ze bereed mij op mijn rug en het was jammer dat ik op mijn buik lag.
Aan sex doet ze niet, wel bj maar daar hou ik niet zo van. De kusjes bleven op afstand, want meer dan dat deed ze ook niet. Gelukkig was ze voor wat geld tot meer bereid en ging ze over tot tongzoenen zoals je alleen maar kunt dromen. Ik mocht overal aankomen zolang het maar niet binnendringen werd. Pussy sliden kan ze als de beste.
Dit alles werd afgerond met een happy end. Meestal is het dan gelijk douchen en wegwezen. Ze gaf aan dat ze mij verder zou masseren en zo begon het weer van voren af aan. Met een beetje geduld had er bij mij nog wel een tweede schot voor de boeg ingezeten!
Het douchen was voor mij alleen maar staan, want Janet waste mij van voor en achter volledig. Ze deed het wassen op zo'n manier dat er wederom leven in de brouwerij kwam.
Naast dat het een echt prachtige meid is, heeft ze een geweldige lach, heerlijke positieve uitstraling en een goed karakter. Zoiets ben ik niet veel vaker tegengekomen. Toppertje!

Standaard prijs voor een uur is €80. Voor de goede service en het heftige zoenen heb ik haar een paar tientjes extra gegund.

Geen gezeur om extra geld. Prima aan de tijd. Zag op de parkeerapp dat ik 64 minuten binnen ben geweest. Parkeren kon ik op 3 meter van de voordeur.
Ha Flip. Tongzoenen doet ze dus wel?
 
Zoals hierboven beschreven. Paar tientjes extra zijn het zeker waard. Tongzoenen zonder restrictie. Tussendoor even een slokje water en weer door. Drie keer geweest en drie keer zonder aandringen. Derde keer wist ze al wat ik wilde dus nam ze zelf het initiatief.
 
Na de foto's gezien te hebben en de recensies gelezen te hebben, had ik besloten om Janet ook met een bezoekje te vereren. Ik heb een standaard modus operandi voor mijn eerste bezoek aan een massagedame: anderhalf uur boeken en aan het begin meteen aangeven dat ik haar eerst een half uurtje ga masseren. Nog nooit meegemaakt dat iemand dat niet wil. Janet ging er ook lekker voor liggen. Dat begon goed.

Ik heb haar eerst goed en stevig gemasseerd en ze genoot. Daarna zachter en steeds een beetje stouter. Zo kom ik er achter waar de grenzen liggen. De eerste keer dat ik met mijn vingers door haar bilnaad ging, zag en voelde ik dat ze genoot. Echter, de tweede keer was ze op haar hoede en kneep ze haar lekkere billen samen, iedere keer als ik vlakbij de bullseye kwam.

Daarna mocht ze mij masseren. Dat was op zich niet onverdienstelijk. Best stevig en lekker, maar het was het toch net niet. Ze heeft lange nagels en dat is niet handig. Verder is haar massage vrij rommelig en druk. Haar handen zitten overal. Als je denkt dat er dan ook geteased wordt, kom je bedrogen uit. De enige aanrakingen van de balzak waren juist vervelend omdat de per ongeluk haar scherpe nagels erlangs prikte. Billenmassage was ook redelijk, maar ze kan ofwel heel slecht mikken of ze vermijdt bewust het plekje waar bijna elke man blij van wordt.

Al met al stond ik na ruim 5 kwartier weer buiten. Ik was maar matig tevreden. Ze heeft een lekker lichaam maar aan haar gezicht te zien is ze dichterbij de 40 dan bij de 25. Verder had ze schuurpapier tussen de benen van zo'n 3 dagen niet scheren. Ik heb de voorkeur voor puur natuur. Maar dat vind je tegenwoordig nergens meer. Als het meest erotische aan de schaamstreek van de vrouw er dan toch af moet, dan ook maar gelijk glad.. Geen herhalingsgevaar voor mij.

Ik ben deze week 'on tour'. Morgen naar Lelystad, naar Stang. Ben benieuwd
 
Na de foto's gezien te hebben en de recensies gelezen te hebben, had ik besloten om Janet ook met een bezoekje te vereren. Ik heb een standaard modus operandi voor mijn eerste bezoek aan een massagedame: anderhalf uur boeken en aan het begin meteen aangeven dat ik haar eerst een half uurtje ga masseren. Nog nooit meegemaakt dat iemand dat niet wil. Janet ging er ook lekker voor liggen. Dat begon goed.

Ik heb haar eerst goed en stevig gemasseerd en ze genoot. Daarna zachter en steeds een beetje stouter. Zo kom ik er achter waar de grenzen liggen. De eerste keer dat ik met mijn vingers door haar bilnaad ging, zag en voelde ik dat ze genoot. Echter, de tweede keer was ze op haar hoede en kneep ze haar lekkere billen samen, iedere keer als ik vlakbij de bullseye kwam.

Daarna mocht ze mij masseren. Dat was op zich niet onverdienstelijk. Best stevig en lekker, maar het was het toch net niet. Ze heeft lange nagels en dat is niet handig. Verder is haar massage vrij rommelig en druk. Haar handen zitten overal. Als je denkt dat er dan ook geteased wordt, kom je bedrogen uit. De enige aanrakingen van de balzak waren juist vervelend omdat de per ongeluk haar scherpe nagels erlangs prikte. Billenmassage was ook redelijk, maar ze kan ofwel heel slecht mikken of ze vermijdt bewust het plekje waar bijna elke man blij van wordt.

Al met al stond ik na ruim 5 kwartier weer buiten. Ik was maar matig tevreden. Ze heeft een lekker lichaam maar aan haar gezicht te zien is ze dichterbij de 40 dan bij de 25. Verder had ze schuurpapier tussen de benen van zo'n 3 dagen niet scheren. Ik heb de voorkeur voor puur natuur. Maar dat vind je tegenwoordig nergens meer. Als het meest erotische aan de schaamstreek van de vrouw er dan toch af moet, dan ook maar gelijk glad.. Geen herhalingsgevaar voor mij.

Ik ben deze week 'on tour'. Morgen naar Lelystad, naar Stang. Ben benieuwd
Ik vind dat schuur papier ook niets, ervaar 't ook soms haha
 
Vorige week moest ik onverwacht in Rotterdam zijn. Voordat ik naar huis ging wilde ik nog een massage nemen. Eerst had ik Kimberly een appje gestuurd maar zij had helaas geen tijd. Een half jaar geleden ben ik bij Janet geweest, en ik wilde nog wel een keer een massage van haar. Ik heb Siwa thai gebeld (hier staat ze op de website dus ga ervanuit dat ze hier nu vast werkt), en kon een half uur later langskomen. Bij de bar heb ik aan de gastdame betaald daarna zijn we naar de kamer gegaan. Tijdens het douchen, ging Janet nog ff een blikje cola halen.

De massage was prima, onder tussen werd mijn kont ook prima gemasseerd, mijn kleine ik en ballen wat minder dan de vorige keer gemasseerd. Ook werd de vorige keer wat meer in/aan mijn oor gelikt. Na ik denk ongeveer 30-35 min mocht ik mij omdraaien. Toen voelde ik wel wat schuurpapier bij haar, maar toen zei ze als je me hier en hier (de leuke dingen) wil aanraken dat is extra en dan moet je bijbetalen, dat was nieuw voor mij. Het HP was prima, daarna ging de massage nog verder. Ik had wat last van mijn schouder, die heeft nog flink wat aandacht gehad. Na de massage heeft ze mij nog ff ingezeept. Na afloop heb ik nog gevraagd wat ze aan extras deed, waarop ze antwoorden dat ze een blowjob met condoom deed, toen ik naar de prijzen vroeg ook van het aanraken deed ze alleen maar lachen. Ik heb nog ff haar leeftijd gevraagd toen zei ze 28, 82 en 28.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan