WHEM Janna, Weelde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hé Fiets, ik heb zelf geen ervaring met deze dame, maar ik herinner me wel dat ze kort besproken werd op het oude forum. De commentaar aldaar was "OK": géén super-dame, maar wél best te doen. Ik herinner me géén door-negatieve reakties. Ik zou zeggen : gaan met die banaan, en laat het resultaat weten !
 
Lang geleden geweest, toen ze nog dik(ker) was
ik probeer altijd het goede te zien in een dame maar hier kan ik met de beste wil van de wereld niets positiefs over vertellen
 
Dame is niet my cup of tea en ondermaatse service

 
Laatst bewerkt:
Nog recente ervaringen ?

Oudere ervaringen mag ook natuurlijk haha
Ben er toevallig 2 maanden geleden nog een keertje geweest had al een paar biertjes gedronken dat stond ze al niet aan het is niet dat ik stom dronken was maar dat was een reden om mij snel buiten te wimpelen , nadat ik haar per ongeluk raakte met mijn been tegen tegen haar hoofd deed ze net of ze de volgende dag pimpel paar zou zien en kon ik vertrekken, wat dus zwaar overtrokken was .
sloeg echt helemaal nergens op.
zou nog een keer terug mogen komen voor een vluggertkje op haar kosten.
BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE MET HAAR
laat me niet weer foppen
gaa er nooit meer na toe
 
Laatst bewerkt:
Ben er toevallig 2 maanden geleden nog een keertje geweest had al een paar biertjes gedronken dat stond ze al niet aan het is niet dat ik stom dronken was maar dat was een reden om mij snel buiten te wimpelen , nadat ik haar per ongeluk raakte met mijn been tegen tegen haar hoofd deed ze net of ze de volgende dag pimpel paar zou zien en kon ik vertrekken, wat dus zwaar overtrokken was .
sloeg echt helemaal nergens op.
zou nog een keer terug mogen komen voor een vluggertkje op haar kosten.
BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE MET HAAR
laat me niet weer foppen
gaa er nooit meer na toe
Oeii helaas, verder wel een leuke dame ? Beetje positief op seksueel vlak of waren jullie niet echt zover gekomen ?
 
Vond ze niet echt leuk of knap ook al behoorlijk op leeftijd op sexueel gebied waren we nog niet zo heel ver gekomen heb haar even gebeft en toen was dat voorval van wat ik hierboven schreef .
Maar was er in het verleden toch al een keer geweest , dus iets trok me toch wel aan anders was ik niet voor de tweede keer hier.
Maar zal er nu nooit meer komen .
Het word denk ik ook tijd voor haar om naar het bejaardenhuis te gaan
 
Vond ze niet echt leuk of knap ook al behoorlijk op leeftijd op sexueel gebied waren we nog niet zo heel ver gekomen heb haar even gebeft en toen was dat voorval van wat ik hierboven schreef .
Maar was er in het verleden toch al een keer geweest , dus iets trok me toch wel aan anders was ik niet voor de tweede keer hier.
Maar zal er nu nooit meer komen .
Het word denk ik ook tijd voor haar om naar het bejaardenhuis te gaan
Bedankt voor de reactie, wie weet maar eens een afspraak maken voor komende week.
 
Terug
Bovenaan Onderaan