Recensie Japan, Tokyo - Hentai club - Hana Tokyo 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lasres

Newbie
6
06/01/23
13
1
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://hentaitokyo.com/profile?cc=1915
Totale kosten (in euro)
275
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo te zien plaats ik hier de eerst review over Japan. Dit was ook mijn allereerste keer "wandelen" zoals ik lees dat het heet.


In Japan is vaginale penetratie bij prostitutie illegaal en veel plekken zijn niet vriendelijk naar buitenlanders.
Tokyo hentai club is opgericht en bedoeld voor buitenlanders en niet voor Japanners. Hierdoor is het zeker duur maar acht, hoevaak ben je nou in Japan en gezien dit mijn eerste keer was maakte het me niet veel uit.


De club zit in een drukke straat in Shinjuku naast het robot cafe maar omdat elk gebouw in Japan zoveel kleine bedrijfjes en restaurantjes heeft is dit niet ongemakkelijk. Hier kan je iemand boeken voor later op de dag of zien wie er aanwezig is. Betalen is van tevoren en hier kies je ook alvast alle bonussen. Anale seks is een optie bij een aantal dames en dit gebruiken sommige dames als loophole voor vaginale penetratie. Ik had zelf voor 90 minuten gekozen zodat je ongelimiteerd kon klaarkomen samen met pzc.


Ik heb hier voor Hana gekozen die ik op de afgesproken tijd kon ophalen om naar een love hotel te gaan. Haar Engels was super basic maar ik ben slecht in small talk dus dat vond ik prima. De fotos waren op zijn Japans bewerkt maar ze leek zeker wel op haar foto en was een echte beauty.


In het love hotel begon het alvast met een geile douche waarbij we elkaar konden wassen en aanraken. Na de douche verplaatste het naar het bed waar ze al gou begon met tongzoenen op die rare Japanse manier waarbij ze letterlijk aan je tong zuigen dus dit was erg grappig. Na het zoenen begon ze lekker te zuigen aan mijn jongeheer en deed ze af en aan lekker pussy gliding. Met dit uitzicht kon ik het niet lang uithouden en spoot ik haar mond vol na een week in een hostel niet kunnen klaarkomen.

Hierna hadden we nog dik een uur over dus vroeg ze of ik op haar schoot wou komen liggen zodat ze mijn oren schoon te maken (dit is blijkbaar een normaal ding in Japan).

Na een kwartiertje was ik weer klaar om te gaan en hebben we nog een halfuurtje 69 gezeten waarbij ik haar lekker kon vingeren en likken tot ik haar mond weer vol spoot.

Hierbij was de tijd bijna voorbij dus hebben we nog even lekker samen gedouched en gedag gezegd.

Als ik ooit nog een keer in Japan ben en er zijn geen andere buitenlander vriendelijke plekken ga ik zeker terug voor of haar of een echte JAV actrice.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan