WHEM Jara, Grembergen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Probeer nu al een tijdje contact op te nemen met deze Jara maar het verliep me te stroef. Als je een berichtje stuurt niet meteen respons en als ze stuurt zeer kort. Ook dat er nergens een foto werd toegevoegd is nogal vreemd. Uiteindelijk een uur voorgesteld maar dat kon niet, was anderhalf uur later. Ik stop mijn pogingen en lees hier graag een verslag van een collega wandelaar.
 
Probeer nu al een tijdje contact op te nemen met deze Jara maar het verliep me te stroef. Als je een berichtje stuurt niet meteen respons en als ze stuurt zeer kort. Ook dat er nergens een foto werd toegevoegd is nogal vreemd. Uiteindelijk een uur voorgesteld maar dat kon niet, was anderhalf uur later. Ik stop mijn pogingen en lees hier graag een verslag van een collega wandelaar.
Ik heb het ook geprobeerd, maar kreeg de dag nadien het exacte bericht... Dus vertrouw het niet. En ze weet niet wanneer ze kan afspreken(?).
 
Ondanks de negative reacties hier het er toch eens op gewaagd. Ik vond het am bij al nog meevallen om tot een afspraak te komen. Ze staat wel op een foto anders is het einde verhaal.
Ze is knap en vriendelijk. Ofwel vind Ze de seks maar niks, maar het is eerder een zeester.

misschien moet ze nog Los komen?
 
Ondertussen is ze volgens de advertentie geen 22 meer maar is ze nu 18..
Nog volgens die tekst doet ze GEEN vluggertje maar minimaal 30 min. aan 100 euro.
Bij de prijzen dan : vluggertje > 50 euro.
Geen foto bij dit profiel..
Veel gekker moet het toch niet worden ?

Ze zijn bij het rondreizend circus effe slordig geweest met de administratie.
 
En al bijgeweest?
Ben er Idd geweest. Is een heel knap meisje mooi lichaam mooie borsten en doet dat je vraagt. Pijpen stelde niet veel voor maar wel een heel lekker kutje om te neuken. Ze is wel nog heel jong en heeft zeker nog niet veel ervaring en dat voel je dan ook wel aan hoe ze zich opsteld. Heb er zelf uiteindelijk wel een fijne date gehad en genoten van de sex
 
Jara enkele dagen geleden ook bezocht.
Is inderdaad een heel aantrekkelijke girl next door van 22 jaar. Ze stuurt jou een foto via whatsapp en het is inderdaad het meisje dat je zal ontmoeten.
Ze biedt veel aan zoals anaal en nzc. Ben niet ingegaan op nzc. Wel pzc wat ze goed doet. Squirten zou ook mogelijk zijn maar heb ik niet gevraagd. Ben wel benieuwd of ze het inderdaad ook doet : iemand ervaring mee ?
Alle standjes mogelijk. Is heel gewillig maar ook een beetje passief.
Ik ga zeker nog terug : ze is een puur Vlaams jong meisje met schitterende grote borsten en mooi kontje. Geen maatje 36 maar 36,5 ! Alles mooi in proportie.
Ze ontvangt in een rijhuisje achter de kerk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan