Recensie Jasbi, Gouda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jocver

Vaste klant
126
14/03/22
140
23
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7139688-jasbi
Totale kosten (in euro)
250
pas bij deze dame geweest volgens kinky.nl in gouda maar ze zit in stolwijk.
bijaankomst leuke gezellige ontvangst alles afgehandled en uit gekleed.

daarna gaat ze heerlijk met je staan zoenen en aftrekken en kan je bij haar vast met haar klit spelen en haar grote tepels.
toen ging ze op het bed liggen inmoest zitten op me knieen en kreeg glijmiddel op me vingers en ziij begon met te pijpen en wow deze dame geilt erop om diep hard en met meerdere vingers gepakt te worden drie en soms 4 vingers zo diep in dat kutje en ze geniet er zo van komt meeerdere keren klaar.
daarna mocht ik haar heerlijk doggy neuken en ook hier houdt deze dame van hard en pakte het kussen om haar kreten te verbloemen en beet in het kussen op haar rug gegooid en zo hard geneukt dat me ballen zeer deden van het slaan tegen haar llijf en zij wilde alleen maar tongzoenen op dat moment.

lekkere massge en weer van voren af aan begonnen alleen nu standje 69 en daarn cowgirl waarbij ze op een gegeven moment voor over boog zei dat ik haar kont wijd op moest trekken zodat ik nog dieper naar binnen ging en haar kont spanken als ik sloeg gilde ze alleen maarr harder en haar tiet duwde ze in me mond en neukte me als een bezetende todat ze klaar kwam en moest ik het afmaken net voordat ik kwam voelde ik haar lijfje trillen ze had tranem in haar ogen en vroeg of ik wilde komen nadat ik kwam rolde ze van me af en markte dat alles kleddernat was van haar squirt en ze was buiten adem zo hard had ze me geneukt.

ga van de week nog terug kijken of ik me vuist erin krrijg en wil nog een keertje zo geneuk worden.

Terug
Bovenaan Onderaan