Recensie Jasmijn, House of Dreams, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

powerpoint

Vaste klant
197
11/10/21
86
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/jasmijn/
Totale kosten (in euro)
100
gewoon niet te geloven zo lieve dame als Jasmijn is na opfrisbeurt staande tongzoenend
wat op bed werd voort gezet en elkander langdurig srtelend met kusjes hier en kusjes overal
in het pijpen is ze een zeer ervaren dame van normaal tot deeptroath zo lekker
daarna Jasmijn on top en ik in missionaris afgemaakt
 
Jasmijn is mijn favoriete dvp. Op zich is dat best verwonderlijk als ik terugdenk aan onze eerste date. De kennismaking verliep wat moeizaam, maar daar bood ze na afloop haar excuses voor aan en ze hoopte dat ik nog een keer terug kwam.
Dat zijn echter al meerdere keren geworden en vaak langer dan een uur. Ze doet ook altijd heel erg haar best om het me naar de zin te maken. Lekker deepthroat pijpen bijvoorbeeld, vol overgave tongzoenen en lekker tegen me aan liggen en teasen. Ze reageert ook enthousiast als ze het lekker vindt wat ik doe. Als ze het niet zo lekker vindt, geeft ze dat ook duidelijk aan en dan zegt ze hoe ze het liever heeft.
Het is voor mij altijd weer een gfe die ik bij weinig andere dames op deze manier heb ervaren. Ik heb gek genoeg wel moeite om bij haar klaar te komen. Er zit een soort blokkade op bij dames die ik echt leuk vind, zonder dat ik per se verliefd ben op diegene. Misschien focus ik me er te veel op. Hoe dan ook, ik ga niet alleen maar voor de seks naar Jasmijn toe, maar ook vanwege haar fijne gezelschap. Ze is knap, zeer intelligent en ze toont veel interesse.
Groot voordeel vind ik verder dat ze niet rookt en een geweldig puur natuur lichaam heeft zonder tatoeages. Ze draagt ook nauwelijks make-up en dat heeft ze ook niet nodig om er goed uit te zien.
Ondanks haar drukke leven wil ze nog lang niet stoppen met dit werk. Helaas werkt ze nu alleen nog maar op de zondagen, maar dat is voor mij als vrijgezel gelukkig geen probleem.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan