WHEM Jasmin, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vraag mij altijd af hoe zie je dat dit een heet pateeke is ?? aan wat ? omdat ze goed theater kan spelen ?
Anders moet ze niet adverteren hier Ik zei dan ook... ze ziet eruit als..en indien de foto´s echt zijn. Want 95.5 procent is gewoon niet echt. Heb al gehad een foto van blanke vrouw en kwam binnen en ze was ineens nogal donker van kleur. Ok licht was zo goed als uit (gelukkig). Maar toch. Was vlug buiten.
 
Deze zietver mij ook een heet pateke uit. Als de foto"s echt zijn tenminste Iemand ervaring? JASMIN
Was vandaag in centrum van Antwerpen en getriggerd door de prachtige foto's een afspraak gemaakt, was weeral te mooi om waar te zijn. Foto's niet van haar, tel er maar 10 jaar en 10 kilo bij en een mannelijk uiterlijk, echt niks vrouwelijk, al bij de eerste aanblik wist ik het al, dit wordt niks. Probeerde nog effe in discussie te gaan, maar verstaat geen woord Engels, enkel Spaans. Toen ik de foto's van de advertentie toonde brabbelde ze nog iets van no make-up, precies of je kan daar extra kilo's mee verstoppen. Enfin ben stande pede terug buiten gestapt. Weeral eentje om van het verlanglijstje te schrappen!!
 
Was vandaag in centrum van Antwerpen en getriggerd door de prachtige foto's een afspraak gemaakt, was weeral te mooi om waar te zijn. Foto's niet van haar, tel er maar 10 jaar en 10 kilo bij en een mannelijk uiterlijk, echt niks vrouwelijk, al bij de eerste aanblik wist ik het al, dit wordt niks. Probeerde nog effe in discussie te gaan, maar verstaat geen woord Engels, enkel Spaans. Toen ik de foto's van de advertentie toonde brabbelde ze nog iets van no make-up, precies of je kan daar extra kilo's mee verstoppen. Enfin ben stande pede terug buiten gestapt. Weeral eentje om van het verlanglijstje te schrappen!!
Dank je voor feedback... streep erdoor dus. Had wel al zo een vermoeden.
 
Laatst bewerkt:
"The most beautiful transsexual arrived for the first time" staat er in haar titel. De foto's zien er prachtig uit, maar dit is zij zeker niet. Ze lijkt er wel wat op, maar is minder mooi en heeft geen borsten. De beloofde 20 x 5 cm is er ook zeker niet, eerder 10 x 1.5 en amper hard.
Ze is wel vriendelijk, maar omdat ze enkel spaans spreekt verloopt de communicatie heel moeilijk. Haar appartement is vrij slordig en het bed was niet ververst. Ze doet redelijk haar best, maar over het algemeen was het niet echt een bevredigende ervaring. Haar neuken was ok, deels door dat ze wel een lekker slank lichaam heeft en heel vrouwelijk is. Door haar geneukt worden ging niet omdat ze te klein is en niet hard werd.
Veel dingen in haar profiel kloppen niet. Ze rookt, zoenen doet ze bijna niet en maar hele kleine zoentjes (geen tong).
Herhalingsgevaar is niet bestaande. Dit is eerder een afrader.
 
Ik had niet gezien dat er al recensies over haar waren. Ben er dus naartoe gegaan. 150 euro weggegooid geld. Alles wat hier gezegd wordt klopt. Afspreken liep al slecht doordat ze alleen maar spaans praat. Had eigenlijk al door dat het niets zou worden voor ik binnen was. Kon zelf op verschillende momenten
zonder problemen gewoon niet komen opdagen. Maar je kent dat, pietje deed het denkwerkt. één van mijn regels is dat iemand die alleen een uur aanbied meestal een one timer is. Dat wil zeggen ze verwacht je niet terug, dus wil ze je zoveel mogelijk pluimen. Ze deed al een vrij goede poging om mij binnen de tien minuten te laten klaar komen met de hand. Uiteindelijk heb ik het met veel moeite 20minuten laten duren. Op een bepaald moment dacht ik aan stoppen zonder klaarkomen, en gewoon naar het schipperskwartier te gaan en daar mijn lading te lossen. Zoals hier gezegd niets mocht. Niet bij haar en zij niet bij mij. Heb nog nooit zoveel neen gehoord, behalve van mijn vrouw. En zoveel ekscusen...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan