Recensie Jasmin, Massagerie Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vanmeeba

Newbie
14
15/07/22
18
5
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.massagerie.be/jasmine
Totale kosten (in euro)
290
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nog eens langs gegaan bij de massagerie na een leuke eerste ervaring met Sandra. Na het zien van de beschikbare dames had ik gekozen voor Jasmin. Gezien de goede eerdere ervaring had ik direct 90 min tantra genomen zodat na een uurtje niet moet gestopt worden om bij te boeken (sfeer killer), maar dat heb ik mij toch beklaagd. Na een douche (alleen, je wordt niet gewassen zoals bijv. in Massagezereld) op het bed gaan liggen waar er overvloedig warme olie wordt over de rug wordt gedaan. Tot daar ok, maar wat volgde was een volledige afknapper: wat oppervlakkig snel en vluchtig gewrijf met de handen wat niets met massage te maken had (ik dacht eerst dat ze gewoon de olie wat gelijkmatiger wou verdelen, maar nee dat was blijkbaar voor haar een massage geven). Na tien minuten gewrijf besloot ze toch maar ook haar lichaam te gaan gebruiken en toen ze merkte dat ik reageerde op haar mooie volle borsten vroeg ze of ik iets extra wou. Ik antwoordde dat dit afhing van wat voor welke prijs en kreeg onmiddellijk de respons 150 euro voor blowjob en neuken. Ik antwoordde dat ik slechts 50 euro xtra had en plots was dit ook ok. ik draaide mij om, zij pakte een condoom en deed deze zonder veel poespas op mijn pik en nam deze vervolgens in haar mond. Na 2 minuten vond ze hem stijf genoeg en ging ze prompt op mij zitten en begon mij als een bezetene te berijden. Toen ik teken deed om het wat rustiger te doen werd dit gewoon genegeerd zodat ik na 5 minuten klaar kwam. Condoom erafgehaald, terug op mijn buik en 30 minuten gewrijf. En dat was dat. Voor mij hoefde het ook niet meer langer en na een uurtje stond ik weer teleurgesteld buiten.

De massagerie ziet mij misschien nog terug, maar Jasmin zeker niet. De website zegt trouwens dat ze Nederlands praat, maar meer dan "goedenavond" en "tot ziens" komt er volgens mij niet uit (alles in het Engels)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan