WHEM Jasmin (meesteres)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben nog niet bij haar geweest, maar ze spreekt me wel al een tijdje aan. Ze heeft een profiel met zeer veel foto's op fetlife. Haar naam is daar JasminW24. Ik heb altijd wel wat argwaan als dames zich beginnen toe te leggen op het gemakkelijker geld van online-diensten, in haar geval LoyalFans.
 
ik heb haar net geschreven, blijkbaar is het pure BDSM zonder seksuele acties op haar ... niet zoenen, ik vermoed ook niet beffen, het is pure BDSM ze heeft blijkbaar twee locaties waarvoor je niet moet bijbetaelen. (In Roeselaere en nog eentje (ik ben vergeten waar) anders ontvangt ze in Nazareth (Rozenhof) en in Trianon maar voor deze locaties moet zelf voor de kamer opdraaien, dat wordt dan 300 euro per uur was toch volgens mij een hoge prijs is .... heeft er al iemand ervaring met haar?
 
ik ben eergisteren bij haar geweest, een wauw-moment.:cool:.... jonge vrouw ongeveer 33 j - West-Vlaamse roots aan haar accent te horen. Ze is zeer sexy gekleed, maar is niet naakt.... ze heeft mij gepijnigd zonder sporen achter te laten... ze heeft me met een strap-on gewoon verkracht.... ze heef mijn ballen samengebonden ze is op mijn gezicht gaan zitten me bevolen om mij te masturberen... ik ben ongelooflijk goed klaargekomen... Ik heb ze ontmoet in Trianon te Gent.
Ze is echt sexy gekleed....
Het was voor mij een eerste BDSM sessie maar ik vraag haar zeker nog eens.(y)(y)(y)(y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan