Recensie Jasmin - Mystique Thai Thai 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.105
19/07/21
1.613
12
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kortgeleden wilde ik naar een Chinese masseuse, maar het paradijsvogeltje was helaas al gevlogen. Toen uitgeweken nar MTT waar ik hoorde dat er een nieuw meisje was: Jasmin. Nou, proberen maar!

Een mooie jonge vrouw, type glamour-girl, kwam me ophalen in een sarong die haar mooie lichaamsvormen nauwelijks verhulde. Half geblondeerd haar, extra lange wimpers, klein Bertje opgevulde borsten (niet storend), heerlijk lichaam... Ja, als dat voor je naar boven loopt, word je heel veel beetjes blij. ;-)

Boven centjes geregeld en wat te drinken, douche en op het bed. Ik zat heerlijk te loeren hoe zij zich uitkleedde. Heerlijke massage gehad met prima B2B. Ze fluisterde lieve woordjes (ze kent echt prima Engels). Steeds zeggen dat ze me blij wilde maken (deed me beetje denken aan Me love you long time, alleen is Jasmins Engels echt veel beter). Er is nog het een en ander gebeurd, maar dat vertel ik nog wel eens, want ze zei dat ze dat alleen bij uitzondering doet.

Afgemaakt terwijl ze me heel zwoel aankeek. Daarna nog lekker samen liggen kletsen. Zeis de komende twee maanden uit de roulatie.

Ik moet even kijken of ik het puntenlijstje kan vinden om in te vullen, want ik zie niets.
 
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jasmin bezocht en ik kan niet anders dan haar een hele dikke 10 geven!! Wat een leuke positieve wereldwijze dame is dit. Het hele plaatje klopt bij haar en daarnaast is er met haar een meer dan goed gesprek te voeren.

Helemaal zeker iemand met terugkeergarantie!
 
Jasmin bezocht en ik kan niet anders dan haar een hele dikke 10 geven!! Wat een leuke positieve wereldwijze dame is dit. Het hele plaatje klopt bij haar en daarnaast is er met haar een meer dan goed gesprek te voeren.

Helemaal zeker iemand met terugkeergarantie!

Nice bedankt voor de review. Hoeveel heb je betaald?
 
@Henk Dr ze werkt met prijzen per module, zo lijkt het tenminste. Hoe meer modules je afneemt, des te gunstiger de prijzen. In totaal was ik €140 kwijt voor een zeer prettig uurtje.
De kwaliteit van het bezoek ervaar ik als hoog. Jasmin is op een ontwapende manier erg fysiek. Ze legt haar hand direct op me en doet dat op een heel speelse en natuurlijke wijze. Tijdens het kennismakingspraatje vindt ze het ook wel leuk om pielemans te strelen. Ook bij het body to body deel dweilt ze met heel haar lichaam van boven tot onder en voor tot achter over je heen.
Voor het zoenen moest ze even opgewarmd worden. Van onder was ze brandschoon. Geen geurtje of naar smaakje te bekennen. De tong mocht er geheel in en dat had een vlot effect. Van vingers naar binnen lijkt ze niet zo te houden. De afsluitende handjob verzorgde een klapper van jewelste. Met er op en er over zou ik nooit zo lekker en heftig kunnen komen als met dit pretpakket. Met douchen helpt ze goed mee en ze blijft een lady totdat de deur achter haar weer dicht is.
 
@Henk Dr ze werkt met prijzen per module, zo lijkt het tenminste. Hoe meer modules je afneemt, des te gunstiger de prijzen. In totaal was ik €140 kwijt voor een zeer prettig uurtje.
De kwaliteit van het bezoek ervaar ik als hoog. Jasmin is op een ontwapende manier erg fysiek. Ze legt haar hand direct op me en doet dat op een heel speelse en natuurlijke wijze. Tijdens het kennismakingspraatje vindt ze het ook wel leuk om pielemans te strelen. Ook bij het body to body deel dweilt ze met heel haar lichaam van boven tot onder en voor tot achter over je heen.
Voor het zoenen moest ze even opgewarmd worden. Van onder was ze brandschoon. Geen geurtje of naar smaakje te bekennen. De tong mocht er geheel in en dat had een vlot effect. Van vingers naar binnen lijkt ze niet zo te houden. De afsluitende handjob verzorgde een klapper van jewelste. Met er op en er over zou ik nooit zo lekker en heftig kunnen komen als met dit pretpakket. Met douchen helpt ze goed mee en ze blijft een lady totdat de deur achter haar weer dicht is.
Dan ben ik toch wel benieuwd welke "modules" ze allemaal in haar pakket heeft zitten.
Want hoe meer ik over deze dame lees des te meer word nieuwsgierigheid gewekt.
 
Prima erotisch uurtje gehad met Jasmin. Zoals eerder over geschreven, goed uitziend jonge dame die engels spreekt. Massage stelt serieus niks voor, daarvoor hoef je niet te gaan. Je mag haar overal aanraken behalve beneden. Terughoudend vwb zoenen. Misschien bij volgende date is ze ontvankelijker. Samengevat, prima verschijning met genoeg teasing. Alleen niet echt een overdonderend wow-effect zoals door sommige reviewers beschreven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9916182-jasmin
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst ook bij Jasmin geweest en vroeg meteen al snel of ze extra's aanbood. Dat deed ze, zei dat ze het normaal niet deed en was een flink prijsje wat ze aanbood voor intiem en beffen zonder pijpen en zoenen, maar had toch zin want is buiten de flinke neptieten een heel mooi en jong meisje. Massage was niet zo indrukwekkend, de b2b was door de hele harde borsten voor mij echt niet lekker, er zit niets zachts in haar borsten. Op de foto's zie je het niet goed maar zijn echte flinke siliconen. Maar haar gezichtje is echt jong en mooi, foto's zijn erg recent, ze is heel lief en prettig in de omgang en spreekt perfect Engels. Beffen leek ze heel fijn te vinden, lang gedaan en intiem probeert ze wel hoofd weg te houden maar doet ze verder ook overtuigend. Herhalingsgevaar voor mij minder, want ik houd dus echt niet van zulke tieten, maar voor mannen die sex willen met een jong Thais meisje en daar minder mee zitten is het wel een aanrader.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lief meisje, spreekt idd goed Engels. Een Thaise massage zoals gewend ben heb ik helaas niet echt mogen ervaren. Voornamelijk strelen en veel kletsen. Was gezellig, maar niet perse waarvoor ik kwam. Ze leek een klein beetje verlegen ook op momenten maar op andere momenten er wel weer helemaal in. Aantrekkelijke meid verder en ik denk dat ze je wel goed op je gemak kan laten voelen. Handjob was prima ben wel lekker gekomen maar de opbouw daarnaar kon voor mij beter.

Ik zeg 3,7 ster.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9916182-jasmin
Totale kosten (in euro)
80 + 10 (fooi)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Soms kan het verkeren in het leven, zoals ook bij mijn recente bezoek aan MTT. Vooraf gebeld om een afspraak te maken met Way of Karin maar beide dames bleken op vakantie. Akkoord gegaan met het voorstel van de gastvrouw om met Jenny te kameren. Bij de salon aangekomen, bleek dat de gastvrouw een dubbele boeking had gemaakt voor Jenny. 😲 Gelukkig waren er nog twee andere dames aanwezig waaruit ik mocht kiezen: een wat nors kijkende oudere dame die zich voorstelde als Eva (?) en Jasmin. De keuze was dus snel gemaakt voor Jasmin.

Wat betreft het bezoek, daarbij sluit ik mij volledig aan met wat @De brandweer beschrijft: Jasmin masseert redelijk, de handjob was lekker maar ik miste de erotische opbouw die bijvoorbeeld een Som of Karin geven.

Heb niet gevraagd naar eventuele extra's, en ik kan mij eigenlijk ook niet voorstellen dat ze dat doet.
Haar pluspunten zijn dat Jasmin een erg mooie, en ontwikkelde dame is: spreekt uitstekend Engels, en ze kletst er vrolijk op los. Ze werkt in het weekend bij MTT om haar studie te bekostigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan