Recensie Jasmina Coco Plaza 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1252

Wandelaar
Forumpionier
79
12/07/21
38
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had eigenlijk een afspraak in Zevenaar, maar ze zegde op het laatste moment af. Dan toch maar eens naar Coco Plaza, was er nog nooit geweest.
Ontvangst is er hartelijk, ik had keuze uit twee dames, gekozen voor Jasmina. Een mooie donkere nederlandse parel. Ze was zeer hartelijk en hygiėnisch.120 euro 45 minuten inclusief beffen, tongzoenen doet ze niet.
Maar ze is de moeite waard en Coco Plaza is een leuke club, waar privacy hoog in het vaandel staat.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag weer een bij Coco geweest. Het was een tijdje geleden, na het vertrek van Mercedes ben ik niet zo vaak meer geweest. Er zijn wat nieuwe dames, dus toch weer eens gegaan. In de wandelgangen had ik Jasmina al eens gezien, en ze lachte toen erg leuk naar me. Bij het voorstellen kwam ze voorbij, ik heb haar gekozen omdat Tessa zei niet te zoenen (eerder zei ze: als Corona er niet meer zo is ga ik wel weer zoenen).
Op de kamer 20 euro extra afgerekend voor het zoenen. Het was geen zondegeld, maar ook niet geweldig. Ze heeft een leuke tongpiercing, maar het zoenen was wat beperkt en die heb ik dus eigenlijk niet gevoeld. Pijpen doet ze dan weer geweldig, bijna helemaal naar binnen. Na het pijpen heb ik haar gevraagd me zonder condoom af te trekken, wat ze heerlijk deed.
Jasmina is een erg leuke en lieve dame. Als ik weer eens naar Coco ga zeker een goede optie. Hopelijk ben ik dan wat minder gespannen, want zo'n eerste keer bij een voor mij nieuwe dame is toch altijd wat spannend.
 
Afgelopen donderdag weer een bij Coco geweest. Het was een tijdje geleden, na het vertrek van Mercedes ben ik niet zo vaak meer geweest. Er zijn wat nieuwe dames, dus toch weer eens gegaan. In de wandelgangen had ik Jasmina al eens gezien, en ze lachte toen erg leuk naar me. Bij het voorstellen kwam ze voorbij, ik heb haar gekozen omdat Tessa zei niet te zoenen (eerder zei ze: als Corona er niet meer zo is ga ik wel weer zoenen).
Op de kamer 20 euro extra afgerekend voor het zoenen. Het was geen zondegeld, maar ook niet geweldig. Ze heeft een leuke tongpiercing, maar het zoenen was wat beperkt en die heb ik dus eigenlijk niet gevoeld. Pijpen doet ze dan weer geweldig, bijna helemaal naar binnen. Na het pijpen heb ik haar gevraagd me zonder condoom af te trekken, wat ze heerlijk deed.
Jasmina is een erg leuke en lieve dame. Als ik weer eens naar Coco ga zeker een goede optie. Hopelijk ben ik dan wat minder gespannen, want zo'n eerste keer bij een voor mij nieuwe dame is toch altijd wat spannend.
Oooh wat zou ik graag weer een keer Mercedes willen treffen. Dat waren de heerlijkste uurtjes.
 
Op de site van Coco staat dat Jasmina 20 jaar is. Volgens de recensent is ze tussen de 30 en 35 jaar. Nu is algemeen bekend dat je een aantal jaren bovenop de genoemde leeftijd moet tellen, dus zou je denken dat ze ongeveer eind twintig is. Dan vind ik het verschil met de gemelde leeftijd toch nog wel fors. Moet je er tegenwoordig al 10 tot 15 jaar bovenop tellen? Wordt toch steeds ongeloofwaardiger zo.
 
Op de site van Coco staat dat Jasmina 20 jaar is. Volgens de recensent is ze tussen de 30 en 35 jaar. Nu is algemeen bekend dat je een aantal jaren bovenop de genoemde leeftijd moet tellen, dus zou je denken dat ze ongeveer eind twintig is. Dan vind ik het verschil met de gemelde leeftijd toch nog wel fors. Moet je er tegenwoordig al 10 tot 15 jaar bovenop tellen? Wordt toch steeds ongeloofwaardiger zo.
Zo gaat dat he
 
Ja, inderdaad. Je kunt al wel nagaan dat 20 jaar nooit kan kloppen, want de dames mogen daar pas werken vanaf 21 jaar. Maar 15 jaar erbij tellen…..waar stopt die belazerij? Je gelooft als klant zo'n privéhuis toch helemaal niet meer.
 
Ja, inderdaad. Je kunt al wel nagaan dat 20 jaar nooit kan kloppen, want de dames mogen daar pas werken vanaf 21 jaar. Maar 15 jaar erbij tellen…..waar stopt die belazerij? Je gelooft als klant zo'n privéhuis toch helemaal niet meer.
Kopt helemaal, maar dat gebeurd volgens mij bij elk privé huis en waarom. Noem gewoon de actuele leeftijd, immers je gaat met dezelfde naar bed :)
 
Kennelijk zijn er nog genoeg mannen die afgaan op de genoemde leeftijd, Dat 'verkoopt' dan beter voor zo'n privéhuis en als je er dan eenmaal bent, dan ga je toch niet zo gauw weg is de gedachte….Nou, dit geldt niet voor mij: bevalt de dame niet en ziet ze er aantoonbaar veel ouder uit dan de genoemde leeftijd, dan maak ik rechtsomkeer. Gebeurt me steeds minder, want ik ga op voorhand niet meer af op de vermelde informatie. Ik tel standaard zo'n 5 jaar bovenop de genoemde leeftijd. Als op de site staat 21 jaar, dan ga ik er vanuit dat de dame midden tot eind twintig is en dat vind ik oké.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan