Recensie Jasmina, Eros, Veghel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.452
09/12/21
2.504
56
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Eros in Veghel geweest. Daar was ik allang niet meer geweest. Eros Veghel is een sexshop waar ook dames beschikbaar zijn om mee naar de kamer te gaan.

Ik kon kiezen uit twee dames: de Poolse Jasmina en een goed Nederlandssprekende Myriam. Myriam was wat getint, vermoed Surinaams of zo. Gekozen voor Jasmina. Optisch niet echt mijn smaak om het zacht uit te drukken, maar volgens mij wel een goede pijpster.

Dat bleek inderdaad. Eenmaal op de kamer zoog ze aan mijn pik alsof haar leven er vanaf hing. Met mijn ogen dicht lag ik heerlijk te genieten in dit kamertje in dit hoerenkot. Ik had wel door dat ze er geen enkel bezwaar tegen zou hebben als ik haar bek vol zou spuiten. En zo spoot ik na een goede pijpbeurt haar bek vol met mijn warme vitamientjes.

Ze vertelde dat ze eerder heeft gewerkt in Overloon. Dat zal dan bij het Landhuisje zijn.
 
Bij Eros in Veghel geweest.

Ze vertelde dat ze eerder heeft gewerkt in Overloon. Dat zal dan bij het Landhuisje zijn.
Misschien een halve dag maar deze dame heeft jaren bij a15girls in wadenoijen gewerkt.

Jaren geleden haar daar ooit bezocht. Wat ik me herinner een matige ervaring die gestandaardiseerd verliep.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan