Recensie Jasmine, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaxx

Wandelaar
40
01/02/22
38
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7832440-jasmine
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wandelaars,

Ik heb er weer eentje gevonden hoor. Pfffff wat kan deze toch een goeie vieze natte sloppy blowjob geven. Heerlijk diep, net niet in dr keel maar heerlijk nat met veel spuug en daarbij van die heerlijke luide zuig geluiden erbij.

In principe kwam ik alleen voor de blowjob wat wel echt een 4.5 ster van me krijgt, hoewel na 20 min keek ze me opeens aan en zei ze uit het niets "Creampie"? Zooooo... werd zo geil en heb er maar uurtje van gemaakt. Wat geil, ze liet me in haar klaarkomen missionaris, ze verwisselde zich snel van positie naar doggy en liet me kijken hoe het uit haar droop... Jesus zo lekker.

Ze vroeg me of ik nog een keer wou met haar vriendin erbij, helaas als ik 1x kom kan ik meestal niet meer, maar ga zeker volgende volgende week deze optie nemen. Vriendin, is super klein, ook een aziatische dame, kan bijna geen 45 kilo wegen en misschien 1,60 lang. Super makkelijk om op te pakken en mee te spelen zo klein. Bij beide mag je NZC. Krijg al fantasie gedachten, samen heerlijk slobberen over mn lul en bij beide interne donatie geven en kijken hoe mn creampie uit hun dript.

Alleen voor de blowjob al is dit voor mij een blijvertje!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7832440-jasmine
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat Jaxx het had over een goeie vieze natte sloppy blowjob besloten om me daar eens een uurtje aan over te geven. En dat heb ik geweten, deze dame is werkelijk een onvermoeibare pijpmachine in de positieve zin van het woord. Na 20 minuten kon ik het echt niet meer inhouden en had ze een mond vol. Dan een bijzonder prettige voetmassage gehad van haar om bij te komen en na 10 minuten begon ze gewoon weer van voor af aan. Werkelijk een fenomenale blowjob gehad met alles erop en eraan welke uiteindelijk nogmaals eindigde met een mond vol en een behoorlijk nat bed.
 
Ben hier net geweest alleen denk dat als mevrouw van de sloppy blowjob er niet is je mevrouw krijgt van 45 kg die helaas geen sloppy blowjob geeft . Voor de rest nix verkeerds over haar alleen had juist zin in die blowjob :)
 
Ik moest even puzzelen maar je bedoelt dus dat je in plaats van Jasmine een andere Aziatische dame trof, die slecht 45 kg weegt en die goed beviel maar geen sloppy blowjob gaf 🤫
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan