Recensie Jasmine, Carpe Diem, Oss 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Antonio777

Wandelaar
Forumpionier
97
08/07/21
125
25
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/jasmine
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recentelijk een afspraak gemaakt met Jasmine in Oss voor een b2b massage. Een lekker wijf met heerlijke tieten (ik twijfel of ze fake zijn) en lekkere kont. Knap koppie. Foto vind ik alleen niet overeenkomen. Ze zegt uit Spanje te komen. Ik mocht op m'n buik gaan liggen waarna ze een massage gaf. Het was een beetje strelen en wrijven. Geen techniek. Daarna echt een hele korte b2b waarbij ze alleen haar borsten gebruikte. Ik was wel opgewonden omdat ze gewoon een lekker lijf heeft wat je in de spiegel kan observeren. Al vrij snel mocht ik me dus omdraaien en ik dacht nou dan zal de voorkant lekker lang duren. Niets was minder waar. Ook hier gebruikte ze alleen haar borsten. Ze beweegt op zo'n manier waardoor je niet makkelijk bij haar borsten kan komen en al helemaal niet aan haar lekkere billen. Ik was wel geil aan het worden maar toen ging ze opeens voor de kill. Ik zei wil je me nu al laten komen waarop ze vroeg of ik dat dan niet wilde. Ik zei nou niet zo snel. We waren in totaal 20 minuten bezig. Toen vroeg ze of ze me nog wat verder moest masseren. Mocht ik weer op m'n buik liggen en begon het hele riedeltje van voor af aan. Ik was binnen 40 minuten weer buiten. Aardige dame en het begon hoopgevend maar de sessie was uiteindelijk teleurstellend. Zeker als je een dame als Wendy gewend bent die weliswaar qua uiterlijk wat minder scoort maar werkelijk een waanzinnige ervaring meegeeft...
 
Mij heeft ze gepijpt (zonder condoom) voor 50 euro extra, volgende keer dat ik kwam was het 40 euro en mocht ik fruttelen tussen haar benen. Haar borsten zijn wel nep, ze is 25 en spreekt enkel Engels.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan