Recensie Jasmine (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 34/1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vermoed dat de nickname van de persoon te maken heeft met de boodschap is die verwijderd is.
Nee. Zijn nickname heeft niets te maken met de boodschap die er stond. Maar het maakt wel duidelijk wat voor service hij verlangt, en waar Jasmine ook om bekend staat. En dat er niet over Jasmine geschreven mag worden heeft gegarandeerd met die service te maken. Of hij mag niets over haar schrijven omdat uit zijn naam haar dienstverlening af te leiden valt.
 
Lange tijd geleden ook eens bij Jasmine langsgeweest. Was leuke ervaring en wil haar gerust nog eens bezoeken....maar weet iemand wanneer ze aanwezig is? Ik zie ze nooit in haar raam....
 
Ik ben niet 100% zeker, maar volgens was het aan het begin van de avondshift, zo rond 20u30. Als ik me niet vergis werkt Jasmine ook alleen in de avond/nacht.
 
Vandaag haar laaste dag dan of op vakantie of zoals ik gehoord heb een andere werkplek?
Weet iemand daar meer van?
En dat ze bijna niet te zien is achter het raam komt omdat ze een berg klanten heeft die vaak urenlang blijven.
En er zijn er een aantal die elkaar niet kunnen luchten en dus continu blijven bijboeken zodat de andere klant zijn afspraak vervalt en hij afdruipt.
Hierdoor ook al vaak voor niks gereden of lang moeten wachten zonder dat ze iets liet weten.
Zeer irritant en daardoor verdwijnt je lust als sneeuw voor de zon.
 
En er zijn er een aantal die elkaar niet kunnen luchten en dus continu blijven bijboeken zodat de andere klant zijn afspraak vervalt en hij afdruipt.
Hierdoor ook al vaak voor niks gereden of lang moeten wachten zonder dat ze iets liet weten.
Zeer irritant en daardoor verdwijnt je lust als sneeuw voor de zon.
Dat is een kwalijke manier van werken van Jasmine. Dat hoeft geen enkele dame ooit bij mij te flikken. Dan bezoek ik haar nooit of te nimmer meer. Zij behoort die klant te zeggen dat bijboeken niet mogelijk is omdat ze al een andere afspraak heeft. Jasmine is dus niet serieus met haar werk bezig, en neemt haar klanten niet serieus. Dergelijk gedrag is iets dat ik ten zeerste afkeur, en zelfs verafschuw.
 
Das ist eine schlechte Arbeitsweise von Jasmine. Keine Frau muss mir das jemals antun. Dann werde ich sie nie wieder besuchen. Sie sollte der Kundin mitteilen, dass weitere Buchungen nicht möglich sind, da sie bereits einen anderen Termin hat. Jasmine nimmt ihre Arbeit also nicht ernst und nimmt ihre Kunden nicht ernst. Ein solches Verhalten ist etwas, das ich stark missbillige und sogar verabscheue.
Denk je serieus dat ook maar een van deze meisjes een van hun klanten voor lief zal nemen? Droom verder.
 
Als ze slim is en geld wil verdienen, ja!
Geld heeft ze van haar selecte clubje meer dan genoeg.
Zeer overvloedig zelfs vandaar dat andere niet belangrijk zijn voor haar.
En zijn er best wat verliefd op haar die ze in haar macht heeft.
Er is geen betere klant dan een rijke verliefde klant.

Dat is een kwalijke manier van werken van Jasmine. Dat hoeft geen enkele dame ooit bij mij te flikken. Dan bezoek ik haar nooit of te nimmer meer. Zij behoort die klant te zeggen dat bijboeken niet mogelijk is omdat ze al een andere afspraak heeft. Jasmine is dus niet serieus met haar werk bezig, en neemt haar klanten niet serieus. Dergelijk gedrag is iets dat ik ten zeerste afkeur, en zelfs verafschuw.
Daarom is ze mij al een tijd geleden als klant verloren.
 
Denk je serieus dat ook maar een van deze meisjes een van hun klanten voor lief zal nemen? Droom verder.
Dat weet ik wel zeker. Voor meer dan 100%. Ik ken diverse dames die hun klanten serieus nemen, en belang hechten aan het welzijn van hun klanten. Het is namelijk ook in hun eigen belang als ze hun klanten goed en met respect behandelen. Dan komt hij namelijk terug.
 
Dat weet ik wel zeker. Voor meer dan 100%. Ik ken diverse dames die hun klanten serieus nemen, en belang hechten aan het welzijn van hun klanten. Het is namelijk ook in hun eigen belang als ze hun klanten goed en met respect behandelen. Dan komt hij namelijk terug.
Klanten die willen terug komen hebben ze voor 50 % in de hand, sommigen doen de moeite om hun klanten te behagen en andere denken kortzichtig aan geld en denken helemaal niet wat de toekomst brengt, veralgemenen kun je niet.
Er zijn ook dames die denken oh die kwam een eerste keer , die zal wel blijven komen en laksheid neemt de bovenhand dan, nee niet bij iedereen maar iedereen denkt anders over de manier van klantenbinding doen.
 
Geld heeft ze van haar selecte clubje meer dan genoeg.
Zeer overvloedig zelfs vandaar dat andere niet belangrijk zijn voor haar.
En zijn er best wat verliefd op haar die ze in haar macht heeft.
Er is geen betere klant dan een rijke verliefde klant.
Het is belangrijk om al je klanten in ere te houden en met respect te behandelen. Ik heb al verschillende dames gezien die bij zo een rijke verliefde klant door de mand vielen omdat ze dachten zich alles te kunnen veroorloven. Toen die klant afhaakte verdiende geen droog brood meer, omdat er dus bijna geen klant overgebleven was. En vroeg of laat worden ook die klanten wakker, of ze zijn niet rijk meer omdat ze alles al bij haar achter gelaten hebben, en dan laat zij ze als een baksteen vallen. Maar blijkt er geen vervanger te zijn.
 
Klanten die willen terug komen hebben ze voor 50 % in de hand, sommigen doen de moeite om hun klanten te behagen en andere denken kortzichtig aan geld en denken helemaal niet wat de toekomst brengt, veralgemenen kun je niet.
Er zijn ook dames die denken oh die kwam een eerste keer , die zal wel blijven komen en laksheid neemt de bovenhand dan, nee niet bij iedereen maar iedereen denkt anders over de manier van klantenbinding doen.
Dat bedoel ik dus. Als ze slim zijn, behagen ze de klant zodat hij tevreden buiten gaat met een grote kans dat hij terugkomt. Dat is klantenbinding.

Een klant die een afspraak heeft voor de deur laten staan is geen klantenbinding. Dat is kortzichtig. Ze denkt dan alleen aan het geld dat ze op dat moment krijgt van de klant die op dat moment binnen is, en niet aan het mogelijke geld dat ze laat schieten doordat de klant voor de deur nooit meer binnen komt.
 
Dat bedoel ik dus. Als ze slim zijn, behagen ze de klant zodat hij tevreden buiten gaat met een grote kans dat hij terugkomt. Dat is klantenbinding.

Een klant die een afspraak heeft voor de deur laten staan is geen klantenbinding. Dat is kortzichtig. Ze denkt dan alleen aan het geld dat ze op dat moment krijgt van de klant die op dat moment binnen is, en niet aan het mogelijke geld dat ze laat schieten doordat de klant voor de deur nooit meer binnen komt.
Ja maar daar zeg je het slim, niet iedereen is zo slim!!
 
@Lickthatass
Heb je ook positieve ervaringen met meisjes gehad?
Waarom nog benieuwd naar haar plannen als je geen klant meer van haar wenst te zijn?
Klanten die elkaar niet kunnen luchten? Kennen die elkaar dan? Heeft ze dat misschien zelf verteld?
Vreemd topic is dat hier aan het worden...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb natuurlijk totaal geen weet van de situatie hier, en ik wil ook totaal niets insinueren, maar soms krijgen de dames voorstellen die erg onwaarschijnlijk lijken. De meesten willen niets liever dan dat de klant gewoon binnenkomt en ter plaatse in het SKW zijn prestaties levert. Tenzij het een goeie klant is die ze al lang kennen bv. Als een dame een dagdeel van haar werkplek weggaat, lopen haar huurkosten door en heeft ze daar geen inkomsten, en je wil ook niet weten hoe vaak sommige van die dames al zelf bedrogen zijn door klanten die niet op dagen aan zo een hotel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan