Recensie Jasmine, Tongeren 4,36 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze draait al lang mee. Maar 55, dat betwijfel ik toch sterk?
Maar goed jij kent haar wrs beter. Ik ben er bij geweest toen ze nog tamelijk jong was. Als ik de juiste voor heb ik Antwerpen, heeft ze Libanese roots?
 
Ze draait al lang mee. Maar 55, dat betwijfel ik toch sterk?
Maar goed jij kent haar wrs beter. Ik ben er bij geweest toen ze nog tamelijk jong was. Als ik de juiste voor heb ik Antwerpen, heeft ze Libanese roots?
Volgens mij is zij een rasechte Limburger. Bij mijn weten vroeger enkel ontvangst in Geel en nu in Tongeren.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-jasmine.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs deze dame bezocht, die al een tijdje op mijn verlanglijstje stond. De afspraak was vlot geregeld en ik werd vriendelijk ontvangen in een doorschijnend jurkje. Een goede start!

Jasmine is inderdaad de 50 zeker wel gepasseerd, maar ze ziet er prachtig uit. Goed in haar vel, mooi figuur, vriendelijk gezicht en flinke voorgevel van de dokter. Een aanrader voor liefhebbers hiervan; wat mij betreft zijn ze goed gelukt met mooie tepels.

Verder is er al best wat geschreven natuurlijk. Jasmine doet haar best en weet wat ze doet. Pzc is een van de betere ervaringen uit mijn 'loopbaan' en ik heb haar lekker uitgebreid gelikt. Ze is lekker straks dus ook dat was op orde.

Hoewel er verder niets op aan te merken was hadden we niet echt contact en voelde het een beetje plichtmatig. Icm de afstand voor mij wss geen herhaling. Al zou ik voor de blowjob mss nog kunnen zwichten. 😇
 
Ook niet zo lang geleden weer geweest…
Heerlijke oudere Milf, hoog GFE gehalte, klaar gekomen terwijl ze op me reed wat op zich vrij uniek is voor mij.
Ze had juist het goede plekje en ritme gevonden. Ze genoot er zelf ook duidelijk van.
Heel relaxte date.

Onlangs deze dame bezocht, die al een tijdje op mijn verlanglijstje stond. De afspraak was vlot geregeld en ik werd vriendelijk ontvangen in een doorschijnend jurkje. Een goede start!

Jasmine is inderdaad de 50 zeker wel gepasseerd, maar ze ziet er prachtig uit. Goed in haar vel, mooi figuur, vriendelijk gezicht en flinke voorgevel van de dokter. Een aanrader voor liefhebbers hiervan; wat mij betreft zijn ze goed gelukt met mooie tepels.

Verder is er al best wat geschreven natuurlijk. Jasmine doet haar best en weet wat ze doet. Pzc is een van de betere ervaringen uit mijn 'loopbaan' en ik heb haar lekker uitgebreid gelikt. Ze is lekker straks dus ook dat was op orde.

Hoewel er verder niets op aan te merken was hadden we niet echt contact en voelde het een beetje plichtmatig. Icm de afstand voor mij wss geen herhaling. Al zou ik voor de blowjob mss nog kunnen zwichten. 😇
Tja, als je al zo lang in het vak zit, dan vlakt dat allemaal wat af…
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-jasmine.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nog eens bij deze knappe milf gepasseerd voor een vluggertje…service top zoals altijd, eerst alles netjes gewassen, daarna liep ze richting het bed catwalk gewijs, en bukte voorover zodat ik al een keertje kon swaffelen tegen dat mooie kontje…haar even gelikt, rollen omgedraaid en lekker gepijpt waarbij de ballen niet vergeten worden…jasje aan en in cowgirl laten klaarrijden…20min binnen geweest en alweer voldaan huiswaarts getrokken …
 
Nog eens bij deze knappe milf gepasseerd voor een vluggertje…service top zoals altijd, eerst alles netjes gewassen, daarna liep ze richting het bed catwalk gewijs, en bukte voorover zodat ik al een keertje kon swaffelen tegen dat mooie kontje…haar even gelikt, rollen omgedraaid en lekker gepijpt waarbij de ballen niet vergeten worden…jasje aan en in cowgirl laten klaarrijden…20min binnen geweest en alweer voldaan huiswaarts getrokken …
Ze doet toch geen anaal?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-jasmine.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren nog eens bij mijn heerlijke Tongerse parel langs geweest…
Wat een toppertje blijft dit toch, ze blijft er super uitzien, heerlijke geile blik in haar ogen als ze de deur opent…wanneer ze sensueel voor je de trap omhoog gaat, dan krijg ik al een serieuze bobbel in de broek…mmm zei ze, ik zie dat je broek een beetje spant 😉. Heerlijk rechtstaand getongzoent terwijl ze al over mijn broek begon te strelen..ontdaan van mijn kledij, nam ze me mee naar de badkamer voor een wasje, hygiëne is altijd onberispelijk bij haar…rechtstaand al een beetje gevoeld of haar poesje ze zin in had, en ja hoor, behoorlijk nat 😜
Ze paradeerde voor me naar bed, waar ze me uitdagend aankeek en traag voorover boog aan de rand van het bed, me uitnodigend aankeek om haar al eens lekker te voelen. Ze weet echt wel hoe ze een man op temperatuur krijgt (al is dat bij mij niet nodig🙈). Ze ging lekker met haar beentjes gespreid op haar waterbed liggen, klaar om oraal verwend te worden… ze genoot er van, maar kwam, in tegenstelling tot vorige keren, niet klaar 😔…kan natuurlijk aan mijn 👅kunsten liggen. Dan mocht ik me op mijn buik leggen voor een heerlijke teasing massage waarbij ze op het einde me verraste door heerlijk al liggend aan ballen te likken/ zuigen…mmm heerlijk! Me omgedraaid zodat ik haar geile blik kon zien terwijl ze mijn soldaat heerlijk verwende met haar mondje😋…uiteindelijk toch maar een jasje aangetrokken en me heerlijk op haar tempo laten klaar rijden in amazone…wasje achteraf en meer dan voldaan huiswaarts….
 
Terug
Bovenaan Onderaan