Recensie Melanie/Jaycee, Hengelo (voorheen Horn) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja…. Ik had eerst een recensie geschreven van 2 sterren… die was tot twee keer toe afgekeurd.
Toen heb ik er een geschreven van 3 sterren met een kritische tekst en die heeft ze wel laten staan. Maar hij valt helemaal niet op tussen de mega-positieve recensies…

Ik lees trouwens de opmerking van de moderator bij post #32: naar mijn mening gaat dit over juist ervaringen en recensies, maar dat de dame in kwestie deze dus kan censureren naar haar persoonlijk beeld. Bovenstaande berichten gaan dus niet zozeer over kinky, maar over de dame zelf die dus een "onafhankelijk" platform kan buigen naar de mening doe haar het beste uitkomt.

Ik mag alleen hopen dat hier bij GR niet die kant op gaat en er de eerlijke verhalen blijven staan.

\\Edit mod: we laten heel veel staan, misschien soms wel te veel. Opmerkingen als 'ik vind haar te duur, en ga zeker niet langs', of 'jaren geleden eens bezocht, was niet best' voegen niets toe. Schrijf je eerlijke recensie n.a.v. recent bezoek aan dame, en vul het recensieformulier in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben er in 2021 ook een paar keer geweest. Prima herinnering aan, vooral dat reverse cowgirl waarin ik helemaal explodeerde. Ook maar weer eens bezoek brengen denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijd geleden ondanks de berichten op dit forum bezocht in een park ergens in Gelderland.

Is zeker dame van de foto's maar is nu wel iets zwaarder dan gehoopt. Afspraak was eenvoudig te maken dus dat is fijn. Tegenwoordig is het soms lastig een afspraak te maken met dames die niet eens reageren op berichten.

Date was helaas zoals hier al is aangegeven erg matig. Routinematig en weinig speciaal. Ik stond na 45 minuten weer buiten terwijl ik voor een uur had betaald. Ik werd de deur uitgekeken zo was mijn gevoel.
 
Tijd geleden ondanks de berichten op dit forum bezocht in een park ergens in Gelderland.

Is zeker dame van de foto's maar is nu wel iets zwaarder dan gehoopt. Afspraak was eenvoudig te maken dus dat is fijn. Tegenwoordig is het soms lastig een afspraak te maken met dames die niet eens reageren op berichten.

Date was helaas zoals hier al is aangegeven erg matig. Routinematig en weinig speciaal. Ik stond na 45 minuten weer buiten terwijl ik voor een uur had betaald. Ik werd de deur uitgekeken zo was mijn gevoel.
Veranderd dus helaas niet veel aan de beleving van een dergelijke date.
 
Terug
Bovenaan Onderaan