Recensie Jaylinn, Nijmegen 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Raadsman

Vaste klant
Forumpionier
151
18/07/21
104
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/563779-jaylinn https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/jaylinn-heeft-zin-zaterdag-aanwezig-1800-_5907703
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toen ik de advertentie van Jaylin vermoedde ik meteen dat het een oude bekende zou zijn. Met díe betreffende dame had ik al eerder goede dates met gehad.
Dus een afspraak gemaakt en inderdaad een oude bekende. Jaylin ontvangt op de "boerderij" in Nijmegen- Dukenburg. ( bij velen wel bekend)
Jaylin is een prima dame. Vlot en is de dame van de foto's. Tz en lekkere seks. Met na afloop nog ff gebabbeld. Was alles bij elkaar een goede date. Op die plek zitten trouwens vele leuke dames.

Raadsman
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/jaylinn-heeft-zin-zaterdag-aanwezig-1800-_5907703
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb een paar keer met Jaylinn afgesproken. Altijd lekker! Heerlijke body en lekkere tieten en houdt van tongzoenen. Jammer dat ze extra voor pzc vraagt. Mijn wens is om een keer een trio met haar en een van de andere dames te doen.
 
Ik heb eindelijk een trio met Jaylinn en Natascha gehad. Jaylinn is nu blond en zag er weer heerlijk uit. Iets voller maar ze blijft lekker! Natascha is niet helemaal mijn type maar als beide dames in sexy lingerie voor je staan dan ben ik snel overgehaald. Ze doen niet veel handelingen bij elkaar maar tongen met de een terwijl de ander je pijpt is heerlijk. En daarna de dames om en om neuken was mega geil. Uiteindelijk klaargekomen toen ik Jaylinn doggy nam en met Natascha aan het tongen was.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/563779-jaylinn
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alweer bijna een jaar geleden dat ik Jaylinn heb bezocht op een heerlijke lentemiddag. Heerlijk uurtje met haar beleefd waarbij ze me heerlijk verwend heeft en ik haar lekker gebeft en gerimt heb. Man wat was dat een feest met haar heerlijke billen. Jaylinn ontvangt al een behoorlijke tijd op de boerderij in dukenburg, nijmegen. Prettige locatie waar je op afspraak bij voornamelijk nl-talige dames terecht kunt. Wegens het zeer goede aanbod daar heb ik haar nog maar 1x bezocht. Anderen waren simpelweg nóg beter op dat moment (Maya, Gina).

Al met al medium herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/563779-jaylinn
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag Jaylinn voor de tweede keer bezocht. Ze herkende me zei ze, wat ik leuk vond en knap, want de vorige keer was 9 maanden geleden.
Het verwennen begon met een prettige handjob waarna ik haar uitgebreid befte en vingerde. Daarna pijpte ze me, met condoom en ik betwijfel of het zonder beter had gevoeld. Dat wisselde ze af met ballen en perineum likken, wat ze fantastisch deed. Vervolgens geneukt in cowgirl en missionaris, om daarna heerlijk klaar te komen in doggy. Omdat er nog tijd over was gevraagd om een massage, die ze verdienstelijk uitvoerde.
Jaylinn is qua lichaamsbouw toch iets voller dan 'normaal' wat in haar advertentie staat. Ze heeft een lijf dat heerlijk aanvoelt, misschien juist omdat ze aan de mollige kant is. Ze zoent lekker. En ze is heel prettig in de omgang.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/563779-jaylinn
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jeetje wat een prachtige dame staat er dan in eens voor je. Heerlijk spontaan, gelijk een kus. Werkt lekker ontwapenend. Even opfrissen en de administratie afhandelen, heerlijk knuffelend begonnen waarbij het tongzoenen van mij toch iets enthousiaster had gemogen. Maar dat drukt de pret niet. Ze krijgt je lekker op temperatuur met dat heerlijke lichaam. Helemaal mijn type. Nou dan is het klaar voor actie en ook mijn persoonlijke grootste minpuntje (en ja, ik wist dit van te voren) het rubbertje gaat om voor het pijpen. Dat doe ik zelf liever zonder, dat gevoel is gewoon veel en veel lekkerder. Nu voel je het niet echt een dat is doodzonde want ze doet het echt prima! Gaat er voor. Alles wordt lekker meegenomen. Is geen lik werk maar gewoon goed en dieper dan ik normaal ken (ik heb geen grote, dus deepthroat wordt het sowieso nooit).

en dan heerlijk diverse standjes om het plezier compleet te maken. Nog nooit zo kort kunnen volhouden en dat is een compliment.

heerlijke tijd gehad en zeker herhaling gevaar ondanks PMC.
 
Vanmiddag heb ik de intocht van de Vierdaagse laten schieten omdat ik niet dát soort wandelaar ben... Maar heb mijn geluk weer beproefd bij Jaylinn. Ik maak er nu geen complete recensie van, want dat zou vrijwel een letterlijke herhaling van mijn vorige zijn. Kort samengevat: ze is lief, voelt lekker en vrijt heerlijk. Een gezellig praatje zat er nu ook weer in.
Ik kan deze dame alleen maar aanbevelen.
 
jaylinn bezocht in Alkmaar waar ze iedere dinsdag ontvangt. Knappe lieve vrouw die heerlijk kan sexen.. pijpen lekker diep.. tongzoenen prima.. wat voor mij een pré is.. neuken was ook lekker.. geen klodders glijmiddel ofzo. mollig figuur maar absoluut niet dik.. mollig op de goede manier.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan