Recensie Jazmin, Almere (vh Alkmaar) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
19
10/01/24
11
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9878372-jazmin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Vanmiddag bij deze topper geweest.

Via whatsapp contact gelegd, dat was makkelijk in goed Engels.

Als liefhebber van billen gevraagd of mevrouw kon twerken. Als bewijs kreeg ik per whatsapp video een voorproefje. Dat stelde niet teleur en mijn interesse was meer gewekt.


Jazmin ontving in een net duplex appartement. Zij had een strak latex jurkje aan waarin haar billen en borsten, goed uit kwamen. Moeilijk te zeggen of het de dame van de foto's is, zij had wat tattoos en een iets ander vorm gezicht. Postuur en kleur komt wel overeen. krullenbos was vervangen door lang zwart stijl haar.


Engels sprak zij niet, alleen Spaans. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Ik volgde haar naar de bovenverdieping. Daar zette zij reggaeton muziek op en gaf zij een live show. Mijn god, wat een billen.

Zij genoot er zichtbaar van om te teasen met haar billen en begeleidde mijn handen naar haar prachtige borsten.

Vervolgens ging zij op haar knieën, en deed het condoom bij mij om met haar mond. Leuke/geile truc voor op een verjaardag.

Ben uiteindelijk heerlijk gekomen terwijl zij mij bereed met zicht op haar borsten.

Herhalingsgevaar absoluut aanwezig gewoon een fun date.
 
Hier moet je ook zeker niet heen gaan. Ik had de foto's nog niet gezien, maar stond praktisch al binnen in de woning toen ik me bedacht.

Ze ontvangt nu in Almere in een sociale huurwoning waarbij iemand constant fysiek aanwezig is, man, wietrokend, noemt ze constant 'haar vriend'. Deze zit verstopt achter een makeshift gordijntje zodat hij de cliënten niet ziet als ze dat heel hard schreeuwt door de woning.

Ze lijkt beduidend niet op de foto's en ik kreeg er een heel vuil gevoel bij, waarbij ik gelijk rechtsomkeert ben gegaan...

Overigens heeft ze me nog 20 minuten buiten laten wachten omdat ze aan het 'eten' was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan