Recensie Jazmin, Den Haag, Doubletstraat 24 k4 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

corneilleflep

Wandelaar
41
16/08/21
66
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem 3 sterren ligt ook aan mij: mevrouw heeft een ruim bemeten flamoes 4 vingers met gemak), terwijl mijn dicky middelmatig van grootte is, en dan met een condoom erom voel ik weinig
 
Jazmin is inderdaad een lieve meid , altijd vrolijk met een lach op haar gezicht.

Als je haar oraal verwent, wordt haar humeur nog vrolijker , want dat kan ze erg waarderen.
En die lach opent haar mond dan nóg meer voor je jongeheer ?

Je zal je echt geen buil vallen bij haar Dorussie.
 
Laatst bewerkt:
Heren, waarom zijn jullie verbaast, deze dames gunnen elkaar de handel. Fleppendeflepper weet daar alles van. Er wisselen wel meer heren tussen de bekende dames,daar komen ook die trios van. En ze kunnen allemaal de zon in het water zien schijnen. Heerlijk toch. Ik heb mezelf ook wel eens uitgelaten,over een andere dame,waarop mijn huidige DVP opperde om er een trio van te maken,dan weet je hoe ze is. Dat komt ook voor. Geen stiekum gedoe,dat hebben ze zelf uitgevonden. Veel plezier allemaal
 
Vanochtend aan Jazmin gevraagd waarom op internet staat dat ze aan PZC doet en tegen mij beweerde dat ze nog nooit bij een klant PZC gedaan heeft. Ze beweert bij hoog en laag dat ze echt nog nooit PZC gedaan heeft en dat mensen op internet onzin schrijven. Voorlopig echter geef ik mijn collega wandelaars het voordeel van de twijfel en ga ik Jazmin niet meer bezoeken.
 
Haha die dames toch...
In 2014 heeft ze mijn staaf nog zonder rubber gezogen en ik ben zeker niet de enige. :LOL:
Misschien wil ze het niet meer doen...of niet met jou (sorry, niet lullig bedoeld).

Lees over de vieze spelletjes: https://web.archive.org/web/20160710101553/http://www.hookers.nl/showthread.php?t=283889

NB: vertel maar niet dat dit ook op internet staat.
Ze kijkt me na al die jaren nog altijd lief lachend aan als ik haar raam passeer...wil niet dat dat verandert in klappen. o_O?
 
Soms heb ik weer eens zin in een lekker dikke latina. Dus bij Jazmin naar binnen gestapt. Wat een vriendelijk en vrolijk mens is zij toch! Maar wel een beetje 'one trick pony', ik moest erg mn best doen om van het gebruikelijke repertoire af te wijken. En dat is een hele klus met zo'n zware vrouw? Ik mocht mn vinger wel in haar kontje steken, maar pielemans mocht er niet in…☹️
 
Geweldig lekker ding,ik moest regelmatig aan de 4 vingers denken,van Corneille flep maar hij is inderdaad vlezig en groot.Voor de rest heerlijk gespeeld met die kont, en het gaatje ,maar inderdaad geen anaal. Wel gebeft tot ze heerlijk klaar kwam,en dan moet ik aan de collega,s denken,dan gaat het mondje ook wat wijder open. Daarna heerlijk in haar keeltje geneukt. Maar ook niet klaarkomen in haar mond.Dat hadden we bewaard ,voor het laatst met een heerlijke
plat doggy. En een goed gevuld jasje afgeleverd, heerlijk geneukt, met een heerlijk mens.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond rondje Geleen, maar had mijn zinnen gezet op een Latina....dus afgedropen naar de Doub.

Ik had haar al eerder zien staan, maar nog nooit geweest.
Goedlachse dame. Ik besloot 50E en rustig te doen. Gewassen, beetje opgeilen zoenen etc.
Haar gevingerd en gebeft.

Prima Bj, heerlijk doggy afgemaakt (want lekkere kont)
Herhaling ? Wellicht wanneer er niets anders zit.

Zij die hebben geneukt groeten U,
Opperman
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond bij deze dame naar binnen gestapt omdat de 3 dames die ik in me hoofd had bezet/niet aanwezig waren. Deze dame gaf me al een paar keer een knipoog😉 en stond al op me lijstje (helaas niet bovenaan). Na een paar korte rondjes door de straat toch maar voor deze dame gekozen en heeft me positief verrast. Ze begon met wat zoenen op me lichaam waardoor die lekker hard werd en daarna een redelijke pijpbeurt gehad. Daarna mocht ik een standje kiezen. En me favoriete standje is doggy. Dat was wel lekker met zo'n grote kont. Wat de dame deed, dat deed ze goed. Maar voor dit bedrag ben ik eerlijk gezegd wel beter gewend met meerdere standjes in de Doubletstraat.

Ze deed het prima, maar zal er niet zo snel voor een tweede keer naar binnen gaan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Plassex
  6. Soft SM
  7. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen vroeg was ik op bezoek bij Jazmin het was weer zoals vanouds ze is lief en relaxed ook wel fijn in deze tijd, was weer een geil halfuurtje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan