Je favoriete dvp niet willen delen met anderen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je favoriete DVP niet willen delen, voelt voor mij aan als een topic dat ook uitgepraat had kunnen worden onder "verliefd zijn op een DVP".
Maar @Rimon koppelt het aan een mogelijke prijsstijging in de toekomst.

Ik heb enkele favoriete meiden gehad in het wereldje die ik meerdere keren bezocht heb. Ze hadden het zo druk, dat je altijd minimaal een week van te voren een afspraak moest maken om zeker te zijn van een geil avontuurtje met hen. Er waren aanzienlijk meer kapers op de kust. Mogelijk omdat alle berichten op sites als Hookers uitermate positief waren. Maar....... wat voor de een een toppertje is, is voor de ander een floppertje. Want gelukkig valt niet iedereen op hetzelfde type DVP. Uiterlijk, dienstverlening, specialiteiten, alles moet kloppen wil het een favorietje worden. Nu de een van blond met grote en de ander van donkerharig met kleine borsten houdt, is het niet zo dat mijn favorietje ook het favorietje van een ander is.

Daarbij is een favorietje voor mij een DVP die een mooi dienstenpakket tegen de juiste prijs aanbiedt. Dus als ze door de marktwerking van vraag en aanbod de prijzen omhoog gaat gooien, neemt ze daarmee het risico zichzelf voor klanten uit de markt te prijzen en minder favoriet te worden. Dan is er altijd wel een andere DVP die het nieuwe favorietje wordt. Een echte goede DVP zorgt er voor dat ze zichzelf niet uit de markt prijst. Een van mijn toppertjes allertijden was er duidelijk over: "ik heb één prijs en daar zit alles in wat ik doe, dus geen gedoe over extraatjes, want het moet zowel voor jou als voor mij leuk blijven." En de prijs die ze vroeg, was zelfs lager dan die van enkele collegaatjes van haar in het zelfde privehuis die aanzienlijk minder waren (naar mijn maatstaven).

Als een DVP mijn favorietje is, schreeuw ik dat op forums juist het liefst van de daken. Stilhouden is voor mij geen optie. Het heeft ook iets dat anderen haar ervaren en te lezen dat die ook zo positief over haar zijn. Heb op hookers veel berichten van ene "stekelplant" gelezen over een van mijn favoriete dames en dat heeft tot inspiratie geleidt. Delen levert ook veel positiviteit op. ;)
 
En ter aanvulling:

Jij kan er dan misschien niet over willen schrijven, anderen schrijven er wél over. Op dit forum of elders.
Dus door niet te schrijven, bereik je niet wat je wil bereiken.
Het is in deze wereld onmogelijk om iemand "verborgen" te houden voor anderen.
Of je moet multimiljonair zijn en haar 24/7 inhuren als je eigen DVP. Maar dat heet "huwen". :ROFLMAO:
 
Ik zie hier het nut niet van in, ze zitten er echt niet voor jou alleen.
En als ze je graag ziet komen heeft ze vast wel een gaatje vrij voor je.

Dat valt nog weleens tegen bij dames die echt heel populair zijn . Wanneer er door die populariteit een zekere arrogantie bij zo een dame ontstaat kan ze ook erg vervelend worden naar vaste klanten hoor
 
Ik heb nog nooit iemand moedwillig verborgen gehouden en als haar succes leidt tot een prijsstijging, waar anderen voor willen betalen, dan heeft ze dat allicht ook verdiend en daar hebben wij dan maar te kiezen of we volgen.
Hetgeen dat ik vooral triest vind is dat ik een aantal keren gezien heb dat de populaire dames overrompeld werden door wandelaars... en daar veel wandelaars tussen zaten met een bepaalde verwachting. Als die meiden dan niet wilden kussen of andere handelingen uitvoeren die ze wel met iemand anders deden, werden ze soms niet erg netjes behandeld om het zachtjes uit te drukken.

Dat heeft er wel voor gezorgd dat ik het gedetailleerd reviewen soms wat minder, uit respect voor de dame.
Er zijn helaas nog velen die denken dat geld alles koopt.
 
Hebben jullie ook een favoriete dvp die je liever niet met anderen wilt dele? Bang dat ze dan te populair en onbetaalbaar word voor jou.
de ene hand wast de andere. Ik doe iets voor de DVP waardoor ze populairder wordt en meer klandizie krijgt. De DVP doet iets voor mij, wat in de praktijk betekent dat ik een vaste, bekende klant ben en ze iets meer tijd en aandacht voor me heeft. Als je een DVP voor jezelf wilt houden, dan zoek je eigenlijk een vriendin en moet je elders zijn. Of je moet steenrijk worden en haar suikeroom worden, maar dan wel zodanig dat ze geen andere wandelaars meer hoeft te zien. De staatsloterij winnen kan een goed begin zijn.
 
Dat valt nog weleens tegen bij dames die echt heel populair zijn . Wanneer er door die populariteit een zekere arrogantie bij zo een dame ontstaat kan ze ook erg vervelend worden naar vaste klanten hoor
Zodra die arrogantie er is, haak ik zo wie zo af. Dan verliest ze voor mij haar aantrekkelijkheid.
 
Ik deel idd alles behalve mijn favoriete dvp.

klandizie heeft ze genoeg, nog meer aanloop zou de prijzen kunnen opdrijven, afspraken maken kunnen bemoeilijken etc etc.

Daarnaast zit ik er niet op te wachten dat een of andere botte hark haar denigrerend bespreekt hier.
Het feit dat ze hier nog nooit besproken is vind ik vreemd, maar eigenlijk wel beter zo.

Over alle andere dames heb ik wel iets geschreven.
 
Ik deel hier eigenlijk al m'n ervaringen, maar met een paar vaste DVP overleg ik het. Ik schrijf dan wel een ervaring:recensie (nadat ik het gecheckt heb of ze het op prijs stellen). Niet alle dames staan erop te kijken om alle details prijs te geven op internet en krijgen genoeg nieuwe aanwas door hun advertenties.
Daarnaast, vooral als het over een DVP gaat die je vaker bezoekt, heb je ook iets intiemere ervaringen die persoonlijk tussen jou en haar zijn en helemaal niet horen op het internet.

Aan de andere kant ben ik wel van mening; als je niet wil delen met wie je een leuke ervaring hebt, begin er dan ook niet over of blijf weg uit een forum zoals deze. Dit alles valt of staat met ieders verhalen en ervaringen, dus eerst zeggen wat je ervaring is en daarna niet willen delen wie het was, is een dooddoener voor me…:
 
Ik hou van lekker strak als ze te populair worden is het sneller afgelopen.?? En als ik een goede klik heb met een dame, wil niet zeggen dat ze met iedereen dampende geile sex heeft, dat weet ik wel zeker????
 
Dus je weet precies hoeveel lullen ze afwerkt op een dag? Ben je haar pooier ofzo??
heb een camera ingebouwd in de kamer en houdt alles bij?? domme reactie ?sommige jonge frisse meiden kunnen ineens van 10 gemiddeld naar 20 op een dag via de tam tam weet toch iedereen.dan is het leuke spontane er snel af, En als pooier zijnde hoe meer massa is meer kassa..maken die pooiers niks uit. Dan had ik haar wel gedeeld... Ook een domme opmerking??
 
Laatst bewerkt:
heb een camera ingebouwd in de kamer en houdt alles bij?? domme reactie ?sommige jonge frisse meiden kunnen ineens van 10 gemiddeld naar 20 op een dag via de tam tam weet toch iedereen.dan is het leuke spontane er snel af, En als pooier zijnde hoe meer massa is meer kassa..maken die pooiers niks uit. Dan had ik haar wel gedeeld... Ook een domme opmerking??
Denk dat je op een wolk leeft ? Er zijn 365 dagen in een jaar jij kan nooit weten wat haar daggemiddelde is tenzij je inderdaad haar vriendje bent. Dus jij denkt ze is fris, wat dat ook mag zijn, maar ondertussen zijn er al 24 voor geweest. ? En dat gelul over strak of niet strak, het maakt geen ene fluit uit hoeveel kerels haar hebben lopen pompen, die kut is strak of niet. Ja als je nr. 28 bent op dezelfde avond gaat het wat makkelijker, maar die kut komt gewoon weer in zijn oorspronkelijke vorm terug, kijk maar eens bij een bevalling wat er gebeurt en een paar dagen daarn... Oh en effe offtopic het record wat ik ken en een trotse dame in het skw mij vertelde was 28 in de nightshift, ik was nr. 28 en ze was nog zo fris als een hoentje ? Moet zeggen dat ze bloedmooi was/is dus dat helpt wel denk ik...
 
Ik deel altijd de goede en slechte hier, na 2e bezoek ben ik toch weer op zoek naar een ander. 9 ban de 10 keer gooien ze de prijs omhoog maar denk dat nu iedereen wel de top vraagt. Inmiddels zitten ze dames met fraaie foto`s wel of niet goede recensies op een uur prijs van 200 euro.
 
Bij sommige hier heb ik vaak het gevoel dat ze op zoek zijn naar liefde en niet alleen sex. GFE en zoenen? Dit zijn hoeren! Die neuken voor geld en daarna komt de volgende. Vind het leuk om soms die romantische verhalen te lezen hier en dan te beseffen dat ik datzelfde wijf een harde aanpak heb gegeven. In Daisy DS topic ging er eentje bijna huilen toen ik vertelde dat ik haar anaal geneukt had.
 
En dat gelul over strak of niet strak, het maakt geen ene fluit uit hoeveel kerels haar hebben lopen pompen, die kut is strak of niet.
Inderdaad. Het idee dat de vagina losser wordt naar mate een vrouw meer seks heeft, is de grootst mogelijke onzin. Mannen die dat geloven denken zeker ook dat hun mond groter wordt als ze 'm volproppen met eten.
 
Inderdaad. Het idee dat de vagina losser wordt naar mate een vrouw meer seks heeft, is de grootst mogelijke onzin. Mannen die dat geloven denken zeker ook dat hun mond groter wordt als ze 'm volproppen met eten.
Denk inderdaad dat een kind baren meer invloed heeft op het lichaam van een vrouw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan