Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Normaal
Ik vind het wel prachtig al die fantasien over 5000 euro. Dat is voor de gemiddelde Nederlander een heel haalbaar bedrag.Er is niets waar ik binnen 24 uur 5000 euro aan uit zou willen geven. Maar als een van jullie betaalt..... weet ik wel met wie ik de nacht door willen zou brengen..... en wat ze ervoor zou moeten doen ? ....... Het vervelende is dat de dames waar ik echt een klik mee heb en waarmee ik een hele nacht door zou willen brengen eigenlijk een beetje saai zijn in bed.......
Ik vind het wel prachtig al die fantasien over 5000 euro. Dat is voor de gemiddelde Nederlander een heel haalbaar bedrag.
Er is niets waar ik binnen 24 uur 5000 euro aan uit zou willen geven. Maar als een van jullie betaalt..... weet ik wel met wie ik de nacht door willen zou brengen..... en wat ze ervoor zou moeten doen ? ....... Het vervelende is dat de dames waar ik echt een klik mee heb en waarmee ik een hele nacht door zou willen brengen eigenlijk een beetje saai zijn in bed.......