Recensie Jen(n)ifer/Jenny Fantasy, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
362
06/07/21
4.030
42
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Soft SM
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jenifer-118/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
:love: Nog een pareltje ontdekt in Brussel (met dank ook aan de Franstallige collega's op het Youppie-forum voor hun lovende recenties).
Deze Jenifer/Jenny heeft zelfs 2 profielen (met verschillende GSM-nrs) met telkens ook verschillende actieve advertenties op RedLights/QuartierRouge : deze Jenifer en deze Jenifer.
Knappe, getalenteerde, naturel meid, helemaal zoals op haar foto's (met wel een paar pondjes meer, maar absoluut niet storend), die absoluut weet hoe ze een man moet plezieren.

Afspraak via WhatsApp was snel gemaakt. Aankomst bij haar was wel wat speciaal: ze kwam me halen aan de voordeur, liet me dan binnen in een gemeenschappelijke ruimte van een huis dat ze deelt met andere meiden (die zo te zien waarschijnlijk in dezelfde branche actief zijn) en deed me teken om daar nog even te wachten. Eén ander meisje stond wat verderop gehuld in enkel sweater en onderbroek wat thee te zetten en even later kwam er een ander (eveneens redelijk schaars gekleed) meisje uit de kamer waar Jenny net in verdwenen was. Toen kwam zij zelf terug buiten en deed mij teken om binnen te komen. Vervolgens begon ze al direct te kussen (mét tong) en knuffelen. Ze vroeg of ik wou douchen, wat ik wou en nadat ze me een handdoek had aangereikt hielp ze me spontaan verder uit m'n broek. :giggle:

Bij terugkomst in de kamer ging het spel al snel verder van teasen naar "wat meer" en belandden we op het bed. Daar begon ze me spontaan te pijpen :cool:. Daarmee was de toon gezet voor een opwindend uurtje, waarbij ik o.a. toch weer iets unieks heb meegemaakt: na heel wat anaal spel met haar vingers was er uiteindelijk een dildo/vibrator bij mij ingebracht en terwijl die daar zat, zette ze daar onderen/rond nog eens een (andere) vibrator aan het werk en kroop ze met haar gezicht onder me om me ook nog tegelijk deepthroat te pijpen :Do_O. [en wat "facefucking" mocht daarbij ook] Ja, verbeelding en zin voor initiatief heeft ze wel, deze jongedame!! En een lekker poesje ook dat ik ook uitgebreid gelikt en gevingerd heb.
Uiteindelijk zijn we niet eens tot "intiem" gekomen, omdat we heel de tijd bezig waren met andere zaken en ze me heeft laten komen met een prostaatmassage in combinatie met een pijpbeurt/handjob. Wat ik ook geweldig leuk/lekker vind, is dat ze regelmatig eens (ook na mijn orgasme bvb) met haar vingernagels hééél lichtjes streelt op je erogene zones :love:.

Ja, deze knappe verschijning gaat me nog zien! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jenifer-118/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren deze lieve jongedame nog eens bezocht, en weer een heel fijn GFE uurtje mee doorgebracht.
Deze keer (in tegenstelling tot de vorige passage) ook aan intiem toe gekomen en ook dit was zalig. Eerst had ze bij mij een kleine dildo/plug anaal in gebracht (met héél veel geduld en zachtheid en gestreel met haar vingers en nagels) en toen die eenmaal op z'n plaats zat, wou ze me berijden. Dat moest ze uiteraard geen 2x vragen. :D
Met wat moeite kreeg ze mijn harde lid in haar kleine poesje en begon me langzaam te berijden, het tempo geleidelijk opvoerend. Heb haar uiteindelijk moeten vragen het eventjes kalmer aan te doen om het even te kunnen volhouden!
Na wat gewrijf met haar venusheuvel over mijn schaambeen kwam ze klaar (of deed toch zéér goed alsof) en even later heb ook ik het laten gaan. Ze bleef nog even boven op mij liggen om wat te tongzoenen en knuffelen, wat ik ook geweldig vond. Zo'n details hebben voor mij een zéér hoog GFE gehalte, want de meeste DVP's verbreken het contact na je orgasme meestal heel snel om aan de "opkuis" te beginnen (of het je zelf te laten doen)...

Daarna nog wat liggen babbelen, waarbij ik te weten ben gekomen dat zij van geboorte Oekraïense is, uit de zgn "Donbas regio" (waar de Russen dus het eerst zijn binnen gevallen), maar wel al een tijd in Rusland woont. Lastige situatie dus ook voor haar momenteel, en vooral ook voor haar vrienden en familie... :cry:
 
Vorige week nog eens een leuk bezoek gebracht aan deze jonge dame. Weer hartelijk onthaald geweest! En wat kan ze me lekker opgeilen met haar mond & handen!
Pfjw, moordgriet! 😋
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jenifer-i-m-in-brussels-shuman.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Donderdag nog eens binnen geweest bij Jenny en 't was weer top!
Ik had gevraagd (en betaald) voor 45 min deze keer.
Aangezien ik hou van anale-/prostaat-stimulatie en zij dat ook altijd graag doet bij mij, had ik deze keer al een buttplug in op weg naar haar, en toen ik die bij aankomst liet zien, was ze blij verrast! 😁
Na de douche en uitgebreid knuffelen en (tong)zoenen begon ze met m'n jongeheer te spelen en die was er al snel klaar voor. Ze begon te pijpen (pzc) en deed dat weer lekker afwisselend: diep, minder diep, likken (ook aan scrotum en perineum), ... Dan nam ze een bolle vibrator (Hitachi-type) en zette die tegen de basis van de buttplug, WOW!! 😳😍 Ondertussen bleef ze ook lekker pijpen, dus ik moest me al goed beheersen om al niet klaar te komen.
Dan zij ze dat ze me wou berijden terwijl ze me verder stimuleerde met die vibrator. Ze kwam dus op mij zitten in "reverse cowgirl", begon lekker op en neer te gaan en liet de trillingen dan de vibrator ondertussen verder mijn ingewanden stimuleren. Man, man, man, zo'n sensaties heb ik nog maar zelden (of nooit?) meegemaakt!! 😋 Het duurde dan ook niet lang meer of ik moest me zo gewonnen geven.
Na nog wat na-knuffelen (waarbij ze ondertussen vertelde dat ze eigenlijk die dag normaal vrijaf had, maar aangezien ik het een paar dagen vooraf had aangevraagd en het een tijd geleden was dat we elkaar gezien hadden, was ze toch bereid mij te ontvangen 😁) terug een douche genomen en toen gaf ze me spontaan nog wat geld terug, omdat we eigenlijk maar een goed half uur bezig waren geweest. Wat een schatje toch! 🤩
 
Hello, I met Jenny. She is a very beautiful Ukrainian, with a few extra kilos. I like slim girls. Height 170. I've known her for a year and a half, the action took place in a private apartment, very good conditions. He also has colleagues with many of whom I have pleasant memories. She also came in with Kira for a 3-hour ascent. I paid 130 euros for an hour, I only stayed 30 minutes and she apologized but she had another appointment and is very serious. But I got the money back. The action...from the shower started with a French kiss in the room. He has impeccable hygiene. The oral makes him soft and she is very involved when she has sex/love. I have nothing to complain about. I come back with confidence and recommend, have a good day
 
Ik kan bovenstaande bevindingen meer dan bevestigen. Ze stond al lang op m'n lijstje, onze agenda's matchten jammer genoeg niet eerder. Gisteren was het dan eindelijk zo ver. Ik vind ze echt wel mooi, social time meer dan goed en op gebied van actie heel tevreden. Een van m'n betere ervaringen. kans om terug te keren: zeker weten...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jenifer-118/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week voor eerste keer langsgewest bij Jenifer, wel wat problemen met het maken van een afspraak, en uiteindelijk met met een half uur vertraging begonnen. Maar dan toch een zalig uurtje gehad met deze engel. Ze doet echt alles om het je naar je zin te maken en maakt hiervoor bekwaam gebruik van zowel handen, mond en poesje, ook haar collectie speeltjes wordt intensief gebruikt. Zeer goede ervaring en grote kans op terugkeer.
 
Vandaag eindelijk ook eens bij Jenifer langs geweest. Deze dame stond al geruime tijd op mijn verlanglijstje en was me ook aangeraden door sex10ver.
Een van mijn favoriete DVPs had last minute afgezegd, dus dit was het moment om Jenifer te contacteren. Als bij wonder kon ik er anderhalf uur later al mee afspreken (ze had vandaag blijkbaar niet veel afspraken ingepland omwille van een verjaardagsfeestje dat ze met vriendinnen ging houden).

Het begon met wat gekus (DFK), al mag het nu ook weer niet te enthousiast (dat was iets minder). Haar prachtige lichaam verder wat verkend, alles voelt heel stevig aan, leuke borsten waar je volop mag van genieten.

Mijn tochtgenoot stond heel snel paraat, en dat was voor haar het signaal om af te zakken voor een goeie pijpbeurt.

En dan de toch wel speciale ervaring. Zoals sex10ver heb ik dus ook de dildo in mijn kont gekregen gecombineerd met een vibrator... nog nooit meegemaakt.
Door me dan nog eens simultaan goed te pijpen, kon ik het na een 5 tal minuten toch niet meer houden, en heb haar mond dan maar lekker volgespoten. Dan denk je dat ze als de bliksem naar de badkamer gaat rennen, maar niks daarvan. Ze bleef me minstens 10 seconden doorpijpen, om dan rustig de opkuis te doen (de lading nog in haar mond), en pas daarna naar de badkamer te gaan. Toch wel top.

Dan was het tijd voor een rustpauze. Ze serveerde me een lekkere koffie, met een hele kom chocolade (houdt ze blijkbaar van). Ondertussen wat gepraat en lol gemaakt (want ze houdt wel van luchtige gesprekken).

Daarna was het tijd voor een tweede ronde. Aangezien ik toch vooral van een goeie GFE sessie hou en het script in ronde 1 voor mij toch atypisch was geweest, er daar maar aan begonnen. Ik heb ze dan eerst maar lekker gebeft (maar vingers in de poes had ze liever niet, wel speeltjes). Aan de kreuntjes en haar reactie te horen, kon ze dit wel smaken. Dan de sessie maar afgesloten met een cowgirl en doggie sessie als afsluiter, wat kon ik ze in die laatste positie toch goed doorneuken... en ook hier kronkelde ze van genot.

Samengevat een toffe ervaring, al moet ik bekennen dat het gebruik van de speeltjes er toch voor zorgde dat de flow van het liefdesspel nu en dan onderbroken werd. Ik hou enorm van een sessie die opbouwt en zonder onderbreking naar een climax leidt.
We hebben afgesproken om in een tweede ontmoeting het script eens om te draaien, en eerst de "klassieke" GFE uitvoering in te plannen, gevolgd door haar fantasieën met alle speeltjes (en dat zijn er wel wat) die ze ter beschikking heeft.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jenifer-74
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zag dat deze dame al lang geen recentie meer gekregen had. Ben er vorige zondag eindelijk eens gepasseerd. Een aanradertje. Goedlachts, supervriendelijk. Zoenen met haar is lekker, normaal figuur, niet slank maar gewoon zoals het moet, lekker borsten. Heeft een volle poep, maar niet storend. Pijpen doed ze goed, met veel overgave en veel speeksel. ze laat veel toe, zolang je vriendelijk blijft. op het einde probeerde ze nog of ik een 2e keer kon, zag dat hij terug helemaal paraat stond en ging nog even checken of ik nog tijd had voor een 2e ronde, maar ze zag dat ik nog 40 seconden had, maar nam hem toch nog in haar mond waarna ik haar hoofd lachend vastpakte om dan elke seconde haar diep in haar mond te nemen om te lachen terwijl ik aftelde. ze moest er hard om lachen, om maar aan te geven -> sympatieke dame. De lange sex was gewoon goed, je hebt zo van die dames die ofwel er gewoon van genieten ofwel heel goed kunnen faken. Awel, zij is er zo één, waardoor de lange sessie sex, voor mij, gewoon 1 langgerekte leuk sexfeest was. Ze liet me gewillig alle posities bepalen en ze stelde vaak ook dingen voor. Meestal zei ik nee en gaf ik aan wat ik wou doen, 1 keer heb ik haar laten bepalen. Er staat een zwarte poef naast haar bed, en die zal er voor een reden staan vermoede ik. Dus toen ze voorsteld om hier op te gaan zitten, liet ik haar doen. Ze ging dan reverse cowgirl op mij zitten om eens goed door te stoten, tegelijk kon ik haar lekkere borsten goed vastnemen. Jaja, het is een feest met haar.

Ze deelt de locatie met onder andere Kira (haar beste vriendin)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
deze namiddag ook eens bij Jenny langsgeweest.
Bovenstaande recensies zeggen genoeg, geen zin dat ik het ook nog in detail vertel want alles van hierboven kwam aan bod :)
Ze doet het met volle overgave, hygiëne is top, nam zelf mn hand en legde die op haar hoofd zodat ik ze goed kon facefucken, bleef me pijpen tot ik nogmaals kwam tot enkele minuten na het uur, topdate!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Soft SM
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jenifer-118/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week ben ik ook eens langsgeeest bij jenny.
zoals vaak toch een beetje nerveus voor een date.
ik was al een tijdje benieuwd naar een prostaatmassage en strapon. Ik had hier nog geen enkele eraring mee.

op het afgesproken tijdstip ga ik naar het adres, en een prachtige jonge vrouw opent de deur. Ze draagt een sexy body met jaretelles '
we komen binnen in een mooie en propere kamer en ze stelt me voor om samen te douchen.

nadien begin ze me te knuffelen en te kussen.
ze verteld dat ze juist een nieuwe grote strapon heeft gekocht en dat ze deze samen met mij wil gebruiken.
ik vertel haar dat dit allemaal nieuw voor me is, en deze nieuwe strapon toch wel erg groot vind.

ze stelt me gerust en zegt dat ze stilletjes gaat opbouwen.
na eerst een deel condooms te openen begint ze me te vingeren en ondertussen lekker af te trekken.
nadien met 2 vingers en dan met een kleine vibrator.

ondertussen pijpt ze me ook enkele keren diep. Ze vraagt of ik haar hoofd wil vasthouden en over mijn stijve lul wil duwen.
nu is het tijd voor het echte werk.
ze door haar strapon gordel om en steekt een dildo klaar.
ze zegt me om op mijn knieen op een zwarte bank te gaan zitten naast het bed, en mijn armen op het bed te leggen.
ze begint me stevig te neuken in mijn kont.

na een tijdje moet ik me omdraaien en stopt ze er een dildo in. Hier houd ze haar vibrator tegen waardoor ik de trillingen tegen mijn prostaat voel.
Ondertussen pijpt ze me opnieuw lekker diep.

dan is het mijn beurt om haar lekker poesje te neuken. hier kom ik bijna in klaar, maar verwittig jaar tijdig.
terug haar beurt om mij te neuken.
ik zit aan de rand van het bed, ze staat ervoor en ik moet mijn benen op haar schouders leggen. Opnieuw neemt ze me diep en rukt me ondertussen af.
ze stopt en begint me opnieuw te pijpen,
ik kom zalig klaar in haar mondje.
Ze krijgt er geen genoeg van en gaat nog efkes door. Ik sterf…

ze gaat naar de badkamer haar mond spoelen en komt nadien terug. We knuffelen nog eventjes.
tegen dan is mijn tijd spijtig genoeg over.

herhalingsgevaar zeeeer hoog voor mij.
 
Deze week ben ik ook eens langsgeeest bij jenny.
zoals vaak toch een beetje nerveus voor een date.
ik was al een tijdje benieuwd naar een prostaatmassage en strapon. Ik had hier nog geen enkele eraring mee.

op het afgesproken tijdstip ga ik naar het adres, en een prachtige jonge vrouw opent de deur. Ze draagt een sexy body met jaretelles '
we komen binnen in een mooie en propere kamer en ze stelt me voor om samen te douchen.

nadien begin ze me te knuffelen en te kussen.
ze verteld dat ze juist een nieuwe grote strapon heeft gekocht en dat ze deze samen met mij wil gebruiken.
ik vertel haar dat dit allemaal nieuw voor me is, en deze nieuwe strapon toch wel erg groot vind.

ze stelt me gerust en zegt dat ze stilletjes gaat opbouwen.
na eerst een deel condooms te openen begint ze me te vingeren en ondertussen lekker af te trekken.
nadien met 2 vingers en dan met een kleine vibrator.

ondertussen pijpt ze me ook enkele keren diep. Ze vraagt of ik haar hoofd wil vasthouden en over mijn stijve lul wil duwen.
nu is het tijd voor het echte werk.
ze door haar strapon gordel om en steekt een dildo klaar.
ze zegt me om op mijn knieen op een zwarte bank te gaan zitten naast het bed, en mijn armen op het bed te leggen.
ze begint me stevig te neuken in mijn kont.

na een tijdje moet ik me omdraaien en stopt ze er een dildo in. Hier houd ze haar vibrator tegen waardoor ik de trillingen tegen mijn prostaat voel.
Ondertussen pijpt ze me opnieuw lekker diep.

dan is het mijn beurt om haar lekker poesje te neuken. hier kom ik bijna in klaar, maar verwittig jaar tijdig.
terug haar beurt om mij te neuken.
ik zit aan de rand van het bed, ze staat ervoor en ik moet mijn benen op haar schouders leggen. Opnieuw neemt ze me diep en rukt me ondertussen af.
ze stopt en begint me opnieuw te pijpen,
ik kom zalig klaar in haar mondje.
Ze krijgt er geen genoeg van en gaat nog efkes door. Ik sterf…

ze gaat naar de badkamer haar mond spoelen en komt nadien terug. We knuffelen nog eventjes.
tegen dan is mijn tijd spijtig genoeg over.

herhalingsgevaar zeeeer hoog voor mij.
Ja, Jenny kan er wat van hé 😁
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jenifer-118/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren nog is langsgeweest bij deze dame, die al tussen mijn favorieten zat. Toen ze de deur opende viel mijn mond al open. Ze was goed gebruind en had haar haar geblondeerd. Normaal heb ik niet direct voorkeuren qua haarkleur maar ze staat hier echt super goed mee. Zoals gevraagd had ze een dun kleedje aan met niets onder. Effe het financiële regelen en dan er direct volledig invliegen.

Eén van de dingen die ik op dit forum wel geleerd heb intussen is het volgende. Zelfs al heeft een dame laaiende reviews, als er geen klik is dan is de ervaring meestal niet echt top. Bij Jenny is de klik er zeker, maar dat kleurt waarschijnlijk ook deze review.

Ze neemt bij mij telkens veel initiatief, eerst begint het nog relatief rustig met elkaar wat aanraken en wat tongzoenen (daar geeft ze zich volledig in). Dan kan ze zich niet meer inhouden en begint ze aan de pijpbeurt. Wat me hier opvalt is dat ze tussendoor nooit haar speelse karakter verliest. Zo moest ze mijn bril effe uit proberen om de strenge lerares te spelen. Dat zat er geil uit dus heeft ze me zo verder gepijpt.

Tussendoor blijft ze ook zoenen en knuffelen alsof het je vriendin is en je bent net terug van een maand weggeweest. Heerlijk dat enthousiasme. Normaal bef ik ze ook een tijdje, of tenminste 69, maar ze eiste geneukt te worden. Dus wij beiden het bed op, toch nog ff blijven pijpen vooraleer ik haar moest tegenhouden, anders ging er van neuken niks meer in huis komen. Ze pijpt echt geweldig en je mag gerust het tempo bepalen met je hand achter haar hoofd.

Bij het neuken ging ze ook helemaal los, bij de reverse cowgirl moest ik bijna niks doen, zij bleef maar op en neer wippen. Een paar standjes later kon ik het ook niet meer houden dus condoom eraf en alles in haar mondje gespoten.

Ze vroeg of ik een massage wou of direct aan ronde 2 wou beginnen. Ben voor de massage gegaan want zo snel sta ik niet meer paraat. Ze vertelde me nog dat ik op elk moment mocht zeggen indien dit zou veranderen, zij zelf is altijd klaar voor sex. De massage is iets beter dan de standaard massage bij een DVP, maar dat is misschien omdat ze de hele tijd grapjes ligt te maken en je daar zelf heel de tijd met een smile ligt.

Nog ff gepijpt geweest, maar het was duidelijk dat ronde 2 niet meer voor die avond zou zijn, dus nog even liggen kussen en knuffelen op bed.

Conclusie: Als je het ooit wil ervaren hoe het zou zijn als je vriendin een porno actrice is, die terwijl nog heel de tijd lief en teder is, dan moet je hier zijn. Ze vraagt ook maar 130 per uur, als ik vergelijk met andere dames dan is dit belachelijk goedkoop voor wat je krijgt.
 
Gisteren nog is langsgeweest bij deze dame, die al tussen mijn favorieten zat. Toen ze de deur opende viel mijn mond al open. Ze was goed gebruind en had haar haar geblondeerd. Normaal heb ik niet direct voorkeuren qua haarkleur maar ze staat hier echt super goed mee. Zoals gevraagd had ze een dun kleedje aan met niets onder. Effe het financiële regelen en dan er direct volledig invliegen.

Eén van de dingen die ik op dit forum wel geleerd heb intussen is het volgende. Zelfs al heeft een dame laaiende reviews, als er geen klik is dan is de ervaring meestal niet echt top. Bij Jenny is de klik er zeker, maar dat kleurt waarschijnlijk ook deze review.

Ze neemt bij mij telkens veel initiatief, eerst begint het nog relatief rustig met elkaar wat aanraken en wat tongzoenen (daar geeft ze zich volledig in). Dan kan ze zich niet meer inhouden en begint ze aan de pijpbeurt. Wat me hier opvalt is dat ze tussendoor nooit haar speelse karakter verliest. Zo moest ze mijn bril effe uit proberen om de strenge lerares te spelen. Dat zat er geil uit dus heeft ze me zo verder gepijpt.

Tussendoor blijft ze ook zoenen en knuffelen alsof het je vriendin is en je bent net terug van een maand weggeweest. Heerlijk dat enthousiasme. Normaal bef ik ze ook een tijdje, of tenminste 69, maar ze eiste geneukt te worden. Dus wij beiden het bed op, toch nog ff blijven pijpen vooraleer ik haar moest tegenhouden, anders ging er van neuken niks meer in huis komen. Ze pijpt echt geweldig en je mag gerust het tempo bepalen met je hand achter haar hoofd.

Bij het neuken ging ze ook helemaal los, bij de reverse cowgirl moest ik bijna niks doen, zij bleef maar op en neer wippen. Een paar standjes later kon ik het ook niet meer houden dus condoom eraf en alles in haar mondje gespoten.

Ze vroeg of ik een massage wou of direct aan ronde 2 wou beginnen. Ben voor de massage gegaan want zo snel sta ik niet meer paraat. Ze vertelde me nog dat ik op elk moment mocht zeggen indien dit zou veranderen, zij zelf is altijd klaar voor sex. De massage is iets beter dan de standaard massage bij een DVP, maar dat is misschien omdat ze de hele tijd grapjes ligt te maken en je daar zelf heel de tijd met een smile ligt.

Nog ff gepijpt geweest, maar het was duidelijk dat ronde 2 niet meer voor die avond zou zijn, dus nog even liggen kussen en knuffelen op bed.

Conclusie: Als je het ooit wil ervaren hoe het zou zijn als je vriendin een porno actrice is, die terwijl nog heel de tijd lief en teder is, dan moet je hier zijn. Ze vraagt ook maar 130 per uur, als ik vergelijk met andere dames dan is dit belachelijk goedkoop voor wat je krijgt.
Ja, zo ken ik Jenny ook 😁
 
Eén van de dingen die ik op dit forum wel geleerd heb intussen is het volgende. Zelfs al heeft een dame laaiende reviews, als er geen klik is dan is de ervaring meestal niet echt top.
Je schrijft echt hetzelfde wat mij laatst is overkomen. Ik herken het en je hebt helemaal gelijk. Indien die klik er niet is wil het bij mij helemaal niet lukken.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.381
Leden
32.530
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan