- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Plassex
- Soft SM
- Vingeren
- Voetfetish
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/jen-1175/
- Totale kosten (in euro)
- 150
Ik heb deze Hollandse meid in Holsbeek (dicht aan afrit Aarschot) privé ontmoet.
Van deze date onthou ik zowel positieve als minder positieve puntjes…
De - punten:
- ze adverteert met 43 jaar. Maar daar geloof ik weinig van. Volgens mij is ze eerder einde 40 à midden 50.
- ze adverteert dat ze niet rookt. Helaas was er op de kamer een rookgeur aanwezig, bij het zoenen proefde ik ook een rooksmaak en het pakje cigaretten lag op de kast
Deze punten geven me weinig vertrouwen voor een nieuwe date.
Echter, ze wil ze zeker ook goede punten geven….
Ik had gevraagd naar een date met een soft speels dominante inhoud en dat heeft Jenn goed ingevuld,
Ze heeft me geblinddoekt, een beetje vastgebonden, ik heb meerdere keren haar poes moeten
, ook haar kontje meerdere
beurten moeten geven, …. Heb haar een meerderheid van de tijd moeten likken.
Ja, ze had zeker de finesse om me te gebruiken als lustslaafje.
Ze genoot duidelijk van het feit dat ze de bovenhand kreeg, haar poes was duidelijk nat van de verwennerij…
Naar het einde toe trakteerde ze me ook nog op een pittige pis-scène in mijn mond waarbij ze het apprecieerde dat ik haar pipi slikte.
Tot slot heeft ze me op een iets wat speciale manier afgetrokken, waar ik van moet toegeven dat dit één van de betere handjobs was van de laatste jaren.
Besluit:
Inhoudelijk een goede gevarieerde date met vele likmomenten.
De plassex was pittig van smaak.
Helaas dat ik zeer sterk tiwijfel over haar leeftijd en niet oprecht meedeelt dat ze rookt.
Herhalingsgevaar : 60% ja, 40% nee
Van deze date onthou ik zowel positieve als minder positieve puntjes…
De - punten:
- ze adverteert met 43 jaar. Maar daar geloof ik weinig van. Volgens mij is ze eerder einde 40 à midden 50.
- ze adverteert dat ze niet rookt. Helaas was er op de kamer een rookgeur aanwezig, bij het zoenen proefde ik ook een rooksmaak en het pakje cigaretten lag op de kast
Deze punten geven me weinig vertrouwen voor een nieuwe date.
Echter, ze wil ze zeker ook goede punten geven….
Ik had gevraagd naar een date met een soft speels dominante inhoud en dat heeft Jenn goed ingevuld,
Ze heeft me geblinddoekt, een beetje vastgebonden, ik heb meerdere keren haar poes moeten
Ja, ze had zeker de finesse om me te gebruiken als lustslaafje.
Ze genoot duidelijk van het feit dat ze de bovenhand kreeg, haar poes was duidelijk nat van de verwennerij…
Naar het einde toe trakteerde ze me ook nog op een pittige pis-scène in mijn mond waarbij ze het apprecieerde dat ik haar pipi slikte.
Tot slot heeft ze me op een iets wat speciale manier afgetrokken, waar ik van moet toegeven dat dit één van de betere handjobs was van de laatste jaren.
Besluit:
Inhoudelijk een goede gevarieerde date met vele likmomenten.
De plassex was pittig van smaak.
Helaas dat ik zeer sterk tiwijfel over haar leeftijd en niet oprecht meedeelt dat ze rookt.
Herhalingsgevaar : 60% ja, 40% nee