Recensie Jenna Rose, Leeuwarden (voorheen Arnhem) 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heel jammer, hoewel haar bereikbaarheid een verhaal apart is had ik graag eens met haar afgesproken. Een positief gevoel bij haar overheerst.
Ik kan haar alleen maar succes wensen.

En Jenna je mag me gerust een intern mailtje sturen wanneer je kunt!
 
Jammer dat ze niet op de dag zelf afspreekt, alleen vantevoren inplannen.

Helaas lan ik niet vantevoren voorspellen of ik er zinin heb.....
 
Beetje zat om al dat gezeik eromheen allemaal te lezen. Nu pagina's vol met gezeik over de prijs, zogenaamd onbetrouwbaar omdat je een lelijke rukker bent die wordt genegeerd etc en een enkeling met een review die op zn hollands een korting krijgt. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Als jij 100 euro kwijt wil zijn om goedkoop je zak te legen en tegen een stuk vlees wil aanduwen waar verder geen emotie bij zit dan prima, maar loop dan niet te zeuren over een dame die een totaal andere ervaring aanbied.

Feit is gewoon dat er weinig hollandse danes zijn die zoveel aanbieden als zij met ook nog eens een knap gezicht en zonder over de houdbaarheidsdatum te zijn.

Het zou mooi zijn als GR vanaf nu al die onzin shit blocked. Dat is niet voor de review pagina.
 
Laatst bewerkt:
Beetje zat om al dat gezeik eromheen allemaal te lezen. Nu pagina's vol met gezeik over de prijs, zogenaamd onbetrouwbaar omdat je een lelijke rukker bent die wordt genegeerd etc en een enkeling met een review die op zn hollands een korting krijgt. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Als jij 100 euro kwijt wil zijn om goedkoop je zak te legen en tegen een stuk vlees wil aanduwen waar verder geen emotie bij zit dan prima, maar loop dan niet te zeuren over een dame die een totaal andere ervaring aanbied.

Feit is gewoon dat er weinig hollandse danes zijn die zoveel aanbieden als zij met ook nog eens een knap gezicht en zonder over de houdbaarheidsdatum te zijn.

Het zou mooi zijn als GR vanaf nu al die onzin shit blocked. Dat is niet voor de review pagina.
Ga dan wat anders lezen?

Bij een review van een stofzuiger wil je toch ook weten of de prijs het waard is?
 
Aa, Laten we eens wat liever zijn misschien is het ook wel haar hoofd inkomen, je hoeft niet met haar te seksen

gewoon een jonge normale madame met vrienden en familie

Niet een madame wat na een halfjaar met haar gezicht op kinky weer naar Roemenië terureist en denkt bedankt voor de centen Nederland , veelal van hier vergeten dat plus hebben maling aan het privé leven en tijd van een persoon
Haar onbetrouwbaar daar ze niet vlug reageert is niet fair

Jenna is ook mega knap 🥰
 
Laatst bewerkt:
Haar onbetrouwbaar daar ze niet vlug reageert is niet fair
Toch even vanuit mijn perspectief dan.

Ik had een paar jaar geleden interesse in haar en een net appje gestuurd, paar dagen later nog een poging, op haar site staat immers "Reageer ik niet? Dan ben ik even druk. Probeer het dan later nog eens." en ook "geliever een SMSje of appje sturen, dan zal ik zo snel mogelijk reageren!"

Uiteindelijk iets van 2 maanden na mijn 1e bericht een reactie, in deze periode vernieuwde ze haar advertentie bijna dagelijks. In combinatie met de aanbetaling die ze vraagt heb ik toen maar niet afgesproken.

Late reacties gebeuren vaker, en met aanbetalingen heb soms ook geen probleem, maar de combinatie van moeizame communicatie EN een aanbetaling maakt mij huiverig. Als ik bij iemand geld uit heb staan, moet ik op die persoon kunnen rekenen. Al is het alleen al om om adequaat behandeld te worden bij een annulering of iets dergelijks.

Dus nee ik noem haar niet onbetrouwbaar, maar dit is wel een issue voor mij.
 
Toch even vanuit mijn perspectief dan.

Ik had een paar jaar geleden interesse in haar en een net appje gestuurd, paar dagen later nog een poging, op haar site staat immers "Reageer ik niet? Dan ben ik even druk. Probeer het dan later nog eens." en ook "geliever een SMSje of appje sturen, dan zal ik zo snel mogelijk reageren!"

Uiteindelijk iets van 2 maanden na mijn 1e bericht een reactie, in deze periode vernieuwde ze haar advertentie bijna dagelijks. In combinatie met de aanbetaling die ze vraagt heb ik toen maar niet afgesproken.

Late reacties gebeuren vaker, en met aanbetalingen heb soms ook geen probleem, maar de combinatie van moeizame communicatie EN een aanbetaling maakt mij huiverig. Als ik bij iemand geld uit heb staan, moet ik op die persoon kunnen rekenen. Al is het alleen al om om adequaat behandeld te worden bij een annulering of iets dergelijks.

Dus nee ik noem haar niet onbetrouwbaar, maar dit is wel een issue voor mij.

Het kan professioneler vanuit haar kant qua communicatie richting klanten. Dit is een verbeterpunt, qua service was het meer dan prima was mijn ervaring!
 
Ik ken Jenna nog uit de tijd dat ze pas begonnen was in Arnhem. Dates waren altijd prima in orde en je kon altijd goed los op haar gaan. Die neukt je echt helemaal de tering in haha weet niet of het nog steeds zo is?
 
Lijkt me een leuke fijne vrouw om te bezoeken, wellicht met een klik voor vaste regelmatige bezoekjes.

Wat ik jammer vind, er staat "vandaag beschikbaar is alleen op afspraak" suggereert dat je vandaag zou kunnen afspreken. Verderop staat echter "ik boek uitsluitend paar dagen vantevoren..." Mmmm balen.

Helaas kan ik niet vantevoren zeggen of ik zin heb in een date of dat ik tijd heb.

Balen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan