Recensie Jenna/Jenny, Vingerlingstraat 15/3 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

piekenees

Newbie
3
04/04/22
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zondag nacht op stap geweest en rond een uur of 1 eens langs het schipperskwartier gepasseerd.
Na paar rondjes wandelen en ik niets vond dat mij kon bekoren was ik naar de uitgang vingerlingstraat aan het naderen om met een volle lading terug huiswaarts te gaan.:rolleyes:
Kom ik wel helemaal mijn type van vrouw achter het raam tegen , donkere afrikaanse met een wulpse figuur en vooral prachtig stel grote tieten , de verleidende blik deed mij helemaal weg smelten en zo volgde ik mijn gevoel .:giggle:
Ik kwam de trap boven en ze liet mij eerst het wasje doen . Haar lichaam kon ik toen nog beter bewonderen
Zandloper figuur, volle borsten , egale chocolade huid , mooi gevormde kont en een engelen gezicht. DE kledij was rap uitgespeelt en begon het ijzer te smeden ...
Ze nam de leiding en raakte mijn lichaam extreem sensueel aan met de zachte handen van haar....
Ze begon me heerlijk te pijpen dat ik mijn geweer al rap van schouder moest veranderen:sneaky:
Vervolgens ging ze on top, met die joekels voor mijn neus en dat lekkere volle kontje waarmee ze jouw steenharde knuppel berijdt.
Het duurde nog geen 5 min of ik kwam klaar in die strakke kut van haar.

Hemels klaar gekomen... Geen gerush of tijdsdruk ervaren. Nog even nagepraat en ze vertelde dat ze van siera leone was en dat dit haar vaste stekje is in de nacht.
Ik heb haar nummer gevraagd en gekregen en ging naar huis met het liedje in mijn hoofd ... er is een nacht die je normaal alleen in films ziet...:D:D
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren was ik eigenlijk op weg om nog eens Julia in Vingerlingstraat 18 te bezoeken. Met de nieuw aangekondingde parkeerregels waarbij niet-Antwerpenaren het moeilijk gaan krijgen om nog ergesn bovengronds te parkeren, dacht ik, toen ik gisteren toch in de buurt was, om nog eens te komen genieten. Maar Julia was er niet en haar plek leek lerlaten, hoewel het licht aan stond.
Wat gaan rondkijken en het enige wat me direct kon bekoren was een dame aan de overkant. Ze benaderde een beetje het profiel en de beweeglijkheid van Julia. Ze viel bovendien op door haar fluo accenten in haar schmink. Binnengestapt, ze sprak me aan in het Engels en werd meteen naar boven gestuurd, de trap op.
Boven aan de trap liet ik haar voorgaan naar de kamer.
In de wagen had ik er voor gezorgd dat ik door de airco, fris en koel aanvoelde. In de kamer was het behoorlijk warm, net als buiten, en mijn fris aanvoeldende kleren waren haar niet ontgaan.
Ze kon niet wachten om me te voelen. Me snel even opgefrist waar nodig met wat water en zeep en me uitgekleed op bed gelegd. Nadat ze zich had uitgekleed, sprong ze letterlijk op mij en begon langs met haar lichaam boven op het mijne te kronkelen en ging snel over tot wat ruwer pijpwerk. Het gekronkel vond ik zalig. Ik voelde haar behoorlijk volle borsten (die wel wat bijgewerkt kunnen zijn, want ze staan behoorlijk strak) over mijn buik glijden. Haar geschoren poes kon ik makkelijk aanraken, maar met een vinger binnengaan, maar ze liet me door te schudden met haar strak kontje, weten dat ze dit toch minder apprecieerde. Dus dan minder intiem gegaan.
Ze bleef maar genieten van mijn lichaam zei ze. Ze probeerde me uiteraard te overtuigen om meer tijd bij haar door te brengen maar ik gaf aan dat ik niet over de basis tijd heen wou gaan. Ze aanvaardde dit en bleef een poging doen om me wat ruwer te pijpen, maar daar had ik minder zin in. Heb haar dan gevraagd of we konden gewoon konden neuken en gewillig ging ze op haar rug liggen. Ik legde haar enkels op mijn schouder en ging bij haar binnen. Het voelde goed en strak aan en ... Ze trok mijn onderlichaam geregeld duidelijk meermaals dichter naar zich toe waardoor ik ook het gevoel kreeg dieper in haar te zitten, wat ze afwisselde met hard in mijn beide tepels te knijpen ... en we kwamen samen klaar (zo voelde het toch). Ze had er duidelijk ook van genoten. Ik moest hem even op ik haar houden voor ik hem eruit mocht halen. Met veel zuchten, strompelde ze dan naar de douche waar ze rustig de tijd nam.
We hebben dan na de douche uitgebreid over Afrika en haar zelf gepraat en eigenlijk ben ik dubbel zolang bij haar geweest dan waarvoor ik betaald had. Maar ze vond het duidelijk niet erg, want de bleef zelf maar vertellen. Ze had er ook van genoten zei ze en wou me zeker nog eens terug zien. Ze beweerde dat ze maar 32 was, maar ik denk dat ze toch al iets meer levensjaren heeft. Haar body is nog strak, maar haar gezicht vertoont toch meer sporen als je het van dichterbij bekijkt. Maar het heeft me geen seconde gestoord. Haar strakke lijf vond ikzelf super. In de kamer vond ik haar fluo accenten best wel kinky. Hoewel ze haar ogen vaak gesloten hield, leek het vaak niet zo.
Wat mij betreft is ze zeker het bezoeken waard. Niet zo top als Julia (die met haar dansbewegingen me enorm intrigeert) maar zeker boven gemiddeld kwa beleving.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb deze dame deze week ook bezocht. Normaal bezoek ik geen donkere dames maar ze lachte lief dus ik gaf het een kans. Zero tijdsdruk, ze vroeg me wat ik lekker vond en waar ik vandaan kwam. Pijpen deed ze aan het begin goed maar werd op het laatst dramatisch (voelde alleen maar tanden)

Daarna heb ik haar finaal doorgeneukt en gegooid door de kamer, de dame gaf geen kick en vond het lekker om zo hardhandig geneukt te worden. Aan het begin afgesproken dat ik tussen haar tieten klaar wil komen.

Toen ik bijna kwam gaf ik haar een seintje

een minuutje haar tieten geneukt en haar tieten en gezicht voorzien van mijn haagse sperma.

Mijn sperma zat overal, ze vond dit niet erg en gaf aan dat ze me snel weer wou zien.

Toppertje

8/10

Afgelopen tijd een serie van slechte bezoekjes gehad in het antwerpse Schipperskwartier, maar nu ook weer een paar goeie achter elkaar...

GR RF
 
Idd een topper, zeker voor aan de ramen.
Je mag alles aanraken tijdens het pijpen. Vele dames plaatsen zichzelf zodat je ver van al het lekkers zit.
Ze is lief en vriendelijk en doet haar uiterste best.
Haar pijpenkunsten kan ze idd nog verbeteren.
Ik heb ook veel tanden gevoelt.
Moest kussen mogelijk zijn was het een gfe. Maar dit heb ik aan de ramen nog niet meegemaakt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan