Recensie Jennifer, Inge's Privé, Berchem 4,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/inge-s-prive-aanrader-waard-trio.html
Totale kosten (in euro)
€85
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele weken geleden Jennifer bezocht voor een pijpbeurt.
Na ontvangst door Inge en passage in de badkamer even wachten in de kamer. Vrolijk kwam ze binnen en tongzoende me meteen terwijl ze mijn tepels streelde. Plots zoog ze stevig op mijn tong en kneep hard in mijn tepels waarna ze op haar knieën ging zitten, haar lippen over mijn eikel liet glijden en me aankijkend mijn lul langzaam diep in haar mond nam. Ze liet hem terug naar buiten glijden, spuwde er enkele keren op, spreidde haar speeksel uit en nam hem opnieuw diep terwijl ze mijn billen naar zich duwde. Ze zei "you like deepthroat, eh?", ik: " Do I?", waarop zei "yeah, big dicks like that". Wat volgde was een zalige pijpbeurt waarbij ik geregeld diep haar mond mocht neuken. Op het einde van de sessie keek ze me met opengesperde mond en uitgestoken tong in de ogen en spoot ik, zoals afgesproken, mijn zaad over haar tong in haar mondje. Eindelijk een lekker zwartje in de mond spuiten
van de to do-lijst kunnen schrappen. En voldaan huiswaarts gekeerd.
 
Is Laila goed of jennifer ?
Eigenlijk zijn alle dames daar goed ,laila is iets ouder en beetje voller kort zwart haar , en goede pijpster , Jennifer heeft een kleurtje is groot , en laat zich zoals laila graag beffen , Kelly is dan een dame met een echt grote boezen , niet zo groot naar een tijgertje in bed , ik zou zeggen probeer er allen , anders de bazin Inge zelf is wel al de vijftig gepasseerd , maar doet soms mee met een dubbele date !
 
Volledig met @Mulan eens!
Voor mij was privé Inge de persoonlijke ontdekking van 2022. Ben er sindsdien al vaak gepasseerd, bij alle 3 de dames (Inge zelf dus niet, kan ik niet over meespreken), maar dit zijn stuk voor stuk toppers.
Heb overigens Jennifer er eergisteren nog in pure glorie mogen aanschouwen, dus ze is er zeker nog.
 
Kelly nog niet gehad, rest allemaal. Laila is volgens mij beste pijpster. Dit is natuurlijk persoonlijk. Vroeger waren er trio's mogelijk met Angela en Jennifer (zaten toen verdieping lager in gebouw) wat serieus vuurwerk gaf, maar sindsdien heb ik er geen trio meer geboekt. En een website (eerdere vraag) hebben ze volgens mij niet. Je vindt ze wel op RL. Jennifer is wel leuk om mee te dollen tijdens de seks: zij heeft gevoel voor humor en spreekt quasi perfekt Engels. Altijd goede dates gehad daar.
 
Ik heb kelly gehad al 3 keer pijpt zeer goed Jennifer heb ik ook gehad Laila nog niet ik ben benieuwd of die beter pijpt dan kelly want kelly pijpt echt goed en stevig bazin is zeer vriendelijk voel mij daar zo goed volgende wordt Laila ben benieuwd of die beter is dan kelly
 
het kan daar redelijk druk zijn, dus ik zou altijd op voorhand bellen om teleurstellingen (of een lange wachttijd in je auto buiten) te voorkomen.

Het adres geven ze je inderdaad pas als je belt.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/inge-s-prive-aanrader-waard-trio.html
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag van dit toppertje genote, wat kan ze pijpen
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/inge-s-prive-aanrader-waard-trio.html
Totale kosten (in euro)
€140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij Inge geweest, 2 weken geleden. Inge is een zeer aangename dame. Er hangt een ongedwongen sfeer.
Voor Jennifer gekozen. Zalig meisje, lekker tongzoenen, wordt spontaan nat. Zalig gepijpt geweest. Haar lekker gebeft, waarbij ze lekker is klaargekomen. Daarna nog lekker getongd, en haar klitje lekker manueel verwend tot zo nogmaals kleddernat is klaargekomen. Daarna lekker klaargepijpt geweest en haar mondje gevuld. Enkel jammer, slikken doet ze niet.
Ernstig herhalungsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/inge-s-prive-aanrader-waard-trio.html
Totale kosten (in euro)
€180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toffe tijd beleeft met haar vandaag. Mooi figuurtje. En wat kan ze zalig pijpen!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan