Recensie Jennifer (Nig), Brussel, Linnestraat 80 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Need2speed

Wandelaar
66
22/04/22
43
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
20
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren nog eens op wandel geweest, op een woensdag weet je dat de meeste bars gesloten zijn. Dus toch maar ff de linnestraat ingegaan. Not my cup of tea tot ik jennifer zag staan. Kleintje.. mooi kontje.. mooie cup .. knap gezichtje.. dees kon wel eens iets worden dacht ik!

Met schaamte maar 20 betaald … kleedde zich uit … wat een mooi lichaam .. ze was lief … kwam beetje knuffelen 🥰
En dan heeft ze me goed gepijpt.. niet speciaal maar ok. Dan kwam zij on top… geen duracelkonijn maar traag op en neer bewegen. Condoom zo volgespoten

All in all .. happy en ga zeker terug om iets langer te blijven! Blijf me schamen dat die meisjes amper 20€ vrdgen
 
dikke tieten en slank?? lijkt wel een droomfiguur dan?? @Need2speed

ik denk dat ze hier spreken over dezelfde

positief dus, moet ik mss ook es gaan ontdekken
zwarte parels zijn zeldzaam
 
Laatst bewerkt:
Heb haar ook bezocht gehad en is inderdaad echt een geweldig knap meisje.
Zelf ook maar 20€ betaald, ze vroeg ook niet achter meer maar je wordt dan logischerwijs ook snel buiten gewerkt.
Ik vraag me af wat je meer krijgt voor bv. 50€, zou je dan langer kunnen blijven of zou je ook zo snel mogelijk buiten gewerkt worden?
 
Heb haar ook bezocht gehad en is inderdaad echt een geweldig knap meisje.
Zelf ook maar 20€ betaald, ze vroeg ook niet achter meer maar je wordt dan logischerwijs ook snel buiten gewerkt.
Ik vraag me af wat je meer krijgt voor bv. 50€, zou je dan langer kunnen blijven of zou je ook zo snel mogelijk buiten gewerkt worden?
Ik ga de proef op de som eens nemen, wil met haar eens een uurtje spenderen met vooraf gemaakte afspraken 😊
 
Ik zou bijna durven denken dat het over 2 verschillende dames gaat. De Jennifer beschreven op Youppie heb ik gekend maaar die is reeds een tijdje gestopt
Ik ken alleen de Jennifer van nr. 66, tijdens de avond/nachtshift. Het pand met het lager gelegen raam. Knap gezicht, eerder groot en slank/normaal postuur. Ik heb haar onlangs nog gezien, dus zeker niet gestopt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan