WHEM Jenny, Breda (voorheen Oosterhout)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

iwatobra

Wandelaar
27
21/11/21
7
2
Vandaag telefonisch afgesproken met Jenny.
Ze SMS-te het adres en ik stapte in de auto om naar Oosterhout.
Eenmaal in de straat belde ik haar maar praatte ze heel zacht en kon haar niet verstaan.
ze verbrak de verbinding en was natuurlijk niet meer te bereiken.
Dus voor niets naar Oosterhout gereden.

Blijven dames toch leuk vinden om mannen voor niets te laten rijden
 
Vandaag ondanks alle waarschuwingen ik geprobeerd een afspraak te plannen met Jenny. Geappt over en weer met elkaar en eigenlijk verrassend makkelijk een afspraak gepland. Ik kreeg de straatnaam in Oosterhout en afgesproken dat ik zou bellen als ik er was voor het nummer. Wat verrassend, neemt niet meer op, appt niet terug….. ellende joh. Na 15min belde ik nog eens en nam ze eindelijk op, toen zei ze een ogenblik dan geef ik het huisnummer… je raad het al, moet ik nu nog krijgen!
Klinkt als iemand die volop blowt, wazig/afwezig en zal pas echt daten als de stash wiet op is of haar uitkering erdoorheen is…
BLIJF HIER DUS WEG!!!
 
Gisteren appje gestuurd voor een cardate. Kreeg adres toegestuurd en nadat ik aankwam reageerde ze niet meer en belde haar later telefonisch op via app. Ze nam haar telefoon op en zat telkens met een man en een hond te praten. Een hele unieke ervaring. Dus voor niks gereden. Blijf daar maar weg zou ik zeggen. Is ook al flink vaak van locatie veranderd. Etten-leur > Zevenbergen > Dordrecht > Tilburg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan