iliasdeblaere
Newbie
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cum-in-my-big-breasts.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
afgesproken via whatsapp voor 1 UURTJE,
aangekomen in brugge weet niet of het dezelde persoon is op de fotos (aan de borsten te zien wel ) , pijpen begin traag dan wat beter lekker deepthraot.
Dan zonder boe of ba gelijk een condoom gepakt en op me komen zitten. Had dan al door is meer iemand wegwerken dan anders. Wordt ik redelijk kwaad door en dacht over <at zou ze nog liegen in haar adv, heb haar dan heel diep en hard doorgeneukt, haar van me afgeduwd omgedraaid ze doggy gezet hoofd naar beneden wat extra glijmiddel gepakt en mijn top in haar kontje gestoken, dan begon het gejank opnieuw 'no baby to big baby' 'other time baby' jah goeste was weer over , hoofdje naar beneden geduwd handje op haar rug kont open en haar diep gepakt in haar kutje, ging te hard voor haar 'please go slow' 'stop baby to hard' direct gestopt , condoom af kleren en naar huis rond halfuur weer buiten , herhaling 0
+ = lekkere dikke kont
-= geen gfe
geen tongkus
meeste in adv gelogen
enkel blowjob en neuken
aangekomen in brugge weet niet of het dezelde persoon is op de fotos (aan de borsten te zien wel ) , pijpen begin traag dan wat beter lekker deepthraot.
Dan zonder boe of ba gelijk een condoom gepakt en op me komen zitten. Had dan al door is meer iemand wegwerken dan anders. Wordt ik redelijk kwaad door en dacht over <at zou ze nog liegen in haar adv, heb haar dan heel diep en hard doorgeneukt, haar van me afgeduwd omgedraaid ze doggy gezet hoofd naar beneden wat extra glijmiddel gepakt en mijn top in haar kontje gestoken, dan begon het gejank opnieuw 'no baby to big baby' 'other time baby' jah goeste was weer over , hoofdje naar beneden geduwd handje op haar rug kont open en haar diep gepakt in haar kutje, ging te hard voor haar 'please go slow' 'stop baby to hard' direct gestopt , condoom af kleren en naar huis rond halfuur weer buiten , herhaling 0
+ = lekkere dikke kont
-= geen gfe
geen tongkus
meeste in adv gelogen
enkel blowjob en neuken
Laatst bewerkt: