Recensie Jenny, Den Haag, Doubletstraat 26a k3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HetGeileBeertje

Vaste klant
110
31/10/22
94
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jenny Is een hele mooie leuke kleine dame met een paar heerlijke grote borsten.
We trokken snel onze kleren uit en Ik begon met het wassen van mijn handen en zij hielp mij bij het uitgebreid wassen van mijn penis.
We begonnen met elkaar te verkennen met onze handen en gingen dicht tegen elkaar staan en ik genoot van haar warme lichaam en zoende haar borsten terwijl we aan het dansen waren op Dominicaanse muziek.
Ze heeft mij hierna heerlijk gepijpt en ik kon haar natte kutje lekker vingeren daarna hebben we een lekker potje geneukt waarbij zij op mij ging zitten en heerlijk bereed.
Tijdens het neuken werd ik ongelofelijk verwend met haar borsten en kon ik heerlijk aan tepels sabbelen.
We keken elkaar diep in de ogen aan tijdens het neuken en ik gaf haar af en toe een zoentje.
Na mij op een heftige manier bereden te hebben kwam Jenny schokkend klaar op mijn ongelofelijk stijve lul.
Ik nam haar in mijn armen en omstrengelde haar met mijn benen en voelde nog steeds de naschokken van het klaarkomen bij de bezweette en vermoeide Jenny.
Ze heeft een lekkere strakke poes waardoor ik ook bijna klaarkwam.
We kleden ons weer aan ik bedankte haar en gaven elkaar nog enkele zoenen.
 
Laatst bewerkt:
gisterenavond haar bezocht en kan alleen maar zeggen dat je voor 70 Euro een dik half uur dampende sex met haar kan hebben, waarbij
pijpen zonder condoom inbegrepen is. Ze spreidt haar benen zover, dat je heel diep kunt doorstoten en komt zeer luid tot een orgasme.
ze werkt nog tot 28-12 en gaat dan een maand naar Santo Domingo om haar familie te zien.
ze vertelde mij dat haar werknaam Yeni is en niet Jenny, zoals anderen haar verstonden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan