Recensie Jenny, Doornik 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Milflover

Vaste klant
160
16/12/21
456
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/top-39-jaar-doornik-vroeger-loft-de-sens9-19h.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor corona langs geweest. Communiceren in het Frans, makkelijk te vinden en voldoende parkeerplaats, nabij station van Doornik.

Zag er uit zoals op de foto's. Slank, high heel, sexy tenue aan, heerlijke en stevige (fake) borsten maar hou daar wel van. Prachtig lichaam. Verzorgde dame, mooie ontvangstruimte, lieve, vriendelijke dame. Wel een paar jaar ouder dan aangegeven in advertentie.

Pijpte heel goed, 2 rondjes mogen afwerken, diverse standjes gedaan. Gezichtje zag er ok uit, maar zag er toen wel vermoeid uit. Tongzoenen was toen niet mogelijk door behandeling van tandarts wist ze me te vertellen. Gevoelige tepels en strak poesje. Zijdezachte huid en mooi gebronzeerd. Ik zou er nog wel eens terug gaan, ik dacht toen 130 euro betaald te hebben voor uurtje. Nu staan er geen prijzen meer bij maar zend deze wel door via bericht of whatsapp.
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, grappig dat Limburg en Wallonië hier bij elkaar staan! 😆

Misschien ook omdat ze in zo'n uithoek van het land zit dat Jenny hier maar weinig besproken wordt? Het is voor mij ook een eindje rijden, maar ze is een van mijn absolute favorietjes!

Ze ontvangt op de benedenverdieping van een mooi huis. Parkeergelegenheid genoeg in de buurt.
Ze begint altijd met een drankje aan te bieden. Maar vraag geen Cola Zero, want daar is ze tegen 😄

Ze babbelt altijd een eind weg, wat ik meestal niet erg vind. En over de rest valt er niet te klagen: lekker lijf, mooie lingerie. Meestal draagt ze geen slipje omdat de meeste van haar klanten naar eigen zeggen van 'easy acces' houden maar ze trekt voor mij altijd met veel plezier een stringske aan 😊

En dan lekker zoenen, ze pijpt heerlijk en ze laat zich lekker lang en zonder moeilijk te doen in allerlei standjes neuken.

Leuk extraatje daarbij is de grote horizontale spiegel naast het bed waardoor je de actie langs twee kanten kan bekijken.

Ondertussen ben ik al een paar keer bij haar langs geweest en ze mag mij zeker nog terug verwachten!
 
Ik ben er jaren geleden ook eens geweest - een top adresje, sindsdien al ettelijke keren opnieuw proberen afspraak te maken maar telkens klopten de agenda's niet.

Zo is er nog een topadresje (puur massage) in Doornik waar ik ook al verschillende keren geprobeerd heb maar de dame had steeds andere verplichtingen...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150 +50 anaal
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week een bezoekje gebracht aan het verre Doornik.
Jenny en een dame van +/- 40 jaar. Is een beetje Gezondheidsfreak en dat zie je eraan. Stralende teint en mooi slank lichaam.
Ze zit goed in haar vel en ontvangt je vol zelfvertrouwen. Lekker getongzoend uitgebreid gebeft, maar daar zat ze niet echt op de wachten. Pzc was écht goed, lekker intiem gedaan en als klap op de vuurpijl lekker in de kont klaargekomen.
Een aanrader, maar ik ga toch een 2-3 keer moeten teruggaan om de échte klik te maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan