Recensie Celine/Jenny, Kerkrade (voorheen Eygelshoven, Hoogezand, Midlaren) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubento

Vaste klant
202
19/08/21
92
28
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoogezand/1552414-jenny
Totale kosten (in euro)
€ 60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs bij Jenny in Hoogezand geweest. Ze ontvangt in een iets achteraf gelegen pad aan de rand van het centrum. Werk ook samen met Sara (zie review hieronder). Bij binnenkomst puilde de asbak over van de sigarettenpeuken en het rook er ook behoorlijk naar. Alleraardigst kreeg ik een blikje cola aangeboden. Ondertussen kleedden we ons uit en kont in plaats nemen op het grote matras. Aan opschonen o.i.d. werd niet gedaan....beetje jammer. Jenny was een niet onaantrekkelijk Poolse of Duiste dame die er niet meer super strak uit zag, maar dat is voor mij geen probleem. Ze bleef maar aan één stuk praten. Ik was benieuwd hoe dat tijden het pijpen zou gaan. Zalig kon ik haar tepel likken en we begonnen een beetje te zoenen, maar dat was niet zo'n succes vanwege de sigarettenlucht. Ze begon me best wel zalig zc te pijpen, dat deed ze ook al in een heel rap tempo. Even later spoot ik mijn warme zaad in haar mondje wat ze ook nog eens doorslikte. Herhalingsgevaar matig vanwege haar hyperactiviteit en de rooklucht.

Helaas zijn mij ca. 100 reviews van de andere site verloren gegaan, maar ik zal de draad weer oppakken hier. Ik ben voornamelijk actief in Noord Nederland.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat jouw ervaring aardig overeen kwam met die van mij bij Sara. Zij doen ook trio samen dacht ik. Ook voor mij was de rooklucht een afknapper plus dat er na het klaarkomen geen gelegenheid was om nog even te blijven ondanks dat het half uur nog niet om was.
 
ben er eergisteren geweest ze was wel vriendelijk maar totaal geen klik kussen niet echt van harte pijpen ook niet geweldig, neuken moet heel rustig en wilde ze na 5 minuten al mee ophoren , denk laat me dan maar klaar pijpen maar had al snel in de gaten dat dat niks word en al helemaal niet tot het einde, heb nog wel 10 euro terug gekregen. Of het aan de klik lagof dat ze zo is weet ik niet gezien de prijs 60 euro en 10 tje terug gekregen ben denk ik 15 minuten binnen geweest is het niet zon ramp als ik 100 euro zou betaald hebben dan was ik wel aan het balen geweest
 
Ik ben ook weleens bij haar geweest. Zowel in Hoogezand, als in nightlife in Beerta waar ze werkte pre-corona. Het is inderdaad wel een kwebbeltante, seks is wel aardig, maar niet bijzonder. Ik heb wel eens iets van 80 betaald voor een uur, en dan ook nog alles zc tijdens corona. Toen was ze ook een tijdje weg, maar dat kwam omdat ze was gepakt door de politie tijdens corona. In Hoogezand heb ik destijds wel kunnen douchen.

Voor de kerst dook ze nog op in de Roos in Hoogezand, ben er niet geweest. Heb jaar ads in januari niet meer gezien, ook niet bij de Roos.
 
Terug
Bovenaan Onderaan