Recensie Jenny, Nalee massage, Wilrijk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Whippedcream

Wandelaar
29
10/03/25
19
5
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thaise-jenny.html
Totale kosten (in euro)
160
Ik dacht, ga eens iets nieuws proberen en zag de advertentie van Jenny bij Nalee. Normaal doe ik dit nooit een uur voor de eerste keer. Deze keer heb ik het wel gedaan en me dik beklaagd. Jenny is een slanke tot magere Thaise dame met een heel mooi snoetje maar fake en zeer slecht gedane borsten. Jammer, het ontsiert haar. Ook een harig kutje, ook al niet echt mijn ding. Tevens ook een grote dame, ik schat ze voor een Thaise zeker 1,75. De massage begon uitstekend met de benen en direct al wat plagend ballen en pik aanraken, ik dacht, dat komt hier goed. Overgaan naar de rug en daar liep het al mis, met de ellebogen, voor mij te pijnlijk. Een B2B met haar harde fake borsten en omdraaien. Ze zocht meteen een rubberke en het was pmc, voor mij niet lekker. Dan toch maar neuken, eerst cowgirl en gevraagd voor missio. Kussen was heel flauw, even lippen tegen elkaar maar daar stopte het. Mezelf dan maar over haar klaar getrokken, douchen en weg. Herhaling? Absoluut niet!!!! Verloren geld.
Heb haar gevraagd waar ze vroeger gewerkt heeft en dat was te Gent. Dus heren, wil je haar, neem max. een half uur en dan nog. Nee, geen twee keer.

Terug
Bovenaan Onderaan